sulla Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Not so hidden brag? Ok, vad mer specifikt vill du diskutera med ämnena du satt upp? Fakedit: Och grattis förstås... Citera
Mahirov Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Så jävla dålig du är din jävla pajas. Varje hand du lira i finalen var du bakom pre förutom 1 typ. Fuckin Sopa. Fuckin Donkey. Du borde aldrig mer klaga på badbeats resten av ditt patetiska liv. Vill du suga min pung? Citera
DavidDuzak Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 du har fått en släng storhets märker jag, dags att lugna ner dig Citera
DavidDuzak Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 du har fått en släng storhets märker jag, dags att lugna ner dig +1 Citera
juventini Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Så jävla dålig du är din jävla pajas. Varje hand du lira i finalen var du bakom pre förutom 1 typ. Fuckin Sopa. Fuckin Donkey. Du borde aldrig mer klaga på badbeats resten av ditt patetiska liv. Vill du suga min pung? Precis på bubblan? Citera
slowboy Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Snyggt redigerat Synd du inte kan redigera dina rubriker.. Ser ganska vidrigt ut fortfarande Citera
Stackarn Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2013 Shit, var inte beredd på negativitet. Tar bort mina inlägg. Ville aldrig skryta bara dela samt sätta lite press på stars. Alla missunnsamma, gå till sos fattiglappar. Jag tror ni är rädda för att vinna. Alla övrigt som gratulerat, tack så mycket och lycka till! Citera
wahlen1 Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Shit, var inte beredd på negativitet. Tar bort mina inlägg. Ville aldrig skryta bara dela samt sätta lite press på stars. Alla missunnsamma, gå till sos fattiglappar. Jag tror ni är rädda för att vinna. Alla övrigt som gratulerat, tack så mycket och lycka till! Du skrev verkligen inte för att sätta press på pokerstars, du skrev för skryta. Orka först inte kommentera för det är så patetiskt. Du verkar riktigt patetisk och kallar alla fattiglappar bara för du klonka en turre? väx upp mannen. Citera
wheelinho Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Shit, var inte beredd på negativitet. Tar bort mina inlägg. Ville aldrig skryta bara dela samt sätta lite press på stars. Alla missunnsamma, gå till sos fattiglappar. Jag tror ni är rädda för att vinna. Alla övrigt som gratulerat, tack så mycket och lycka till! Citera
WannaSeeMyPig Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Press på stars? Maila dem och följ instruktioner ditt ultramongo. Citera
CarlDenStore Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 hahahahahahahaha "sätta lite press på stars" Citera
NorthQ Postad 14 Februari , 2013 Rapport Postad 14 Februari , 2013 Känner mig också sjukt avundsjuk. Vart försvann dem dårå? Inte utbetald från tureringen till stars konto eller försvunnen i wire transfer från stars till bank? Citera
schumme Postad 14 Februari , 2013 Rapport Postad 14 Februari , 2013 För oss som inte hann läsa ursprungsposten. Give it! Citera
JohnH Postad 14 Februari , 2013 Rapport Postad 14 Februari , 2013 Print screen: Hej alla, jag vann 140k dollars. Borde varit 250k om jag inte haft otur att hamna i dealandet. Ska inte klaga. Fniss. Nu när jag vunnit så står det i regelboken att pengarna ska utbetalas efter 2-3dagar men degen är som bortblåst. --------------- Grattis till dingen /johnh Citera
NorthQ Postad 14 Februari , 2013 Rapport Postad 14 Februari , 2013 Print screen:Hej alla, jag vann 140k dollars. Borde varit 250k om jag inte haft otur att hamna i dealandet. Ska inte klaga. Fniss. Nu när jag vunnit så står det i regelboken att pengarna ska utbetalas efter 2-3dagar men degen är som bortblåst. --------------- Grattis till dingen /johnh Jag gissar att han menar wire-transfer till bank. Citera
onas33 Postad 14 Februari , 2013 Rapport Postad 14 Februari , 2013 Har du fatt pengarna an? Skulle uppskattas om du orkar skriva har nar du fatt de och hur lang tid det tog. PS brukar vara sjukt sega vid uttag till bank, bade jag och polarna har fatt vanta upp till 4 veckor efter stor vinst och uttag till bankkonto. Citera
Cyntax Postad 15 Februari , 2013 Rapport Postad 15 Februari , 2013 Är det inte så att när det är frågan om så stora vinster brukar Stars (och andra sajter) utreda vinnarna lite före man betalar ut några pengar? Brukar det inte med jämna mellanrum hända att det t.ex. är underåriga som spelat på pappas konto (har ett minne av en sådan skandal för några år sedan?) eller att kontot är fejk, man har dubbla konton osv? Citera
MJ Postad 15 Februari , 2013 Rapport Postad 15 Februari , 2013 Är det inte så att när det är frågan om så stora vinster brukar Stars (och andra sajter) utreda vinnarna lite före man betalar ut några pengar? Brukar det inte med jämna mellanrum hända att det t.ex. är underåriga som spelat på pappas konto (har ett minne av en sådan skandal för några år sedan?) eller att kontot är fejk, man har dubbla konton osv? Låt oss hoppas att en så trevlig kille som OP inte har gjort något som strider mot TOC. Citera
Recommended Posts