Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Usch för igår.

Började med förfest hemma i ens polares lägenhet där jag visade upp lite drinkspel man hade lärt sig nere i Australien.

 

På något sätt så fick man i sig liteee för mycket och jag kommer inte ihåg när vi lämnade lägenheten. Blir uppringt av polaren och inser att jag sitter själv på spårvagnen och han undrar vart fan jag är. Han hade ringt flera gånger men det var först nu jag vaknade till och svarade, vet inte riktigt hur länge jag hade suttit på vagnen.

 

Tydligen hade alla hoppat av men jag hade missat detta och suttit kvar och när de upptäckte detta så hade vagnen börjat åka.

 

Lugnt säger jag då jag känner igen mig från fönstret och inser att jag är väldigt nära hemmet så jag går av och börjar gå. Ju längre jag går så mindre känner jag igen mig men jag är fortfarande helt säker på att jag är i närheten av hemmet.

 

Tillslut får jag nog och ringer upp en taxi men kommer på mig själv när jag snackar med tjejen i växeln att jag inte har någon aning om vart jag är. Ser inte ens någon byggnad eller något så att jag kan leda dom dit.

 

Fortsätter och går och tänker att snart borde jag fan se huset. Kallt som fan och helt plötsligt är jag ute på leden och får en

 

fuck.jpg?1397081738

 

Jag börjar nu smått inse att jag definitivt inte är i närheten av hemmet utan att jag har åkt till ändstationen med spårvagn X. Det vill säga typ Gamle Stan, som är ghetto, och sedan ändå lyckats att gå åt rätt riktning mot stan och nu går på bilvägen.

 

Jag fortsätter och går och är nu i höjd med tingstadstunneln innan en taxi stannar och frågar om jag vill ha skjuts. 300kr senare ligger jag i sängen och försöker återskapa gårdagens drinkar i en hink. Succé?

 

[x] Skicka idiotiska "Saknar dig" sms

[/] Antagligen skämt ut mig via snapchat (ingen aning men har skickat en del under kvällen någon här kan ju confirma)

[x] Köpte en tianlott men vann inte 100k.

[x] Fosterställning resten av dagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAHA.....

Aja, får se vad som händer.

 

Är så otaggad på sprit att jag vill vara nykterist resten av året.

 

en lösning kan vara att dricka mer frekvent, dricker du varje vardag och håller det regelbundet höjer du din toleransnivå och slipper snefyllor och minnesluckor, kan rekommendera att gå in på drygt 12 halvliters om dagen söndag-onsdag, torsd-lördag kör du lite hårdare, runt 20-25 halvliters om dagen. Känns det för dyrt att lägga pengar på öl osv finns det säkert någon på forumet som kan styra 10L dunkar hb, behöver du förklara för bettan så beskriv det som profit.

 

Skämt o sido, vore kallt att missa valborg (i Lund)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en lösning kan vara att dricka mer frekvent, dricker du varje vardag och håller det regelbundet höjer du din toleransnivå och slipper snefyllor och minnesluckor, kan rekommendera att gå in på drygt 12 halvliters om dagen söndag-onsdag, torsd-lördag kör du lite hårdare, runt 20-25 halvliters om dagen. Känns det för dyrt att lägga pengar på öl osv finns det säkert någon på forumet som kan styra 10L dunkar hb, behöver du förklara för bettan så beskriv det som profit.

 

Skämt o sido, vore kallt att missa valborg (i Lund)!

 

Haha, tveksamt på den linjen.

 

Veckan innan borde bli nästa vecka? Torsdagskaraoke på foxen o lite öl på torsdan måntro?

 

Börjar luta mer och mer åt att fira valborg i Göteborg istället! Lär väl titta ner någon annan dag istället!

 

 

Underbart väder i Göteborg och försöker grilla så mycket som möjligt.

 

20140415194836-83.183.119.139.png

 

20140415194841-83.183.119.139.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan din mat ser mer och mer civiliserad ut för varje bild!! Ggwp

 

Haha, tackar =)

 

Jag fattar inte grejen med bejcon

 

 

Även fast jag inte delar den allmänna hysterin kring bacon så tycker jag att just baconinlindat kött/kyckling är riktigt gott.

 

Just idag så hade jag även mixat ihop basilika, vitlök, fetaost, soltorkadetomate och chili och lagt inuti kycklingen. Blir lättast att vira bacon runt för att allt skall hålla sig kvar där inne!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fan inte billigt alltså :S Upp till 5 euro med?

 

6.5% fast rake, sedan en cap på X€ beroende på limits.

 

Tables with blinds ranging from €0.10/€0.20 to €3/€6 included:

 

2 players per table: maximum rake per hand of €1.5

3 players per table: maximum rake per hand of €2

4 players per table: maximum rake per hand of €2.5

5 players and up: maximum rake per hand of €3

 

Tables with blinds of €5/€10:

 

2 players per table: maximum rake per hand of €2

3 players per table: maximum rake per hand of €2.5

4 players and up: maximum rake per hand of €3

 

Tables with blinds of €10/€20:

 

2 players per table: maximum rake per hand of €2.5

3 players per table: maximum rake per hand of €3

4 players per table: maximum rake per hand of €3.5

5 players and up: maximum rake per hand of €4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om fransmännen är tillräckligt sprutglada för att det ska löna sig, sett till raken?

 

Kommer ihåg när jag spelade på de lilla italienska nätverket enet för ett par år sedan, med skyhög rake, men det var lätt värt det då minst 50% alla spelare spelade som bogdan gör på svs.

 

Antagligen är winamax klienten mycket bättre än svs också, iaf av det lilla jag sett. Skapade ett konto nu bara för att jag blev nyfiken. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...