obvspeltorsk Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Postad 9 Augusti , 2015 Std att vakna efter en grisfylla med 8h svart och läsa att man bokat vegas Citera
minibiff Postad 9 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2015 vad får ni smeta per person? Gick på 33k totalt. Sedan kommer väl den där resort feen. Std att vakna efter en grisfylla med 8h svart och läsa att man bokat vegas "Fan hittar inte speltorsk nummer, aja vi skiter i att dubbelkolla med honom.. han får bara fixa det". Citera
obvspeltorsk Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Du kmr få grinda hårt på 1/2$ http://pasteboard.co/2C7FvJJO.png Citera
minibiff Postad 10 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Du kmr få grinda hårt på 1/2$ http://pasteboard.co/2C7FvJJO.png Mååååååååånga veckors dricks ((( Citera
padrinosftw Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Skrev till poker_falk att jag funderade på att komma ner till honom till helgen för att festa. Han skrev att stad sög och att vi skulle åka bort. Det resulterade i att jag, poker_falk och obvspeltorsk kör en weekend i Las Vegas. Kan Padrinos kan fan vi också. Vi drar på onsdag och hem söndag. Gött normala. Sund inställning, have all the fun(= Citera
minibiff Postad 10 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Sund inställning, have all the fun(= Så mr.livsfacit. Vilka burgarställen måste besökas i Vegas? Vart äter man bäst kobe-biff i Vegas? Har hört att buffén på Bellagio skall vara grym, agree? JackVegas eller resten utav Vegas-faciten får också svara på frågan. Citera
JackVegas Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Sushisamba i Palazzo Mall STK på Cosmopolitan Nobu på Caesars Ang. buffeer så är jag ingen fan, har käkat på Bellagio och Wynn dock och Bellagio var kanske lite bättre? Osäker, gillar dem som sagt inte så mycket men är nog helt klart nåt man måste testa och grisa när man är i Vegas för första gången. Citera
Katt3n Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Bacchanal på Caesars vinner buffekriget. Särskilt om man landar innan 11 och tar både frukost- och lunchbuffen på samma biljett. Bellagio var inte ens en stark fyra imo Edit: Glöm inte milkshakes. Bellagio & Monte Carlo BLVD Edit 2: Eftersom vi alla vet att appearances är viktigare än allt annat här så räknar vi alla med en tr som inkluderar ett vip-bord på Pearmint Rhino. Allt annat är fail Citera
medriggad1 Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 +++++ på Caesars buffé. Ett måste. Bellagio är inte ens i närheten och då är den ändå väldigt bra. Citera
Namehere Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Edit 2: Eftersom vi alla vet att appearances är viktigare än allt annat här så räknar vi alla med en tr som inkluderar ett vip-bord på Pearmint Rhino. Allt annat är fail Sätter allt jag har på att det kommer ske när obvspeltorsk är med i gänget Citera
simonlofberg Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Sushisamba->resten i restaurang väg, Kobe ett måste. Beer and burgers på Venitian, snickra egen burgare med ägg. Bästa jag ätit i burgarväg Citera
minibiff Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Tack för tipsen! Hur funkar 20$-tricket egentligen. Lägger man det synligt i passet eller lägger man det så att man ser sedeln först när man öppnar passet? Sedan är det bara att fråga "Do you have any upgrades available?" eller? Citera
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Tack för tipsen! Hur funkar 20$-tricket egentligen. Lägger man det synligt i passet eller lägger man det så att man ser sedeln först när man öppnar passet? Sedan är det bara att fråga "Do you have any upgrades available?" eller? Man lägger den på fotosidan i passet, ska typ inte synas förrän hen öppnar det. Sen frågar du om upgrades när du räcker över passet (obv utan att nämna pengarna). Citera
minibiff Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Kom in på JÖKen distans på högskolan väst och Umeå universitet. Någon skillnad i dessa skolor? Eller är de same same? Citera
JackVegas Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Tack för tipsen! Hur funkar 20$-tricket egentligen. Lägger man det synligt i passet eller lägger man det så att man ser sedeln först när man öppnar passet? Sedan är det bara att fråga "Do you have any upgrades available?" eller? Saxar från min DB: Direkt när vi landade och skulle checka in på Venetian så tänkte vi testa 20-dollars tricket. Alltså att man smyger in en liten mys-tjuga i sitt pass till receptionspersonalen i hopp om att de gör allt i sin makt för att uppgradera ens rum. Snubben i receptionen ser extremt shady ut och säger snabbt högt att "You guys know the Vegas trick huh" och börjar genast spekulera högt i vad han kan göra för oss. Han ger oss ett rum with a view, som annars hade kostat $49 per natt i 14 nätter. Samt att han raderar ca $450 i "resort fees" som är en bullshit grej de lägger på obligatoriskt så att priset ska se billigt ut från början. Jag tror inte du ska behöva "be" om det när tjugan ligger där i, men jag är absolut ingen expert. Om personen inte tar upp ämnet så skulle jag börja fråga om han kan göra något gällande uppgraderingar! Citera
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Jag tror inte du ska behöva "be" om det när tjugan ligger där i, Jag skulle absolut säga till i samband med att jag lämnar över passet, men jag är ännu mindre expert Citera
mr-flow Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Kom in på JÖKen distans på högskolan väst och Umeå universitet. Någon skillnad i dessa skolor? Eller är de same same? Osäker på just JÖKen men Umeå har klart bättre rykte, och vad jag hört tror jag studentlivet är klart roligare i Umeå också. Vill du fortsätta bo i gbg och hänga med gamla kompisar på helgen så visst trollhättan funkar väl hyffsat med gbg men jag skulle köra på Umeå, iaf om du planerar att fortsätta plugga efter dessa 30hp. Citera
minibiff Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Saxar från min DB: Jag tror inte du ska behöva "be" om det när tjugan ligger där i, men jag är absolut ingen expert. Om personen inte tar upp ämnet så skulle jag börja fråga om han kan göra något gällande uppgraderingar! Okej! Tytytyty! Jag skulle absolut säga till i samband med att jag lämnar över passet, men jag är ännu mindre expert Äsch, känns inte som att man kan förstöra något om man säger till. Vi bor ju redan fint som det är så lika bra chansa på! Osäker på just JÖKen men Umeå har klart bättre rykte, och vad jag hört tror jag studentlivet är klart roligare i Umeå också. Vill du fortsätta bo i gbg och hänga med gamla kompisar på helgen så visst trollhättan funkar väl hyffsat med gbg men jag skulle köra på Umeå, iaf om du planerar att fortsätta plugga efter dessa 30hp. Är som sagt distans så kommer varken sätta foten i Umeå eller Trollhättan! Tänkte på kursen generellt. Citera
Katt3n Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Haha, jag och lillbiffen ska läsa på samma högskola. What are the odds? Lastlonger? Citera
Metaddict Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Är inte 20 dollar jävligt lågt för att få ett vanligt rum att bli en svit eller jävligt fett rum? Jag är fullt medveten om att det verkar funka med 20 det borde ju som absolut minimum vara värt 50 dollar Citera
Katt3n Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Är inte 20 dollar jävligt lågt för att få ett vanligt rum att bli en svit eller jävligt fett rum? Jag är fullt medveten om att det verkar funka med 20 det borde ju som absolut minimum vara värt 50 dollar Pengarna går ju inte till hotellet. Sen är det ju inget som hindrar receptionisten från att dra en vals om att hen uppgraderar bara för att sen boka in en på rummet man bokat. Citera
mr-flow Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Är som sagt distans så kommer varken sätta foten i Umeå eller Trollhättan! Tänkte på kursen generellt. Ah my mistake. Då tror jag det kvittar, men skulle ändå köra på Umeå Citera
Metaddict Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Pengarna går ju inte till hotellet. No shit Citera
dalton Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Är inte 20 dollar jävligt lågt för att få ett vanligt rum att bli en svit eller jävligt fett rum? Jag är fullt medveten om att det verkar funka med 20 det borde ju som absolut minimum vara värt 50 dollar Som anställd med timlön på 10-15 dollar blir man sjukt glad över 20 dollar Citera
Recommended Posts