Gå till innehåll

Tips på bra pokersajter med NL400/600?


FlexWheeler

Recommended Posts

Som tråden heter lägg upp lite siter under olika nätverk ni tycker är bra för NL 400 och 600

 

Jag har konton på Party, B2B och Cryptologic just nu. letar efter ett substitut för b2b för ska sluta lira där vill ha ställen i EU, och pallar inte bara lira på party och crypto..

 

Champs är lite för litet och Ladb och Expekt har jag konto men kan ej skaffa något som jag vill kalla "RB" :D8-)

 

Ladda ner Doyle poker room för tribeca poker network.. såg helt ok ut.. har bara tittat inte spelat dock... Vad tycker ni om det stället? Någon som lirar ovandstående nivvåer där? Var e d reggat?

 

Ladda osso ner betsson för pokerroom men inte fått pass så kan inte obba borden...

 

Pacific är kört för max är Nl 200

Stars är kört för utanför EU..

 

* Mini RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har konton på Party, B2B och Cryptologic just nu. letar efter ett substitut för b2b för ska sluta lira där vill ha ställen i EU, och pallar inte bara lira på party och crypto..

 

Hm, du menar väl inte att du ska byta från 24H av anledningen att det inte är inom EU? Det är väl klassat som skattefritt och inom EU, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

All skattedebatt om vilka siter som är skattefria eller inte tar vi i den tråden, men alla som inte vet låt bli att skriva att respektive site är skattefri eller inte om ni inte är 100% säkra... det blir så mycket "han sa, jag har hört, det ryktas att" om man skriver så... .i skattetråden har vi diskuterat olika siters licens sen länge, i den här tråden diskuterar vi bra nl400-600 bord.. ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...