Level Postad 2 April , 2014 Rapport Share Postad 2 April , 2014 Varför ringer du inte bara banken och frågar? Vill han betala mer ska han självfallet ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2014 Varför ringer du inte bara banken och frågar? Vill han betala mer ska han självfallet ringa Hej, jag tror jag har betalat för lite till er Är ju struntsummor oavsett rabatt eller ej men tycker bankerna är otroligt snåla. 300 spänn för att trycka ut ett engagemangsbesked och så tar det 1v+ Man kanske skulle jobbat på bank istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 2 April , 2014 Rapport Share Postad 2 April , 2014 Hej, jag tror jag har betalat för lite till er Är ju struntsummor oavsett rabatt eller ej men tycker bankerna är otroligt snåla. 300 spänn för att trycka ut ett engagemangsbesked och så tar det 1v+ Man kanske skulle jobbat på bank istället. Som jag ser det så kommer du få betala 250+120 istället för 90+187 kr worst case, och best case 0+0 kr. Kan ju va värt ett samtal kanske. Jag kanske har missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2014 Som jag ser det så kommer du få betala 250+120 istället för 90+187 kr worst case, och best case 0+0 kr. Kan ju va värt ett samtal kanske. Jag kanske har missat nåt? Avgifterna står ju på hemsidan som jag klippt in här. Tycker mest det är konstigt att jag inte betalt dem innan och nu kommer det. Som sagt är det inga belopp att bry sig om egentligen utan mer principen och sen blev jag lite nyfiken på beloppen på hemsidan kontra mina. Tror varken ett samtal kan få bort beloppen eller höja dem. Snittar 2 visakort/år så de är väl egentligen värda sin avgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2014 Newcastle får sig en rejäl utmaning för favoritölen av denna lilla vackra skapelsen Börjar dricka den mer och mer and me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 April , 2014 Rapport Share Postad 2 April , 2014 I hemstaden lanserades jubileumsöl igår. Har en massa i kylen sim ska provas ikväll tillsammans med lite sm-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 2 April , 2014 Rapport Share Postad 2 April , 2014 I hemstaden lanserades jubileumsöl igår. Har en massa i kylen sim ska provas ikväll tillsammans med lite sm-spel. Jubileumsöl från Innis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2014 Testade nyss Whey FX Päronsplitt som SF rekade. Översåldes då inte. Godaste proteinet jag smakat! Fick även hem nya lurar idag. Eller säger man lurar för in-ear snäckor? Eller vad fan heter dem? Öronproppsaktiga modeller isf! A-Jays har jag läst rätt mycket om så fick bli ett par sådana. Har 4 andra par hemma men alla har samma problem, bara ljud i ena luren. A-jaysen verkar lovande so far. Hittade en senaste med mick så blev A-jays one + Pokerz: Mars gick lite knackigt med några fina sessions i början av månaden. Ska ej pluswhinea då jag fick till det på rätt sida BE på slutet. Hade fått in mer händer än jag trodde då jag typ ej spelat nånting kändes det som =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 April , 2014 Rapport Share Postad 2 April , 2014 Jubileumsöl från Innis? aaah p'cis Fast nä. Ledtråd i hemstaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2014 Vet inte hur fan det gick till men i morse så lyckades jag stöta till tandborsten samtidigt som jag spolade och tandborsten åker rakt ner i toastolen och försvinner. Inga kostigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Kanske var bäst för alla parter att den försvann? Aldrig kul att kavla upp ärmarna för att fiska upp saker ur muggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 4 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2014 Kanske var bäst för alla parter att den försvann? Aldrig kul att kavla upp ärmarna för att fiska upp saker ur muggen.. Sant, mkt sant! Blev bara så jävla förvånad och sen orkade jag inte bry mig. Tur man kör på dubbla tandborstar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 Kanske var bäst för alla parter att den försvann? Aldrig kul att kavla upp ärmarna för att fiska upp saker ur muggen.. Hade plockat upp och använt den utan tvekan. Inga konstigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 Hade plockat upp och använt den utan tvekan. Inga konstigheter. Du kunde plockat upp den, lagt fram den någonstans, och sen väntat till din tjej kom och använde den innan du slängde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 April , 2014 Rapport Share Postad 4 April , 2014 Du kunde plockat upp den, lagt fram den någonstans, och sen väntat till din tjej kom och använde den innan du slängde den. Tror det var Levlarns plan om han plockat upp den. Han har ju ändå låtit henne dricka hans piss. Walk in the park efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 7 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2014 Varken DM eller SM titel för min del. SM började finfint med en uppdubbling men sen kom HokuzzPokuzz och slog sig ner på den lediga stolen på min vänstersida och tog mig på pottkanten med konstanta 3-bets och jävulskap. Har suttit hela morgonen med en kalkyl. Räknat fram och tillbaka på min Texas TI-84 plus silver edition parallellt med excel men jag får verkligen inte ihop det. Förstår verkligen inte hur budgeten är lagd och den är sedan länge spräckt märkte jag i morse. Detta resulterar att det blir att ut och jaga leverantörer i eftermiddag då lagret måste fyllas på. Ekvationen som ej går ihop är 1 par boxershorts i garderoben och tvättid på torsdag. Tacka vet jag e-handel men det gäller att leveransen är på plats imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2014 Vissa dagar är poker mycket roligare än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2014 Känslan av att försova sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 11 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2014 Precis spytt. Huvudet sprängs nästan och fosterställningen är intagen. Helvete va de inte är värt de med alkohol. 10 öl är tydligen för mycket nowadays och jag var inte ens speciellt full igår. Undra när man ska lära sig att skippa alkoholen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 April , 2014 Rapport Share Postad 13 April , 2014 Undra när man ska lära sig att skippa alkoholen Lol. Har hört att det hjälper att bli muslim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 April , 2014 Rapport Share Postad 13 April , 2014 Precis spytt. Huvudet sprängs nästan och fosterställningen är intagen. Helvete va de inte är värt de med alkohol. 10 öl är tydligen för mycket nowadays och jag var inte ens speciellt full igår. Undra när man ska lära sig att skippa alkoholen Haha, känner exakt samma. Legat och stirrat in i väggen i 4h nu och går inte att somna om. Varje gång man blundar känns det som hela rummet snurrar. ridå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 April , 2014 Rapport Share Postad 13 April , 2014 +1... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2014 Californication S07E01 HDTV Uppladdad Idag 04:33, Sladdafan = Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2014 Rapport Share Postad 14 April , 2014 Californication S07E01 HDTVUppladdad Idag 04:33, Sladdafan = Ah hade missat att det skulle komma en ny säsong. Men jag säger som inför dem 2-3 senaste, hoppas det är den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts