Gå till innehåll

Semidagboken -


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha =) du får ju va glad att det var så små valörer...:-D

 

Good point!

Vill minnas att de blev över efter en mkt röd BJ-session (black jack!) där alkoholen hade den "trevliga" inverkan på mig att jag inte lyckades räkna mina kort så fick flippa över dem till dealern trots att vi spelade face down

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens mattips. Galet jävla simpelt men ändå sjukt gott.

 

Du behöver följande:

 

ll4x.jpg

 

Lägg till svamp för att få till perfektion. Dagens sällskap gillar dock inte svamp så får skippa de.

 

Stek allt. Höll över CFen, komplettera med mer CF om de är för lite med en burk. Har en naturell som backup.

Koka pasta. Höll över röran över pastan och rör om.

 

Inte så mycket protein i detta målet, kompletteras med att servera med keso.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

strimla kyckling och soltorkade tomater och stek med så pratar vi perfektion... Fantastiskt enkelt och supergott som du säger.

 

Brukar köra kyckling faktiskt :) Men icke idag av någon anledning. Soltorkade tomater är jag inget stort fan av men gillar man det passar det säkert skitbra.

 

Kantarelljakt imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelfri hela helgen.

Fredags skulle jag ut o fylla frysen med svamp. Hittade 10-15 gula trumpetsvampar under mina 3 timmar ute i skogen sen gav jag upp. Slängde svampen och somnade på soffan.

En polare skulle komma vid 10 efter han varit på hockey sen skulle vi ta ett par öl osv. Han riniger vid 6 och säger han skiter i hockeyn o komma dirr. Blev betydligt hårdare än vad det skulle och är dödsbakis hela lördagen. Sover i omgångar fram till 20:00ish.

 

Söndag väcks jag vid 9 och får frågan om jag ska me o bada. Drar till Lund för deras äventyrsbad. Kommer dit så är vågmaskinen och forsen sönder och vi får 20 kr rabatt på inträdet... Deras klättervägg saknar massa "grepp" (korrekt ord för dessa Opteron? Chofritz?) så för mig som är lång är det omöjligt. Dessutom är flera av greppen lösa så de snurrar när man trampar på dem... Polare håller på att slåhakan i kanten när han trampar på sista steget och det snurrar.

 

Dessutom var ena herrbastun sönder...

 

Fick leka av sig lite iaf även om det var ganska kasst överlag att allt var sönder.

 

Kvällen till ära körde jag film ala 1997. Kollade på klassikern Anaconda samt Svensson Svensson-filmen.

 

Nya tag denna veckan. Försöka trycka in så mycket volym jag orkar på onsdag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måndag. Alltid lika seg på måndagar. Lämnade tjejen jag träffat ett par ggr senaste tiden i sängen när jag gick till jobbet och lämna en lapp + nyckel när jag drog till jobbet.

 

Fick oväntat mkt gjort på jobbet trots att det är måndag men drog på mig en riktigt tråkig huvudvärk på eftermiddagen. Dödsångest över diskberget från helgens fest som står o väntar på mig hemma och går hem med tunga steg.

 

Kommer in i köket och ser till min förvåning att hon tagit hand om all disk, städat undan i tv-rummet samt bäddat sängen. Tom plockat upp kläderna från golvet och lagt i tvättkorgen :)

 

En riktig keeper-egenskap i min bok!

 

Överlycklig slänger jag mig på soffan, tycker i mig en ipren somnar till Californication Season 4. Vaknar igen vid halv 8, tycker i mig PWO och går ner till gymmet för ett heltok ryggpass (trots veckodagen)

 

Nu sitter man här och käkar kvarg till kvällens session. Får man springa och hitta ett fint plus så blire en av de bästa måndagarna på länge.

 

Kollar Men at work på 6an. Helt ok bakgrundsunderhållning och jag har gillat Danny Masterson sedan That 70s show och nu dyker Ashton Kutcher upp som gästpselare. That 70s show är riktigt nötserie som dragit igenom mååånga ggr.

 

MVH

doppelhaka :cry:

 

 

945212_10152862604525524_2126332126_n.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämnade tjejen jag träffat ett par ggr senaste tiden i sängen när jag gick till jobbet

 

Dödsångest över diskberget från helgens fest som står o väntar på mig hemma och går hem med tunga steg.

 

Kommer in i köket och ser till min förvåning att hon tagit hand om all disk, städat undan i tv-rummet samt bäddat sängen. Tom plockat upp kläderna från golvet och lagt i tvättkorgen :)

 

wp imo, bruden vet va hon ska göra =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måndag. Alltid lika seg på måndagar. Lämnade tjejen jag träffat ett par ggr senaste tiden i sängen när jag gick till jobbet och lämna en lapp + nyckel när jag drog till jobbet.

 

Fick oväntat mkt gjort på jobbet trots att det är måndag men drog på mig en riktigt tråkig huvudvärk på eftermiddagen. Dödsångest över diskberget från helgens fest som står o väntar på mig hemma och går hem med tunga steg.

 

Kommer in i köket och ser till min förvåning att hon tagit hand om all disk, städat undan i tv-rummet samt bäddat sängen. Tom plockat upp kläderna från golvet och lagt i tvättkorgen :)

 

En riktig keeper-egenskap i min bok!

 

Överlycklig slänger jag mig på soffan, tycker i mig en ipren somnar till Californication Season 4. Vaknar igen vid halv 8, tycker i mig PWO och går ner till gymmet för ett heltok ryggpass (trots veckodagen)

 

Nu sitter man här och käkar kvarg till kvällens session. Får man springa och hitta ett fint plus så blire en av de bästa måndagarna på länge.

 

Kollar Men at work på 6an. Helt ok bakgrundsunderhållning och jag har gillat Danny Masterson sedan That 70s show och nu dyker Ashton Kutcher upp som gästpselare. That 70s show är riktigt nötserie som dragit igenom mååånga ggr.

 

MVH

doppelhaka :cry:

 

Grattis till din blivande fru

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå inte på den lätta!

Nu har "dom" lurat dig igen

 

+1, nu får man skäll för att man använder två stekspadar istället för en när det lagas mat. Det blir ju så mycket att diska...

 

Ett proffs ska fan inte behöva tänka på hur mycket grytor man använder. Det är resultatet som är det viktiga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer in i köket och ser till min förvåning att hon tagit hand om all disk, städat undan i tv-rummet samt bäddat sängen. Tom plockat upp kläderna från golvet och lagt i tvättkorgen :)

 

go_fishing_like_a_boss-29133.gif

 

Sladdis = Svärdfisken

 

+1, nu får man skäll för att man använder två stekspadar istället för en när det lagas mat. Det blir ju så mycket att diska...

 

Ett proffs ska fan inte behöva tänka på hur mycket grytor man använder. Det är resultatet som är det viktiga :)

 

+1

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp imo, bruden vet va hon ska göra =)

 

Grattis till din blivande fru

 

Gå inte på den lätta!

Nu har "dom" lurat dig igen

 

 

+1, nu får man skäll för att man använder två stekspadar istället för en när det lagas mat. Det blir ju så mycket att diska...

 

Ett proffs ska fan inte behöva tänka på hur mycket grytor man använder. Det är resultatet som är det viktiga :)

 

Finns väl en viss risk till att man blir lurad :-( Hon verkar dock inte vara så jättevass i köket så om fördelningen är jag laga mat och hon diska så är det fine by me. Tycker det är kul att laga mat sålänge det inte bara är till mig själv och att slippa disken är ett STORT plus. Hatar verkligen att diska!

 

Är dock dödsrädd för att bli kär pga tidigare dåliga erfarenheter :/ . Har blivit ganska bra på att hitta fel på tjejer och/eller ursäkter för att sluta träffas.

[

 

Sladdis = Svärdfisken

 

+1

 

:mrgreen:

 

ninja itt

 

Blivit kallad fisk många ggr men troligtvis aldrig svärdfisk. Måste vara steget bättre än vanlig fisk iaf :roll:

 

 

Hitta 250bb igår. Gjorde det till en mkt bra måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag som rättade the mouse, han skrev sladdis=haj! när det obv är en svärdfisk, sen editerade han det, så då editerade jag tillbaka.

 

Dem moves.

 

Svärdfisk är coolt, jag vill vara en.

 

edit: vill bara vara på det klara att jag inte kalalr någon fisk!!

 

Såg faktiskt musens okorrekthet och även ditt inlägg innan edit ;)

Orkade inte svara på mobilen dock.

 

Sovit 4 timmar inatt. Kunde inte sova. Får försöka powernapa ikv så jag orkar med lite lönevärde. Möte imorgon 0645. Bra timeat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

xxxxxxxx Ska spotta dig i ansiktet och kalla dig min slyna, sedan strypa dig tills du blir lite små hes, riva dig över kroppen tills du blöder och trycka upp den där neger dildon för 2.500 som är lite trubbig du vet i din trånga lilla Stjärt. Älskar dig min lilla hora från Riga!

4 minutes ago via mobile

 

Brud till brud på fb. Dagens ungdom... Om någon följt dagboken så är det en av de tjejerna jag räddade från att frysa ihjäl efter en blöt utekväll i vintras.

 

Lönegrinden börjar dåligt. Pass nummer två nu. Jaga in BE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oktoberfest startar idag i stan. Blir fre och lör i ölens tecken om allt går enligt planerna.

 

Någon som kan gissa Sladdafans favoritöl? Är inte HHs bananöl då jag ej smakat den och Australiens Tooheys New går tyvärr inte att få tag i här i tråkiga sverige utan det är....

 

*Trumvirvel*

 

 

1134.JPG

 

 

Ska tilläggas att jag inte gillat öl alltid. Farsan dricker inte öl och inte heller farfar drack öl. Vid 19 års ålder med start i Bulgarien (försök utan större framgång) och det tog fart i Australien så började jag smått dricka, och faktiskt gilla, öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...