minibiff Postad 4 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 vem e 16? Standard slowboy skämt där han försöker framställa mig som ett litet barn så han slipper få ångest över att han hamnat i medelkrisen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Standard slowboy skämt där han försöker framställa mig som ett litet barn så han slipper få ångest över att han hamnat i medelkrisen Gå ut och kasta några cheeseburgare med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Gå ut och kasta några cheeseburgare med dig. Sitter på bussen in till stan för att ha AW med några fellowkollegor. In b4 fyllesmsa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Standard slowboy skämt där han försöker framställa mig som ett litet barn så han slipper få ångest över att han hamnat i medelkrisen Jag har fått gå på systemet sen du föddes typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Jag har fått gå på systemet sen du föddes typ Dags för dig och Slow att flytta in på ålderdomshem snart då mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Jag har fått gå på systemet sen du föddes typ Dags för dig och Slow att flytta in på ålderdomshem snart då mao! Har tänkt att adoptera dig flera gånger så du får veta hut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Har tänkt att adoptera dig flera gånger så du får veta hut Bara om du lovar att samtidigt coacha mig i PLO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Dags för dig och Slow att flytta in på ålderdomshem snart då mao! Hörredu lilla stumpan. På min tid fanns det ingen nätpoker, då fick vi gå två mil i snön varje dag....blaablaaaaablaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Hörredu lilla stumpan. På min tid fanns det ingen nätpoker, då fick vi gå två mil i snön varje dag....blaablaaaaablaaaa två mil?! You were lucky. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 två mil?! You were lucky. You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt. And you try and tell the young people of today that ..... they won't believe you. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Fyfan, tänkte att "eftersom alla ska jobba imorgon så lär de bli tidigt ikväll". Vinglade ut från Portan vid 02.30 imorse med 2 kollegor seminyktra. Sedan hade 23åringen smsat och fråga varför jag aldrig hörde av mig längre! Slutade med att jag tog taxi hem till henne. Nu är jag här på jobbet och är helt dödligt bakis, som tur är så är jag inte ensam! Brag: Fyllesmsa ingen kollega Beat: Snälla.. have you meet me? Variance: Fick ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeh1337 Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Fyfan, tänkte att "eftersom alla ska jobba imorgon så lär de bli tidigt ikväll".Vinglade ut från Portan vid 02.30 imorse med 2 kollegor seminyktra. Sedan hade 23åringen smsat och fråga varför jag aldrig hörde av mig längre! Slutade med att jag tog taxi hem till henne. Nu är jag här på jobbet och är helt dödligt bakis, som tur är så är jag inte ensam! Brag: Fyllesmsa ingen kollega Beat: Snälla.. have you meet me? Variance: Fick ligga Fixa en bild på 23åringen, man blir ju sugen på att se vad det är för skata. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Fixa en bild på 23åringen, man blir ju sugen på att se vad det är för skata. Endast fellows i våran underbara skypegrupp får se bild på 23åringen! Orkar inte outa bild på ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Fixa en bild på 23åringen, man blir ju sugen på att se vad det är för skata. Kan intyga att hon ser bra ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Kan intyga att hon ser bra ut iallafall. Vänta nu... Är det denna tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Vänta nu... Är det denna tjejen? Vet inte om jag vågar öppna länken på jobbet? Fyfan ta hand om kunder dödsbakis är en plåga. Hade precis en kund inne som tog 30minuter på sig att välja vilket USB-minne hon skulle köpa. Tänk er ångesten med dånande huvudvärk och 3 timmars sömn förklara för henne att skillnaden på de rosa och de blåa USB-minnet endast är färgen och tro det eller ej detsamma gäller även det gröna USB-minnet. En kund som inte kan tänka själv utan som på riktigt frågar "Men vilket USB-minne är det lättast att klistra fast en lapp med text på". PÅ RIKTIGT?!?!?! Sedan hatar jag även kunder som är inne på Elgigantens hemsida och ser att det står "Lagersaldo 50+" men inte kan förstå att det gäller HEMSIDAN och inte deras butik, hur fan skall hemsidan veta vilken butik dom vill handla i? Hatar även min AL! Hata allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Vet inte om jag vågar öppna länken på jobbet? Fyfan ta hand om kunder dödsbakis är en plåga. Hade precis en kund inne som tog 30minuter på sig att välja vilket USB-minne hon skulle köpa. Tänk er ångesten med dånande huvudvärk och 3 timmars sömn förklara för henne att skillnaden på de rosa och de blåa USB-minnet endast är färgen och tro det eller ej detsamma gäller även det gröna USB-minnet. En kund som inte kan tänka själv utan som på riktigt frågar "Men vilket USB-minne är det lättast att klistra fast en lapp med text på". PÅ RIKTIGT?!?!?! Sedan hatar jag även kunder som är inne på Elgigantens hemsida och ser att det står "Lagersaldo 50+" men inte kan förstå att det gäller HEMSIDAN och inte deras butik, hur fan skall hemsidan veta vilken butik dom vill handla i? Hatar även min AL! Hata allt Pluswhine! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Vet inte om jag vågar öppna länken på jobbet? Hur var det nu, är du en man eller en amöba? Hon har kläder på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeh1337 Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Vänta nu... Är det denna tjejen? Haha oj vilken goding Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Stöldförsök på jobbet dock lyckades vi ta fast honom innan han hade lämnat butiken, då är man fan kass. Jag hade behövt springa lite för att piggna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Elgiganten verkar vara the ish om man ska fånga snattare och allsköns pack. Själv jobbade jag i en ofta underbemannad livmedelsbutik där största stölden naturligtvis skedde precis vid personalbyte och med mycket kunder i butiken. Minns vilket adrenalin man hade, men hade illojala arbetande kollegor som prioriterade hemgång framför att ta upp jakten. Lyckades missa två väpnade rån (läs pistolliknande föremål) med där det kunnat bli lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Juli , 2013 Rapport Share Postad 5 Juli , 2013 Nattliga inbrott back 2 back förra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2013 (redigerade) x Redigerad 26 Augusti , 2016 av minibiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Redkordpott på /2 $1/$2 No Limit Holdem HoldemManager 2 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: BTN GULKINES ($1,510) 755bb BB minibiff ($985) 493bb Pre-Flop: ($3, 2 players) minibiff is BB 6:diamond: 9:diamond: GULKINES raises to $6, minibiff raises to $18, GULKINES raises to $30, minibiff calls $12 Flop: 2:diamond: K:diamond: 10:diamond: ($60, 2 players) minibiff checks, GULKINES bets $45, minibiff raises to $157, GULKINES calls $112 Turn: 5:heart: ($374, 2 players) minibiff bets $244, GULKINES goes all-in $1,323, minibiff goes all-in $554 River: Q:diamond: ($1,970, 2 players, 2 all-in) Final Pot: $1,970 minibiff shows 6:diamond: 9:diamond: GULKINES shows 7:diamond: 5:diamond: minibiff wins $1,956 (net +$971) GULKINES collects $525 (net -$985) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts