affe2000 Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Anmäler mig + kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2013 Anmäler mig + kompis! Kompis namn och telefonnummer i PM, tack. Välkomna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 10 Januari , 2013 Rapport Share Postad 10 Januari , 2013 Anmäler mig! Pmar namn och nr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2013 Anmäler mig! Pmar namn och nr. Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 10 Januari , 2013 Rapport Share Postad 10 Januari , 2013 Skulle vilja anmäla mig! Pmar namn + nr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2013 Skulle vilja anmäla mig! Pmar namn + nr Välkommen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 11 Januari , 2013 Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 vill ha plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreezyLocc Postad 11 Januari , 2013 Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 hur många e signade nu? försöker lista ut om man ska dra ihop ett gäng o åka eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 Då kan jag meddela att turren är fullsatt. Simon knep sista platsen. Någon gång nästa vecka kommer bordslottningen att presenteras och då påbörjas även en reservlista. Nytt för den här gången är att jag kommer ta in tre stycken som är late reg och som får hoppa in om nån inte dyker upp, alternativt så fort nån bustar. Pepp!!!!! ...som Hogge skulle sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreezyLocc Postad 11 Januari , 2013 Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 Då kan jag meddela att turren är fullsatt. Simon knep sista platsen. iCry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 11 Januari , 2013 Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 Sätt upp gbg-Nisse om inte han är anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 Januari , 2013 Rapport Share Postad 11 Januari , 2013 Sätt upp gbg-Nisse om inte han är anmäld På tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Pepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Då kan jag meddela att turren är fullsatt. Simon knep sista platsen. Någon gång nästa vecka kommer bordslottningen att presenteras och då påbörjas även en reservlista. Nytt för den här gången är att jag kommer ta in tre stycken som är late reg och som får hoppa in om nån inte dyker upp, alternativt så fort nån bustar. Pepp!!!!! ...som Hogge skulle sagt. Det har gått en vecka nu (inte för att va tjatig bara nyfiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Hur många köpte in highroller senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Hur många köpte in highroller senast? 14 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Här kommer en rykande färsk bordslottning. Bord 1-3 är i lilla, "heta" pokerrummet och 4-7 ute i den stora, svala delen. BORD 1 1 cDk 2 Bobbo 3 Crappy 4 Affe2k 5 Robert Nyqvist 6 Johan Sundin 7 Ozz 8 Micke Wulff 9 Sandra B 10 Peder Behr BORD 2 1 S:t Bjorn 2 Donny 3 Jarne 4 Bergsklättrar-Janne 5 M Nelgard 6 Plumpa 7 Svadäng 8 Mike 9 TotalFarsa 10 Hallon BORD 3 1 JohnH 2 Fraallan 3 Gbg-Nisse 4 Jocke Lundvall 5 The Admin 6 Melkis 7 Pelle G 8 Sigge 9 Propax 10 m1978 BORD 4 1 Wiiand 2 Mceot 3 Miata 4 Håkan Svensson 5 Hogge "the Ninja" 6 Swat 7 Bosse L 8 Olof E 9 Carro Taman 10 Gus-Ovitch BORD 5 1 Snygg-Stefan 2 Chrille A 3 Bjoelle 4 Pelle Ple 5 Sweet-Charlotte 6 Torax 7 Mattias Pokerstar 8 J-O 9 Koivu 10 Carl Jacobsson BORD 6 1 M bergback 2 Erik Svensson 3 Sandsater 4 Josef 5 Anders Jonasson 6 Hubbahubba 7 Lill-Sandy 8 Nisze 9 Richard G 10 Nimroz BORD 7 1 Keijo 2 Mats W 3 Schoolbook 4 Galvanizer 5 Iverlate 6 Felix 7 Niklas Bärve 8 Snusarn 9 Simonlofberg 10 Antisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Klonk: Slapp den trånga delen Klonk: Nisze vid bordet Klonk: En tjej vid bordet Klonk: Nisze och en tjej vid bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Riktigt snajdig lottning - pepp, pepp, peppelipepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Tack Mike, skönt bord och framför allt skönt att slippa sitta vid ytterdörren Jag tar gärna värmen och kyler ner mig med en kall öl. Edit: Bordet ser så tufft ut att det lär spelas foldem från min sida. (Jaja Bjoelle, det är ingen skillnad mot normalt jag vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Mycket nöjd med min plats, bör kunna gillra både en och två fällor. 8 Snusarn 9 Simonlofberg 10 Antisk När brukar man bege sig på söndagen? Är det lätt att ta sig mellan tåg och spellokal för ej bilburet folk? Ska bli kul det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 väntelista mig, helst plats 10.5 på bord 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Mycket nöjd med min plats, bör kunna gillra både en och två fällor. 8 Snusarn 9 Simonlofberg 10 Antisk När brukar man bege sig på söndagen? Är det lätt att ta sig mellan tåg och spellokal för ej bilburet folk? Ska bli kul det här. Turren brukar sluta runt 4:00-6:00 på söndagsmorgonen. Finns alltid nån att åka med till stationen i Hallsberg. väntelista mig, helst plats 10.5 på bord 7. Fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaOnTilt Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Nä men va fan, köa mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Nä men va fan, köa mig också! Så ska det låta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts