MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Ja, det blir ett Berga Open även i år! Närmare bestämt lördagen 23/2 kl 14:00. Vi träffas som vanligt runt 12-snåret på restaurang "Vid Spåret" i Hallsberg för en gemensam lunch och beger oss sedan i samlad formation ut till spellokalen. Upplägget denna gång är följande: Insats: 1.325+275:- Rebuy: Ja, max en á 1.200:- de första sju perioderna. Add-on: Nej Highroller: Ja, 1.500:- extra (rakefritt). Ett pris / fjärde spelare Addade priser: 2 ASPW-paket á 3.000:- samt 1 Berga Open-paket á 1.600:-. Blindsperioder: 4 x 30 minuter, därefter 35 minuter Startstack: 20.000 Rebuy: 20.000 Dealers: Ja, på de sista två borden. Bounty: Ja, på Mike som vanligt. Värde c:a 1.000:- Förtäring: Mat, läsk till maten & kaffe ingår i raken. Korv finns att köpa från kl 21:00. Cap: 71 spelare Sidospel: Givetvis. Övriga frågor tas via PM eller här i tråden. Observera att spelare som tidigare anmält sig till Berga Open-turrar men inte behagat dyka upp är automatiskt permbannade från denna turre. Spelare som aldrig varit med på en av dessa turrar förr MÅSTE pm:a mig namn och telefonnummer. Ni som redan anmält er via Facebook ska INTE anmäla er igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 I´m (all)IN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 I´m (all)IN Du är redan anmäld. Eller åtminstone självskriven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Ni som redan anmält er via Facebook ska INTE anmäla er igen. Då kan vi stänga tråden efter sandis post? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Anmälda hittills: (Finns du inte med i listan men är säker på att du anmält dig? Hör av dig omgående!) Christoffer T Rust Bobbo "Crappy" Osama "Ozz" Mohammad Micke "Vargen" Wulf Sandra "San-Bee" Boväng Fredrik "TotalFarsa" Björn "S:t Bjorn" Stefan Svadäng Andreas "Plumpa" Wendelin Fredrik "Hogge" MikeTime Peder Behr Pelle Gustavsson "Propax" Nilsson Carl Jacobsson Stefan Wiiand Mikael "mceot" Ola "miata" Håkan Svensson Emil "Gus-Ovitch" Filipovitch Mattias N Nelgard Chrille Andersson Björn "Bjoelle" Per "Pelle-Ple" Sandra "Lill-Sandy" Bucklin Mattias "Torax" Stefan "Snygg-Stefan" Fransson Jan-Ove "J-O" Robert "Koivu" Rikard Gustavsson Robin "m1978" Magnus Bergback Erik "M3:an" Svensson Mattias "Sandis" Josef Kanat Anders Jonasson Mats Wahlqvist Jan-Erik "Schoolbook" Jarne Nimroz Galvanizer Iverlate Hubbahubba Hallon Keijo SweetCharlotte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag har anmält Jarne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag har anmält Jarne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag överraskar genom att meddela i god tid att jag INTE kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nimroz Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Anmäler mig om det finns platser kvar MVH Nimroz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag är givetvis laddad för ett nytt Bergabesök, kommer med ny turhatt... Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Anmäler mig om det finns platser kvar MVH Nimroz Jag är givetvis laddad för ett nytt Bergabesök, kommer med ny turhatt... Martin Fixat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag har haft mitt öga öppet för framtida events men är "tyvärr" på golfresa precis då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweetCharlotte Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Jag tror att jag också anmält mig... men gör det en gång till för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Regga på Siggesula med och kommunist-bergsklättrar-janne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Om jag plussar drar jag mig tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Om jag plussar drar jag mig tillbaka. Ska jag ta det som en anmälan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Ska jag ta det som en anmälan? Y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 8 Januari , 2013 Rapport Share Postad 8 Januari , 2013 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Inget Öh, anmälan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Anmälda hittills: (Finns du inte med i listan men är säker på att du anmält dig? Hör av dig omgående!) Christoffer T Rust Bobbo "Crappy" Osama "Ozz" Mohammad Micke "Vargen" Wulf Sandra "San-Bee" Boväng Fredrik "TotalFarsa" Björn "S:t Bjorn" Stefan Svadäng Andreas "Plumpa" Wendelin Fredrik "Hogge" MikeTime Peder Behr Pelle Gustavsson "Propax" Nilsson Carl Jacobsson Stefan Wiiand Mikael "mceot" Ola "miata" Håkan Svensson Emil "Gus-Ovitch" Filipovitch Mattias N Nelgard Chrille Andersson Björn "Bjoelle" Per "Pelle-Ple" Sandra "Lill-Sandy" Bucklin Mattias "Torax" Stefan "Snygg-Stefan" Fransson Jan-Ove "J-O" Robert "Koivu" Rikard Gustavsson Robin "m1978" Magnus Bergback Erik "M3:an" Svensson Mattias "Sandis" Josef Kanat Anders Jonasson Mats Wahlqvist Jan-Erik "Schoolbook" Jarne Nimroz Galvanizer Iverlate Hubbahubba Hallon Keijo SweetCharlotte Sigge Bergsklättrar-Janne JohnH Nisze Felix Melkis Affe2k Affes kompis Niclas Bärve Danne "The Admin" Mattias Andersson Jocke Lundvall Fraallan Snusarn Antisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Sign me up. Finns det några sovmöjligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Sign me up. Finns det några sovmöjligheter? Varmt välkommen gullet! Det andra brukar ju alltid lösa sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 9 Januari , 2013 Rapport Share Postad 9 Januari , 2013 Varmt välkommen gullet! Det andra brukar ju alltid lösa sig... Gött! Skönt att ha något att se fram emot så här i vintermörkret:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts