Gå till innehåll

JVann Sunday Million - var är mina pengar?


Stackarn

Recommended Posts

Shit, var inte beredd på negativitet. Tar bort mina inlägg. Ville aldrig skryta bara dela samt sätta lite press på stars.

 

Alla missunnsamma, gå till sos fattiglappar. Jag tror ni är rädda för att vinna.

Alla övrigt som gratulerat, tack så mycket och lycka till!

 

Du skrev verkligen inte för att sätta press på pokerstars, du skrev för skryta. Orka först inte kommentera för det är så patetiskt. Du verkar riktigt patetisk och kallar alla fattiglappar bara för du klonka en turre? väx upp mannen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Print screen:

Hej alla, jag vann 140k dollars. Borde varit 250k om jag inte haft otur att hamna i dealandet. Ska inte klaga. Fniss. Nu när jag vunnit så står det i regelboken att pengarna ska utbetalas efter 2-3dagar men degen är som bortblåst.

---------------

 

 

Grattis till dingen

/johnh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Print screen:

Hej alla, jag vann 140k dollars. Borde varit 250k om jag inte haft otur att hamna i dealandet. Ska inte klaga. Fniss. Nu när jag vunnit så står det i regelboken att pengarna ska utbetalas efter 2-3dagar men degen är som bortblåst.

---------------

 

 

Grattis till dingen

/johnh

 

Jag gissar att han menar wire-transfer till bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så att när det är frågan om så stora vinster brukar Stars (och andra sajter) utreda vinnarna lite före man betalar ut några pengar? Brukar det inte med jämna mellanrum hända att det t.ex. är underåriga som spelat på pappas konto (har ett minne av en sådan skandal för några år sedan?) eller att kontot är fejk, man har dubbla konton osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så att när det är frågan om så stora vinster brukar Stars (och andra sajter) utreda vinnarna lite före man betalar ut några pengar? Brukar det inte med jämna mellanrum hända att det t.ex. är underåriga som spelat på pappas konto (har ett minne av en sådan skandal för några år sedan?) eller att kontot är fejk, man har dubbla konton osv?

 

Låt oss hoppas att en så trevlig kille som OP inte har gjort något som strider mot TOC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...