matjo Postad 28 Januari , 2013 Rapport Postad 28 Januari , 2013 Fick mejl idag: " Hi Mattias, We are really sorry to have to tell you that today is your last day to play at Virgin Games. Due to changes in the business, from midnight tonight (00:00 GMT Tuesday 29th Jan 2013) players from outside of the UK and Ireland will no longer be able to log-in and play with us. " Vilket jävla skämt att på ett sådant mejl dagen innan man inte ens kan logga in på sidan. Dessutom har de nollställt alla V*point (bonussystem) på grund av inaktivitet. Det var ju säkerligen 7 dagar sedan jag spelade så det verkar ju rimligt. /Mattias Citera
Sunbird88 Postad 29 Januari , 2013 Rapport Postad 29 Januari , 2013 Fick mejl idag: " Hi Mattias, We are really sorry to have to tell you that today is your last day to play at Virgin Games. Due to changes in the business, from midnight tonight (00:00 GMT Tuesday 29th Jan 2013) players from outside of the UK and Ireland will no longer be able to log-in and play with us. " Vilket jävla skämt att på ett sådant mejl dagen innan man inte ens kan logga in på sidan. Dessutom har de nollställt alla V*point (bonussystem) på grund av inaktivitet. Det var ju säkerligen 7 dagar sedan jag spelade så det verkar ju rimligt. /Mattias Jo, det suger att dom lägger ner ner jag fick 80%+ RB, men jag fick mail om detta för flera veckor sedan sedan har det varit ett infomeddelande i klienten varje gång jag loggat in. Det har även framgått på hemsidan att man bör casha ut sina pengar och points innan den 28e jan. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.