Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Var väl inte så farlig. Tänkte att det är inga problem med tanke på bilderna på din fot. ;)

Jag är ledsen men en fot är en sak ;) En pung skall inte hamna i sådana där trångmål ;)

• Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Postad
Wazzaaaaap

+1, Bara för jag inte spelar plo själv så betyder inte det att jag inte behöver se sjuka händer och gråtsessionsgrafer. Leverera nu!

Sker alldeles för mkt sjuka saker nu när jag bytt sajt till svenskaspel :D

Men skall försöka få liv i denna igen eftersom man ändå swingar en del när man speewar sönder så som jag gör.

Har iaf varit hos tandläkaren och det såg ju inte så ljust ut om man vill vara snäll :cry: Gjorde min första rotfyllning där för nån vecka sedan och det krävdes 5 sprutor innan jag bestämde att det fick vara nog och jag fick stå ut med lite smärta ;-).

Korpenfotbollen har väl börjat helt okej också med 4/5 segrar och en uddaförlust så förhoppningsvis kommer det fortsätta okej.

• 1 month later...
Postad

Det va då ett massa tjat :D

Gått bra det lilla jag har spelat i Juli iaf :)

83Jwetkl.jpg

Hunden växer :D¨

vYbBz8Kl.jpg

Några händer skall jag ju få fram i sinom tid =) Är så löjligt lat bara just nu när man är hemmafru :D

Postad

ok

Jag söker lägenhet btw (inte lägenhet so much, mer en pf-dagsboks-spot), vet du någon man kan snacka med?

edit: Tänk vad jag kan göra med en timmes rail, ser du möjligheterna?

Postad
ok

Jag söker lägenhet btw (inte lägenhet so much, mer en pf-dagsboks-spot), vet du någon man kan snacka med?

edit: Tänk vad jag kan göra med en timmes rail, ser du möjligheterna?

Spelar du ens poker :D:D:D:D

• 2 weeks later...

• Skapa nytt...