Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Hur gick det med kortleksbruden? Blandar ihop om det var hon som var på förfesten OCH på klubben

 

2 olika tjejer. Korleksbruden har en pojkvän som även var med på festen.

Tjejen på klubben är min närmsta tjejvän som typ är kär i mig, så uhm jävligt stelt då hon nyligen var tillsammans med min bästa polare men han dumpa henne.

 

fyp

 

wp! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyp

 

:mrgreen:

 

2 olika tjejer. Korleksbruden har en pojkvän som även var med på festen.

Tjejen på klubben är min närmsta tjejvän som typ är kär i mig, så uhm jävligt stelt då hon nyligen var tillsammans med min bästa polare men han dumpa henne.

 

Var hon snygg, kortleksbruden?

 

Om ja:

 

ULL

 

 

Om nej:

 

.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen:

 

 

 

Var hon snygg, kortleksbruden?

 

Om ja:

 

ULL

 

 

Om nej:

 

.

 

Umgås väl förfan inte med fula tjejer.

 

GULD!!! Död åt såna fittor!

 

Även åt fittorna i kön, underbart att dem inte kom in :D Var dem för fulla eller vad var fel?

 

Haha, ja asså jag hade ju fattat om vi hade kommit 5-6 20 åringar. Men när jag kommer ensam, påtalar att mitt sällskap är där inne och jag är spiknykter så är det ju bara töntigt att neka mig. Speciellt när jag inte klär mig som någon luffare heller så ah.

 

Roligt när jag sa "Jobbar inte XXXX? du skall nog se att han vill ha in mig"

Han bah "Ah de gör han, men det hjälper ju inte dig tyvärr".

Sen kommer XXXX ut och skriker "XXXX förfan, välkommen hem! Klart du skall komma in här"

 

:mrgreen: :mrgreen:

 

Varför snubbarna inte kom in har jag ingen aning om. De kan ju ha gått självmant efter min kommentar också haha för jag stod och väntade på dom i kön där inne men ingen dök upp utan några andra kom istället!

 

"Entrevärdar" pffft.

En gång blev jag vägrad inträde på ett ställe i gbg för att dom tyckte jag sluddrade och var för full. Tog ett bra tag för mina polare att övertyga dom om att ja i själva verket var nykter och skåning. ...

 

Haha, blir så trött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Umgås väl förfan inte med fula tjejer.

 

 

 

Haha, ja asså jag hade ju fattat om vi hade kommit 5-6 20 åringar. Men när jag kommer ensam, påtalar att mitt sällskap är där inne och jag är spiknykter så är det ju bara töntigt att neka mig. Speciellt när jag inte klär mig som någon luffare heller så ah.

 

Du är som en ung supertequila :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vem tror den jävla läderhandskbögen att han är, han borde dra hem och sova hos mamma och pappa", tror han syftar på mig där.

"Tror dessa snorungar att de kommer in här? Det är ju 23+ och dom ser inte ut att vara över 20 någon av dom" tror han syftar på hela sällskapet.

"Fyfan vad kul de ska bli att se töntarna bli nekade. Så de har stått i kön i onödan återigen hela sällskapet.

 

 

Bara jag som får en bild av lille slowboy här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, GP ligger uppe på köksbordet och läser en rubrik där det står "De flesta rektorerna bryter mot skollagen" och vilken rektor är då inte på bilden om inte min rektor från högstadiet som jag skulle njuta av att se lida. Rektorn som jag skrev om i min well.

 

http://pokerforum.nu/forum/1775201-post6.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, GP ligger uppe på köksbordet och läser en rubrik där det står "De flesta rektorerna bryter mot skollagen" och vilken rektor är då inte på bilden om inte min rektor från högstadiet som jag skulle njuta av att se lida. Rektorn som jag skrev om i min well.

 

http://pokerforum.nu/forum/1775201-post6.htm

 

Som i att han var i skiten eller att han klagade på andra rektorer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klar med HoC nu!

Kevin Spacey är helt stört bra i denna serie :h:

 

Han är grym överlag, även i hans filmer! Kan inte tänka mig att någon annan skulle kunna spela hans roll i HoC. Säsong 2 gjorde verkligen inte en besviken heller. Det var fortfarande bra tempo i serien. Synd att man måste vänta till 2015 på nästa bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir HoC annorlunda efter ep1 (s1)? Är extremt allergisk mot politik och genomhatade hela piloten, alla säger hur bra det är så jag tänker se minst ett avsnitt till men fan vad jag inte njöt alls av avsnittet. :( Convince me!

 

Det är ju ett politiskt drama, kvittar vad någon säger för att sälja in det, faktum kvarstår. Gillar man inte det så gillar man inte House of Cards.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är grym överlag, även i hans filmer! Kan inte tänka mig att någon annan skulle kunna spela hans roll i HoC. Säsong 2 gjorde verkligen inte en besviken heller. Det var fortfarande bra tempo i serien. Synd att man måste vänta till 2015 på nästa bara...

 

Absolut! Pay it forward är nog en av mina favoritfilmer när det kommer till Spacey! Eller The Usual Suspects.

 

LÄS INTE OM NI INTE SETT HELA SÄSONG 2.

 

Frågan är ju bara vad S3 kommer handla om? Tycker att det som har gjort serien så bra är Spaceys jakt på makt. Hur han har krossat och spelat ut sina motståndare. Nu är han ju President, vem skall han "förgöra" och spela ut nu?!

 

 

Blir HoC annorlunda efter ep1 (s1)? Är extremt allergisk mot politik och genomhatade hela piloten, alla säger hur bra det är så jag tänker se minst ett avsnitt till men fan vad jag inte njöt alls av avsnittet. :( Convince me!

 

Som Meta sa så är det ju en politisk serie. Kan själv tycka att avsnitt 1 är ganska "seg" och att det drar igång efter det. Men tycker du inte om politiken så är detta ingen serie för dig. (Jag är väl inte heller så mycket för politiken men det är en riktigt grym och välgjord serie med bra musik, skådespelare och manus).

 

Har ni inte sett Vikings så kan jag varmt rekommendera den rackarn. Finns en säsong ute, s02 drar igång 27/2 8-)

 

Gillar inte riktigt serier som utspelar sig förr i tiden. Har varken sett The Vikings, The Game of Thrones eller ens orkat se någon utav Hobbit-filmerna.

En serie som jag dock är småsugen på är ju Black Sails, pirater är alltid kul =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...