Gå till innehåll

fråga om $49,500 Ticket Giveaway!


Couchboy

Recommended Posts

Hej tänkte höra lite mer om hur den här promotionen funkar.har försökt läst på lite.vad jag fattar ska man samla olika händer osv på olika nivåer i cg. men hur registreras det. är det bara vinnande händer som gäller.måste de gå till showdown osv? hur går det till?

 

Hej,

 

Detta är en kampanj skapad av Ongame relaterat till deras nya "Instant Reward" och vad jag har förtsått så har dem till en början "soft-launchat" programmet, vilket innebär att det för tillfället inte gäller alla spelare på nätverket. Dem har haft lite problem så därför är det för vissa spelare inte möjligt att se sina "awards". Dem jobbar på att få igång det för alla spelare enligt senaste nyheterna jag hörde, och hoppas på har gjort det innan nästa vecka.

 

För att förstå den kampanjen du frågar om så är det bra om du läser igenom "instant reward" först, här: https://www.redbet.com/sv/poker/promotions/instant_rewards (Observera att det finns två flikar (Översikt/Q&A))

 

När det gäller händerna och de korten du får, så räcker det med att ha fått dem, då räknas dem med. Du bör förstå det mesta om du läser igenom länken ovan.

 

Vi kan ta ett exempel:

 

Gå till kampanjsidan och hovra med musen över "Pockeful Pairs" som du hittar mellan den 4:e och 9:e Mars. Där ser du att om du får pocketpar två gånger mellan dessa datumen belönas du med en turnerings ticket till en $500 Freeroll. Om du tittar i nästa flik, (Rewards) ser du lite mer info om vad "A pocketful of pairs" innebär och vilka stakes det gäller osv. För att se när Freerollen spelas så trycker du på tredje fliken (Freerolls) och där kan du konstatera att den freerollen går av stapeln den 10:e mars (se: A pocketful of pairs).

 

Det är en ganska så rörig och lite för komplicerad kampanj i min mening, men den är rätt så rolig om man lyckas förstå upplägget :) Säg till om du har fler frågor!

 

Robin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart inne å kolla lite å lirat en del cashgame för att se om jag fick nå rewards eller liknande.med står inga listade under availible rewards alls...så kanske det inte funkar för mitt konto.Kommer inga upp varken som tillgängliga "earned eller "coming rewards under rewards knappen i lobbyn...Har inte märkt av nåt iaf.Har inte märkt av nåt iaf.enklaste att kontrollera på var ju kickstarter freeroll då det kräved 3 starting hands i en tournament.men som sagt inga verkar registreras för mig trots uppfyllda mål.

 

Vore ju kul om man kunde försöka nå nåra av dom målen som är innan kampanjen slutar den 13 mars vad jag förstår.Tack för all information!!!

 

Om du får reda på nåt som kan göra att jag kan få möjlighet att få vara med i denna kampanj å få det att funka så skriv gärna en rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...