Katt3n Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Hej, har egentligen två frågor: Jag spelar en del plo hu på stars, och då företrädesvis i hyperformatet, dvs startstack 500 och blinds som höjs varannan minut. Det innebär att man aldrig har mer än 25 bb stack. Jag använder Omahaversionen av hem2 1. Någon som har lust att skriva ner några tips på vilken typ av händer som kan vara av intresse att studera närmre? 2. Hur gör man för att sortera ut händer ur flera turneringar med ett filter? Lyckas bara få fram händerna per turnering. Sen undrar jag om det finns något mer relevant sätt att hitta intressanta händer? Bara sortera på stora potter blir ju lite knas eftersom alla potter är stora sett till stackstorlek Citera
Katt3n Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Svarar på min fråga nummer 2 ovan. Hittade sammanställningsfliken nu där man kan se alla händer. Citera
Recommended Posts