minibiff Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Alla på jobbet säger olika... FML Tycker dock att bose:n är snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Diskuteras det verkligen huruvida in-ear-lurar är snygga eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Kika n Urbanears. mMkt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Diskuteras det verkligen huruvida in-ear-lurar är snygga eller ej? Finns 2 riktlinjer som gäller vad man än köper. 1. Det skall vara dyrt 2. Det skall vara snyggt Kika n Urbanears. mMkt nice. Blev Boselurarna! Men har hört mycket bra om urbanearsen med! FIRRRRRRRREEEEE Kom tillbaka när du springer sämre gbn <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Kommer senare ikväll leverera ett grymt thairecept so stay tuned! Kommer vara det som jag länkade bild på ett par sidor tillbaka men lite fler bilder osv! Trött på köpa donken/bk/kebab till lunch varje dag :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Wtf??! Jag tänkte donka bort mina sista 150$ på NLHE100$HU men de 4 första jag har mött sitter ut/lämnar direkt... SKALL INTE JAG FÅ DONKA BORT MINA DOLLAR ELLER????? FICK ACTION busto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Hörru vars fan är det där receptet du lovade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Hörru vars fan är det där receptet du lovade?! Hahaha la mig i sängen och kom på att jag inte hade gjort det! Slänger upp de snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Thai Chicken Basil. 1.Ingredienser Kyckling Basilika Lök Vitlö Chili Soyasås Chili Paste Kryddor Cashewnötter Sambal Oelek Ingefära Ris 2. Häcka chili, vitlök, lök, ingefära. 3. Börja med att först slänga i vitlök & lök i olja, nästan direkt efteråt i med kycklingen. Häll över soya i wokpannan och på med diverse kryddor. 4. När kycklingen är på g att bli färdig så häll i chilin samt ingefäran. Rör om och tillsätt paste och sambal oelek. 5. Det är nu det bästa skall i, nämligen basilika! Jag kör med en hel skål basilika då det är bästa som finns! När det väl åker i pannan så blir det "lite" så fega inte ur när vi skall ha i de! 6. När allt är färdigstekt så kasta i cashewnötterna så att de blir semivarma och sedan är allt klart! 7. Vill du vara fancy så kan du lägga riset i en liten skål och vända upp och ner över tallriken! Annars funkar det att lägga upp det slaskigt på en trött tallrik men eftersom jag älskar er alla så la jag ner lite extra på att få det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Guld, får bli middag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Blev precis erbjuden ett annat jobb.. som är way bättre än mitt nuvarande.. Ett av kraven var dock körkort.. som jag inte har.. för jag är dum i huvudet.. hata allt. De behövde ha någon som kunde börja ASAP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Blev precis erbjuden ett annat jobb.. som är way bättre än mitt nuvarande.. Ett av kraven var dock körkort.. som jag inte har.. för jag är dum i huvudet.. hata allt. De behövde ha någon som kunde börja ASAP. Vad var det för jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Vad var det för jobb? Vet inte riktigt vad det skulle vara för något jobb riktigt. Men skulle jobba för ett ganska välkänt företag typ parallelt mot te.x Elgiganten. Se hur de exponerar varorna i butiken, hålla lite utbildningar eventuellt? Som sagt vi gick inte in på det speciellt mycket då jag ändå inte har körtkort och eftersom jag då antagligen skall åka runt i Göteborgsområdet så är det ett krav! Sedan de faktum att jag ändå är sugen på att dra Australien! Men känns kul att man blir rekommenderad till det av en gammal kollega =) Förövrigt, hade jag fått jobbet så är det mitt 7e jobb i ordningen som jag INTE har sökt utan de har ringt upp mig och erbjudit det. #BALLER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 WP på alla dina recept och bilder, sjukt intressant läsning. Finns tyvärr inte i mitt liv att jag ställer mig och lagar någon avancerad måltid men när det väl kommer hända så kommer det vara ett recept härifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 WP på alla dina recept och bilder, sjukt intressant läsning. Finns tyvärr inte i mitt liv att jag ställer mig och lagar någon avancerad måltid men när det väl kommer hända så kommer det vara ett recept härifrån! Usch fatta hur skrytig och vidrigt dryg han kommer bli nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Usch fatta hur skrytig och vidrigt dryg han kommer bli nu... Detta är utan tvekan bästa dagen i mitt liv. Skall skriva ut JVs kommentar och hänga upp på väggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Detta är utan tvekan bästa dagen i mitt liv. Skall skriva ut JVs kommentar och hänga upp på väggen! Jaså det slog tillochmed när jag berättade mitt svs-nick. Känn dig stolt JackVegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Detta är utan tvekan bästa dagen i mitt liv. Skall skriva ut JVs kommentar och hänga upp på väggen! jag skulle aldrig vilja hänga upp JV bredvid bieberposters.. Fy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Jaså det slog tillochmed när jag berättade mitt svs-nick. Känn dig stolt JackVegas Såhär går rangordningen ____________________________________ 1. Jack Vegas ger mig en komplimang ____________________________________ ... ... ... ____________________________________ 25. Justin Biebers senaste album ____________________________________ ... ... ... ... ___________________________________ 8500. Ditt svs nick ___________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Röstar för att du ska styra en pulled pork som ditt nästa bildprojekt/matrecension Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Såhär går rangordningen ____________________________________ 1. Jack Vegas ger mig en komplimang ____________________________________ ... ... ... ____________________________________ 25. Justin Biebers senaste album ____________________________________ ... ... ... ... ___________________________________ 8500. Ditt svs nick ___________________________________ Vände fort från "wooow bästa dagen i mitt liv" till det där Röstar för att du ska styra en pulled pork som ditt nästa bildprojekt/matrecension Låter najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 aaah, ung kärlek. Man puffas och buffas och drar varann i håret. Så söta ni är <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 aaah, ung kärlek. Man puffas och buffas och drar varann i håret.Så söta ni är <3 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts