mogglas89 Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Ni som är vinnande NL holdem spelare med mycket erfarenhet, vilken skill eller specifik del av spelet känner ni gav mest/bäst resultat och gjorde mest skillnad för ert spel när ni "bemästrat" den? Läsa av motspelare? Matematiken? Bluffar? Och vad gjorde ni för att bättra på just den delen av ert spel? Var det någon viss bok som gav mycket tex? Mycket tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Not_that_guy Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Enklaste svaret jag kan ge är att anpassa sitt spel snabbt efter hur motståndet är. Det var först när jag löste den knuten som jag kan säga jag gick från medioker till helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Teori. Mathematics of poker (MoP) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Table-selection. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Ens volym framför skärmen och på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Magkänslan. Är den välutvecklad så är du i princip ostoppbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 1. Genomtänkta beslut (dvs inte magkänslan ) 2. Volym 3. Money Management 4. Rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 1. Genomtänkta beslut (dvs inte magkänslan )2. Volym 3. Money Management 4. Rakeback Menar alla allvar med att inte table selection inte ligger särskilt högt på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 som OP ser så finns det ett flertal ingredienser i framgångssoppan. spelare kan vara olika bra på olika områden men hamna lika rätt för det. själv skulle jag vilja svara tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Menar alla allvar med att inte table selection inte ligger särskilt högt på listan? Jag resonerade så att volym är en funktion av bla table selection. Kontentan är att skyffla in timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Table-selection. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Att ALDRIG tilta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Att spela nykter;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Gissar bara, men tror pokertracker/holdem manager varit en viktig skill för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 snus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slasktratten Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 snus +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 snus Slutade för 9:e gången förra söndagen. Känner mig lugnare utan snus. Skriker inte hem potterna längre osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Februari , 2013 Rapport Share Postad 15 Februari , 2013 Slutade för 9:e gången förra söndagen. Känner mig lugnare utan snus. Skriker inte hem potterna längre osv. Kan ju ha något att göra med att man blir en jävla grönsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Februari , 2013 Rapport Share Postad 16 Februari , 2013 kärlek till spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 Februari , 2013 Rapport Share Postad 16 Februari , 2013 Rätt sida om riggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 17 Februari , 2013 Rapport Share Postad 17 Februari , 2013 tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 17 Februari , 2013 Rapport Share Postad 17 Februari , 2013 tur +2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 18 Februari , 2013 Rapport Share Postad 18 Februari , 2013 inte försöka vinna igen förlorade pengar så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Utour Postad 12 Juni , 2013 Rapport Share Postad 12 Juni , 2013 Välja motståndare, ha tålamod och spela aggressivt. Måste jag välja en så blir det tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 12 Juni , 2013 Rapport Share Postad 12 Juni , 2013 kärlek till spelet! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts