JackVegas Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Göm spriten eller låt den ha ett eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Inte aktuellt med ståskrivbord. Står tillräckligt mycket uppI jobbet för att orka göra det vid datorn. Chipsen var till en film med brorsan iförrgår så ej i samband med poker =) (om nu detta inte var någon referens till pokerchipsen som ligger på bordet) Mmmm.. För du har nog en chipspåse som varar mer än en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laxen19 Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Gillar lyan! Ligger den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 Mmmm.. För du har nog en chipspåse som varar mer än en timme. Gillar lyan! Ligger den bra? Yes! Har väl 5min till jobbet med vagn och 5min till avenyn/Brunnsparken och allt viktigt inom gångavstånd Underbart med en hyra på 3.2k med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2014 Coolt ändå med en "baller" spis mitt i allt nu kollar jag på telefonen men ser ut som en gas? Yes det är gas! Hade det i Australien med och jag tycker det är väldigt mycket bättre än vanlig spis. (Dock har jag inte valt det utan det är så i alla lägenheter i detta hus) Snyggt! Är lite curious gällande hem2 på mac som det ser ut, kör du det via emulator typ wine/parallels? eller äre en virtuell win som inte syns på screenen? Kör Coherence mode i Parallels Fick du med dig katten förresten? Ingen katt än iallafall.. ganska oklart vad vi skall göra med den för den kan ju inte stanna hos morsan iallafall. Eventuellt skall vi testa ett par dagar och se hur hon tycker om lägenheten och funkar de inte så skänker jag den till obvspeltorsk, han är ju helt förälskad i min katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 6 December , 2014 Rapport Share Postad 6 December , 2014 Precis nedanför ligger ett thailändskt massagehak! När kommer du på besök? Är det så nära kan de väl lika gärna göra outcalls tycker man. Men det är väl skönt att inte stöka till det med oljor och så i nya läggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
getseriouspls Postad 6 December , 2014 Rapport Share Postad 6 December , 2014 TJA! spelar du inte alls längre på SVS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 10 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2014 Har hittat en sparbössa nu som jag tänkte smacka i dricksen och några tusenlappar här och där när jag känner för att spara lite mer. Planen är ju att försöka ha 50.000 till sommaren och dra en vecka i vegas. Finns det någon nackdel med att ha 50k i kontanter, haha... tänker typ att banken undrar vad fan de kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 10 December , 2014 Rapport Share Postad 10 December , 2014 Jag skulle se det som en fördel med 50k i kontanter Går det inte bara att säga att du haft tur på CC om de undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 10 December , 2014 Rapport Share Postad 10 December , 2014 Generellt sett är väl banker inte så glada vid kontanter. Många kontor som lägger ner kontanthanteringen helt. http://bankomat.se/privat-2/tjanster/ Annars borde väl Forex eller liknande kunna ta cash när du växlar till dollarsch. Tvek om de vill ta hur stora summor som helst dock. The_mouse e forexexpert Bättre o leva på kontanterna o spara digitalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 10 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2014 Men har man de på kortet så bränner man ju dom bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 10 December , 2014 Rapport Share Postad 10 December , 2014 Men har man de på kortet så bränner man ju dom bara. Ha dom kontant då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 11 December , 2014 Rapport Share Postad 11 December , 2014 Men har man de på kortet så bränner man ju dom bara. Starta konto på en bank som är avsedd för sparande, tex nordnet eller avanza. Där kan du spara pengar som du egentligen inte har tänkt att använda. Det tar någon dag att ta ut pengar därifrån vilket mest troligt kommer göra att du inte spenderar de lika lättvindigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 11 December , 2014 Rapport Share Postad 11 December , 2014 Årets i-lands problem. Jag kan inte ha för mkt pengar på mitt kort för då bränner ja dom bara!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2014 Årets i-lands problem. Jag kan inte ha för mkt pengar på mitt kort för då bränner ja dom bara!!!! Är ju för att jag får 6-7k i månaden i dricks och då ligger de på skrivbordet. Då är det lätt att bara gå ut och göra något slaskigt med dom. Då är det goare att bara kunna lägga de i någon sparbössa och glömma av och sedan om någon månad öppna och lägga allt på rött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 11 December , 2014 Rapport Share Postad 11 December , 2014 Men har man de på kortet så bränner man ju dom bara. .... Starta konto på en bank som är avsedd för sparande, tex nordnet eller avanza. Där kan du spara pengar som du egentligen inte har tänkt att använda. Det tar någon dag att ta ut pengar därifrån vilket mest troligt kommer göra att du inte spenderar de lika lättvindigt. This Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 11 December , 2014 Rapport Share Postad 11 December , 2014 +1 på att spara där det tar någon dag att ta ut det. Eller leva för de lösa pengarna o spara lön mm. D går ju att sätta in cc pengar mm utan kvitto men dom är ju inte direkt glada för större summor är min erfarenhet. Sen när du väl ska till vegas får du väl bättre kurs om du tar ut med ditt kort där än växlar cash på forex. Ja brukar iaf ta ut när jag är därborta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koffe Postad 11 December , 2014 Rapport Share Postad 11 December , 2014 Får instämma i kören, dega in det på avanza i en ISK och sen kommer pokerblodet i dig föra dig till de fina certifikaten med hävstång för guld och silver, in och veva bara! Den fega versionen: omx30 tillsvidare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 18 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2014 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 December , 2014 Rapport Share Postad 18 December , 2014 Dwight Mccarthy? The old Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2014 Ungefär när på året släpps WSOP schemat? Och är det fortfarande GTO att boka via mrjet.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 December , 2014 Rapport Share Postad 26 December , 2014 Ungefär när på året släpps WSOP schemat? Och är det fortfarande GTO att boka via mrjet.se? Släpps nog snart i sin helhet. Här är lite info: http://www.wsop.com/news/2014/Dec/5157/WORLD-SERIES-OF-POKER-ANNOUNCES-2015-DATES.html Börjar med en $564, $5.000.000 garanti. MrJet är lättöverskådligt och resegarantin gäller. Tror dock de flesta av de större ger dig samma priser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 26 December , 2014 Rapport Share Postad 26 December , 2014 Varför måste dom ha Monsterstacken så tidigt i Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2014 Släpps nog snart i sin helhet. Här är lite info: http://www.wsop.com/news/2014/Dec/5157/WORLD-SERIES-OF-POKER-ANNOUNCES-2015-DATES.htmlBörjar med en $564, $5.000.000 garanti. MrJet är lättöverskådligt och resegarantin gäller. Tror dock de flesta av de större ger dig samma priser King! Tackar! Har ju redan siktat in mig på att spela 1500$-eventet men blev även sugen på 565$-eventet. Tyvärr är det ju 2 veckor mellan eventsen och jag har tänkt dra iväg 9-11 dagar. Hur bör man tänka med boendet då? Antingen funderar jag på bara Luxor, som verkar vara ett semi-decent hotell (Tror flyg & hotell går på 9k) eller så slår man på stort och slänger in x antal tusenlappar och kör på typ Vdara och en svit, det skulle då gå på omkring 14-15k. Men tänker jag tillbaka på senaste pokerresan så spenderades det ju knappt någon tid på hotellet vilket gör det till lite vask att köra en svit bara för att reppa baller. Men samtidigt lite småball att ha kört en overkill-rum på sin vegas-resa. Lite av en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts