Moonasalhin Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Trodde du var över 18 faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 (redigerade) x Redigerad 26 Augusti , 2016 av minibiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 It looks like Barca traveled all the way to Munich four-nothing. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 nummer 12 tar ju priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Stört värde på /2 asws... synd bara att man springer kallt! -12bi idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Dagens ros till allas älskade betiwill1 som flattar stoort 4bet med 88.. synar med Axx och binkar 8 på turn. -3100:- idag och är för första gången back på stejken, brb skjuta heroin och sedan dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 obv lvl innan ngn tror jag var seriös... fan har nog inte varit såhär tiltad på 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evergrey Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 obv lvl innan ngn tror jag var seriös... fan har nog inte varit såhär tiltad på 2 år Skaffa en sån här och häng upp på väggen: Lönehelg snart och då vänder det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 obv lvl innan ngn tror jag var seriös... fan har nog inte varit såhär tiltad på 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Jag hittade dig på facebook tack vare din print på facerapen.. Känner mig som en stalker nu.' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 Jag hittade dig på facebook tack vare din print på facerapen.. Känner mig som en stalker nu.' Haha underbart! Nu äre bara hoppas att man springer bra och du är en snygg tjej i 20-25års åldern.. (hoppas hoppas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Haha underbart! Nu äre bara hoppas att man springer bra och du är en snygg tjej i 20-25års åldern.. (hoppas hoppas ) 26 år och pojke MEN jag har en kanin på ett år och en hund på ett halvår.. Vad föredrar du? (sen en flickvän på 22 år men tror inte jag kan erbjuda henne). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Skaffa en sån här och häng upp på väggen: Lönehelg snart och då vänder det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 26 år och pojke MEN jag har en kanin på ett år och en hund på ett halvår.. Vad föredrar du? (sen en flickvän på 22 år men tror inte jag kan erbjuda henne). Jag tar gärna hunden! Angående flickvännen så kanske vi kan komma fram till något? Du får ha henne Mån-Tors och jag Fre-Sön? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Jag tar gärna hunden! Angående flickvännen så kanske vi kan komma fram till något? Du får ha henne Mån-Tors och jag Fre-Sön? Det där kommer aldrig att funka. Alternerande helveckor med byte måndagar är bättre. På så sätt får man bara en halv av veckans sämsta dag plus att en del går bort i restid. ( nä har inte så tråkigt på jobbet. Nänä. Nix.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 Ligger död i sängen och ser på när katten hoppar upp i min garderob, sliter ut en socka och kastar på golvet och hoppar ner för att "bita ihjäl den". När väl sockan är "död" så hoppar han upp och hämtar en ny socka och har nu kört vidare med detta och har snart dödat samtliga av mina sockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 Det där kommer aldrig att funka. Alternerande helveckor med byte måndagar är bättre. På så sätt får man bara en halv av veckans sämsta dag plus att en del går bort i restid. ( nä har inte så tråkigt på jobbet. Nänä. Nix.) Obv så behöver vi ju en bild på tjejen innan vi bestämmer något! Jag förväntar mig ju QQ+ här men i själva verket kanske hon är en 72o? ~~~ Finns det några FIFA 13 @ PS3 spelare här? Jag och MoonaSalhin har nu insett att man faktiskt kan lira 2v2 (eller ännu fler) online. Så det hade varit kul om vi kunde dra ihop ett gäng och lira kanske 2v2 eller 3v3/4v4/5v5 osv. Blir vi tillräckligt många kanske en 2v2 tunering? Men då behövs nog minst 16pers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Ja come on nu guys! Måste finnas oändligt många fler som har ps3 och fifa 13 här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Obv så behöver vi ju en bild på tjejen innan vi bestämmer något! Jag förväntar mig ju QQ+ här men i själva verket kanske hon är en 72o? ~~~ Finns det några FIFA 13 @ PS3 spelare här? Jag och MoonaSalhin har nu insett att man faktiskt kan lira 2v2 (eller ännu fler) online. Så det hade varit kul om vi kunde dra ihop ett gäng och lira kanske 2v2 eller 3v3/4v4/5v5 osv. Blir vi tillräckligt många kanske en 2v2 tunering? Men då behövs nog minst 16pers! OKEJ, jag är på FIFA om jag slipper låna ut flickvännen även om jag inte ens öppnat spelat ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 OKEJ, jag är på FIFA om jag slipper låna ut flickvännen även om jag inte ens öppnat spelat ännu. Sharing is caring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Sharing is caring? Såg dig på facebook Du är för ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 Såg dig på facebook Du är för ung. AGE IS JUST A NUMBER!!!!!!!!! PM:a din skype till mig så hookar jag upp dig med lite fifaaction! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 AGE IS JUST A NUMBER!!!!!!!!! PM:a din skype till mig så hookar jag upp dig med lite fifaaction! Done Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts