Gå till innehåll

Semidagboken -

Sladdafan

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför ringer du inte bara banken och frågar?

Vill han betala mer ska han självfallet ringa

Hej, jag tror jag har betalat för lite till er :mrgreen:

Är ju struntsummor oavsett rabatt eller ej men tycker bankerna är otroligt snåla. 300 spänn för att trycka ut ett engagemangsbesked och så tar det 1v+

Man kanske skulle jobbat på bank istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag tror jag har betalat för lite till er :mrgreen:

Är ju struntsummor oavsett rabatt eller ej men tycker bankerna är otroligt snåla. 300 spänn för att trycka ut ett engagemangsbesked och så tar det 1v+

Man kanske skulle jobbat på bank istället.

Som jag ser det så kommer du få betala 250+120 istället för 90+187 kr worst case, och best case 0+0 kr.

Kan ju va värt ett samtal kanske. Jag kanske har missat nåt?

Länk till kommentar

Som jag ser det så kommer du få betala 250+120 istället för 90+187 kr worst case, och best case 0+0 kr.

Kan ju va värt ett samtal kanske. Jag kanske har missat nåt?

Avgifterna står ju på hemsidan som jag klippt in här. Tycker mest det är konstigt att jag inte betalt dem innan och nu kommer det. Som sagt är det inga belopp att bry sig om egentligen utan mer principen och sen blev jag lite nyfiken på beloppen på hemsidan kontra mina.

Tror varken ett samtal kan få bort beloppen eller höja dem. Snittar 2 visakort/år så de är väl egentligen värda sin avgift.

Länk till kommentar

Testade nyss Whey FX Päronsplitt som SF rekade. Översåldes då inte. Godaste proteinet jag smakat!

Fick även hem nya lurar idag. Eller säger man lurar för in-ear snäckor? Eller vad fan heter dem? Öronproppsaktiga modeller isf!

A-Jays har jag läst rätt mycket om så fick bli ett par sådana. Har 4 andra par hemma men alla har samma problem, bara ljud i ena luren. A-jaysen verkar lovande so far. Hittade en senaste med mick så blev A-jays one +

Pokerz:

Mars gick lite knackigt med några fina sessions i början av månaden. Ska ej pluswhinea då jag fick till det på rätt sida BE på slutet. Hade fått in mer händer än jag trodde då jag typ ej spelat nånting kändes det som =)

wx99.jpg

Länk till kommentar

Varken DM eller SM titel för min del. SM började finfint med en uppdubbling men sen kom HokuzzPokuzz och slog sig ner på den lediga stolen på min vänstersida och tog mig på pottkanten med konstanta 3-bets och jävulskap.

Har suttit hela morgonen med en kalkyl. Räknat fram och tillbaka på min Texas TI-84 plus silver edition parallellt med excel men jag får verkligen inte ihop det. Förstår verkligen inte hur budgeten är lagd och den är sedan länge spräckt märkte jag i morse. Detta resulterar att det blir att ut och jaga leverantörer i eftermiddag då lagret måste fyllas på. Ekvationen som ej går ihop är 1 par boxershorts i garderoben och tvättid på torsdag. Tacka vet jag e-handel men det gäller att leveransen är på plats imorgon

x39a.jpg

Länk till kommentar

Precis spytt. Huvudet sprängs nästan och fosterställningen är intagen.

Helvete va de inte är värt de med alkohol. 10 öl är tydligen för mycket nowadays och jag var inte ens speciellt full igår.

Undra när man ska lära sig att skippa alkoholen

Haha, känner exakt samma.

Legat och stirrat in i väggen i 4h nu och går inte att somna om. Varje gång man blundar känns det som hela rummet snurrar.

ridå.

Länk till kommentar