Metaddict Postad 22 Juli , 2013 Rapport Postad 22 Juli , 2013 Näää Har fått en officiell inbjudan av ViktorH till Harmyntan. Alla vet att han står över dig i hierakin Faktum är att det är min lägenhet så fuck you Citera
ViktorH Postad 22 Juli , 2013 Rapport Postad 22 Juli , 2013 Faktum är att det är min lägenhet så fuck you faktum är väl att vi tre blev vräkta från MIN lägenhet och att jag därför inte kunde stå på kontraktet på nya sjukt att jag ändå får en god referens från förra lägenheten för att vi skyllde allt på foxen Slutligen så finns det ingen sån hierarki. Förutom att jag å Meta är över foxen obv. Citera
minibiff Postad 22 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2013 Sög ju Förevigt shitlistad från Harmyntan då mao. Citera
minibiff Postad 23 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2013 Blev uppringd av stället där ja jobba som bartender i lördags och de fråga om ja ville jobba resten av sommaren. Det funkade faktiskt rätt okej att köra 09.15-05.00 pass! Enda som suger är att jag jobbar varje helg framöver men skall försöka byta bort varje söndag så jag kan jobba där på lördagar. Är ändå trött på Elgiganten och vill säga upp mig och då är de bra om jag fixar lite mer bartendererfarenhet om jag drar till Aussie! Citera
minibiff Postad 23 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2013 Är på jobbet och kan inte se bilden/gifen. Men eftersom du är du så antar jag att jag på förhand kan säga "dra åt helvete " Haha han har typ panik och vill ha in mig. Så om jag inte får någon som täcker mitt pass så jobbar jag. Lördag: 09.15-17.30 sedan kör jag 21-05 och sedan kör jag på söndag 10.30-17.30. Jobbar även fredag och måndag Värt de eller? Citera
brrr Postad 23 Juli , 2013 Rapport Postad 23 Juli , 2013 Klart det är värt du är ung, bara att knega på som en idiot Citera
minibiff Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1856926-vapnat-ran-pa-elgiganten :shock: :shock: :shock: Venne egentligen vad jag får skriva vid sånna här tillfällen. Men dom har misshandlat den ena iallafall.. sparkade honom i ansiktet osv. Sjukt att detta händer när jag är ledig första gången på typ 3 veckor. Citera
Katt3n Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1856926-vapnat-ran-pa-elgiganten :shock: :shock: :shock: Venne egentligen vad jag får skriva vid sånna här tillfällen. Men dom har misshandlat den ena iallafall.. sparkade honom i ansiktet osv. Sjukt att detta händer när jag är ledig första gången på typ 3 veckor. Hmm... Killen bustar rullen...ett par dagar senare rånas stället när han är "ledig"... You do the math Citera
Esactun Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 Eftersom jag vet du älskar vissa kunder vad skulle du då vilja säga till en kund som mig. Köper en Galaxy S3 4G och jag hatar orginal headset och köper ett par Jayz, problemet är då när jag använder mitt Jayz headset i min S3a så får jag bara ljud genom en lur, glapp i kontakten i telefonen. Headsetet funkar dock på 3 andra S3 problemfritt samt provat helt nytt Jayz på min lur samt de andra och felet uppstår även då på min men inte på andras. Om jag skickar telefonen så kommer Samsungs repställen att testa S3an med ett orginal headset och då uppstår inte felet och de kommer därmed skicka tillbaka S3an med en servicekostnad och hänvisa till att det inte är något fel. Bara shippa telefonen i backen och ta den på försäkringen? Citera
papiPope Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1856926-vapnat-ran-pa-elgiganten :shock: :shock: :shock: Venne egentligen vad jag får skriva vid sånna här tillfällen. Men dom har misshandlat den ena iallafall.. sparkade honom i ansiktet osv. Sjukt att detta händer när jag är ledig första gången på typ 3 veckor. Synd att du inte jobbade då, för de kunderna måste du iaf ha gillat. Ställer inga frågor och vet vad dom vill ha. Citera
minibiff Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Hmm... Killen bustar rullen...ett par dagar senare rånas stället när han är "ledig"... You do the math Haha! Sluta nu Eftersom jag vet du älskar vissa kunder vad skulle du då vilja säga till en kund som mig. Köper en Galaxy S3 4G och jag hatar orginal headset och köper ett par Jayz, problemet är då när jag använder mitt Jayz headset i min S3a så får jag bara ljud genom en lur, glapp i kontakten i telefonen. Headsetet funkar dock på 3 andra S3 problemfritt samt provat helt nytt Jayz på min lur samt de andra och felet uppstår även då på min men inte på andras. Om jag skickar telefonen så kommer Samsungs repställen att testa S3an med ett orginal headset och då uppstår inte felet och de kommer därmed skicka tillbaka S3an med en servicekostnad och hänvisa till att det inte är något fel. Bara shippa telefonen i backen och ta den på försäkringen? Ingen aning tyvärr! Jag har inte koll på service och sånt skit Synd att du inte jobbade då, för de kunderna måste du iaf ha gillat. Ställer inga frågor och vet vad dom vill ha. Hahahahahahahahaahhahahahaha! ~~~~~ Satte mig och lirade 2.5$ 180s Turbo. Kom precis in i ITM sedan inser jag att jag måste dra till affären och börjar openshovea varje hand Citera
gorillai Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 Synd att du inte jobbade då, för de kunderna måste du iaf ha gillat. Ställer inga frågor och vet vad dom vill ha. Hahahah Good one! Citera
minibiff Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Tydligen ska de ha fått med sig en jävla massa saker..... vi snackar nästan 7siffrig summa.... Citera
minibiff Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Aja, eftersom det förtillfället varken är mat eller en smula poker i denna db så har jag bestämt mig för att ändra på detta. Jag slänger nu upp bilderna på mat som har lagats de senaste dagarna, min fantasi är värdelös så mycket är repeat! ___________________ JD-Burger Återigen en Jack Daniels-burgare som nu gör entré här i dbn för tredje gången? Old but gold som man brukar säga! "Råkade" göra hamburgaren tjock som fan denna gången men det gjorde bara att den blev saftigare! ___________________ Kycklingpasta med gräddsås Ännu en variant som har synts här i dbn. Men det är så helvetes jävla gott så kommer aldrig sluta laga denna gudomliga maträtt. Kyckling, pasta, gräddsås, philadelphiaost, färsk basilika, vitlök, cocktailtomater, getost, babyspenat... räcker med ett ord.. GOOOOLDEN! ___________________ Chicken basil Detta är dock en nyfunnen kärlek! Efter att ha tröttnat på diverse panenger samt nudelrätter så valde jag att testa någon ny thairätt! Det fick bli en grym Chicken Basil! Väldigt lätt, väldigt god! ___________________ Straightcocktail Igår när jag var inne i stan på polarens jobb så dödade jag lite tid genom att göra en jävla massa skeva beställningar (obv blev allt jag fick honom att mixa ihop helt jävla dööönder delicious. När jag satt ensam i baren och drack denna så fick man ju en del sköna blickar på sig. Men frågade 2 snygga tjejer som gick förbi om jag såg bra ut med den drinken och det tyckte dom! Haha ___________________ Där var matdelen avklarat och nu är det smulan poker som skall in! Har i skrivande stund degat in 10.000kr på svenska spel som jag tänkte försöka omvandla till något! In b4 gul på lördag! Citera
gorillai Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Lirar du alltid bara 100bb? Såg dig på några bord för en stund sedan:-P Citera
minibiff Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Lirar du alltid bara 100bb? Såg dig på några bord för en stund sedan:-P Yupp! Känner jag att det finns värde så kan det hända att jag reloadar till 200bb! Annars så sitter jag gärna 100bb deep från början tills jag lär känna bordet! När man väl känner sig redo att sitta 200bb deep så har man lyckats vinna 100bb Citera
minibiff Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Lyckades vinne lite pengar inatt! Skönt det! Kommer köra på att jag cashar ut all profit per dag tills jag har cashat ut 10k totalt! Efter det så kommer jag börja med skott osv! Är för trött för att titta efter lite händer att posta så gör nog det imorgon isåfall! Nu tänkte jag crasha i sängen! Må väl Citera
minibiff Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Hur NITig image har jag när folk inte ens vågar betta 4tal mot mig $1/$2 No Limit Holdem HoldemManager 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG chichito ($299) 150bb CO Fuzzion ($200) 100bb BTN minibiff ($264) 132bb SB Gyrosrulle ($627) 314bb BB gibban_tur ($222) 111bb Pre-Flop: ($3, 5 players) minibiff is BTN A:heart: 5:heart: 2 folds, minibiff raises to $4.50, Gyrosrulle calls $3.50, 1 fold Flop: 10:heart: 8:spade: 6:club: ($11, 2 players) Gyrosrulle checks, minibiff checks Turn: 6:spade: ($11, 2 players) Gyrosrulle checks, minibiff checks River: 3:spade: ($11, 2 players) Gyrosrulle checks, minibiff checks Final Pot: $11 Gyrosrulle shows 6:diamond: 6:heart: minibiff shows A:heart: 5:heart: Gyrosrulle wins $10.73 (net +$6.23) minibiff lost $4.50 Citera
icecreem Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Aja, eftersom det förtillfället varken är mat eller en smula poker i denna db så har jag bestämt mig för att ändra på detta. Jag slänger nu upp bilderna på mat som har lagats de senaste dagarna, min fantasi är värdelös så mycket är repeat! ___________________ JD-Burger Återigen en Jack Daniels-burgare som nu gör entré här i dbn för tredje gången? Old but gold som man brukar säga! "Råkade" göra hamburgaren tjock som fan denna gången men det gjorde bara att den blev saftigare! ___________________ Kycklingpasta med gräddsås Ännu en variant som har synts här i dbn. Men det är så helvetes jävla gott så kommer aldrig sluta laga denna gudomliga maträtt. Kyckling, pasta, gräddsås, philadelphiaost, färsk basilika, vitlök, cocktailtomater, getost, babyspenat... räcker med ett ord.. GOOOOLDEN! ___________________ Chicken basil Detta är dock en nyfunnen kärlek! Efter att ha tröttnat på diverse panenger samt nudelrätter så valde jag att testa någon ny thairätt! Det fick bli en grym Chicken Basil! Väldigt lätt, väldigt god! ___________________ Straightcocktail Igår när jag var inne i stan på polarens jobb så dödade jag lite tid genom att göra en jävla massa skeva beställningar (obv blev allt jag fick honom att mixa ihop helt jävla dööönder delicious. När jag satt ensam i baren och drack denna så fick man ju en del sköna blickar på sig. Men frågade 2 snygga tjejer som gick förbi om jag såg bra ut med den drinken och det tyckte dom! Haha ___________________ Där var matdelen avklarat och nu är det smulan poker som skall in! Har i skrivande stund degat in 10.000kr på svenska spel som jag tänkte försöka omvandla till något! In b4 gul på lördag! damn!! wpwp Citera
minibiff Postad 26 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2013 Tillbaka på jobbet första gången efter rånet! Är väl lite semistel stämning på jobbet och känns väl sådär kul. Massa nya rutiner nu som suger. Bland annat så måste vi ha med oss våra nyckelkort varje dag istället för att ringa på ringklockan så någon öppnar. Detta suger grovt då jag har en tendens att lyckas glömma skiten och då suger det då man knappt kommer igenom några dörrar på jobbet och obv så får man inte ha 2 stycken! Förövrigt så måste man nu springa in och ut på lagret och dubbelkolla allting så det finns innan man säljer något då vi inte har hunnit korra lagersaldona osv. DVS SÅ SUGER DET ATT JOBBA FÖRTILLFÄLLET! EDIT: Men vid sånna här tillfällen så märker man vilka underbara kollegor man har! Många har kommit fram till en idag och frågat hur man mår osv! Och då har jag ändå varit ledig under tiden som det hände! Citera
Kolle11 Postad 26 Juli , 2013 Rapport Postad 26 Juli , 2013 Trevlig dagbok! Hur ser receptet ut för kyckling med gräddsås? mvh Citera
minibiff Postad 26 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2013 Trevlig dagbok! Hur ser receptet ut för kyckling med gräddsås? mvh Kan skriva receptet sedan! Haha hade precis ett roligt säljsamtal med en alkolist. Aldrig förr har någon snackat så mycket och fått fram så lite. Citera
Recommended Posts