slowboy Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2013 Nu blev det jobbigt Bra låt iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 Nu blev det jobbigt Bra låt iaf Haha, när min äldsta pojk var yngre hade han en cd med sina favvolåtar som han spelade varje morron. Fatta att jag hört denna, Breaking the law och Parliament of Fools många gånger medans jag försökt vakna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2013 Haha, när min äldsta pojk var yngre hade han en cd med sina favvolåtar som han spelade varje morron. Fatta att jag hört denna, Breaking the law och Parliament of Fools många gånger medans jag försökt vakna! Hur gammal är du egentligen när han lyssna på breaking the law som liten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 Hur gammal är du egentligen när han lyssna på breaking the law som liten Meh, han gillar old school hårdråck ju Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2013 Meh, han gillar old school hårdråck ju Jag lyssna på Rednex och Spice girls Fick t.o.m ett spice girlsarmband på min 9e födelsdag.. MANLIGT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 Tell me what you want, what you really really want... haha. Ja det var tider det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 12 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2013 Riktigt uppgiven efter hela denna dagens spel. Tar en hand som får symbolisera dagen, borde vara olagligt att ha sådana här dagar. Omaha Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $2(BB) Replayer SB ($200) BB ($160) UTG ($230) UTG+1 ($323) Hero ($501) BTN ($340) Dealt to Hero J:spade: A:diamond: K:club: A:club: fold, UTG+1 raises to $7, Hero raises to $24, fold, fold, BB calls $22, fold FLOP ($56) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: BB checks, Hero bets $32, BB raises to $136 (AI), Hero calls $104 TURN ($328) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: 9:heart: RIVER ($328) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: 9:heart: 7:heart: BB shows 6:heart: 8:club: 2:club: 4:heart: (Pre 44%, Flop 22.7%, Turn 10.0%) Hero shows J:spade: A:diamond: K:club: A:club: (Pre 56%, Flop 77.3%, Turn 90.0%) BB wins $325 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 12 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2013 Till råga på allt är jag ensam i några dagar med den där där JÄVLA kaninen som försökte riva upp min pulsåder idag... Hur länge skall en kanin kokas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 12 April , 2013 Rapport Share Postad 12 April , 2013 Till råga på allt är jag ensam i några dagar med den där där JÄVLA kaninen som försökte riva upp min pulsåder idag... Hur länge skall en kanin kokas? kokade min i 40min, var aningen rå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 Comeback på fotbollsplan idag efter 9 månader, för att fira satte jag på mig linser för första gången på ett år.. Det tog sin tid Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Comeback på fotbollsplan idag efter 9 månader, för att fira satte jag på mig linser för första gången på ett år.. Det tog sin tid Det är sånt här jag menar är en riktig win Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 Det är sånt här jag menar är en riktig win Måste hålla med dig, även om jag släpper in 10 mål per match är det en stor seger kändes avlägset bara för några månader sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 Nöjd med en match idag iaf Kvartsfinalen där vi spelade 0-0 och förlora på straffar =/ Satte min och var på alla deras men man är 1/100del för långsamt.. Känns okej inför fortsättningen iaf och skoj vara tillbaka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 19 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2013 Inte haft en plusdag av de senaste sju dagarna =) Kombinera springa riktigt kallt och då börja spela halvdant har haft en dålig effekt.. Men flickvännen kommer ju hem imorrn efter en vecka i skåne. Börjar tro att det har något med saken att göra Tar nog ett break ett tag för just nu har jag hamnat i ett stadie där jag bara går C/C varenda jävla gata. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16651316.ab Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Nött mycket Pawn Stars senaste tiden och tänkt på en sak. När det kommer in en expert, så hälsar denne aldrig på kunden. Whats up with that? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Nött mycket Pawn Stars senaste tiden och tänkt på en sak. När det kommer in en expert, så hälsar denne aldrig på kunden. Whats up with that? Haha Wow, det har jag faktiskt inte tänkt på. Men de vill ju obv visa att de står lite högre i kurs än själva kunden De är ju experter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Haha Wow, det har jag faktiskt inte tänkt på.Men de vill ju obv visa att de står lite högre i kurs än själva kunden De är ju experter. Hehe, så måste det vara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Blir så glad när man ser vilken spelare det är som blir screenad vid 3-0 målet Härligt Bayern Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 30 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2013 Första ölen på 18 månader idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Första ölen på 18 månader idag Wow. Enda gången jag varit utan öl så länge var från födseln tills jag åkte med farsan på skidresa i åttan. Samma kväll gjorde jag förövrigt den där gylfklassikern som är så känd från "Den där Mary". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Wow. Enda gången jag varit utan öl så länge var från födseln tills jag åkte med farsan på skidresa i åttan. Samma kväll gjorde jag förövrigt den där gylfklassikern som är så känd från "Den där Mary". http://i.imgur.com/pSE5YEu.jpg sådär? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 1 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 http://i.imgur.com/pSE5YEu.jpg sådär? Tack...Jättemycket tack. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Tack...Jättemycket tack. Var väl inte så farlig. Tänkte att det är inga problem med tanke på bilderna på din fot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts