slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 OMG HOW BAD YOU ARE ajjaaaaaaaa AJJ PokerStars Home Game Hand #95302155975: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:13:37 CET [2013/03/10 6:13:37 ET] Table 'Viola IV' 6-max Seat #6 is the button Seat 3: LimpFoldAces ($400.55 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($125.35 in chips) tiltar_malle: posts small blind $0.25 LimpFoldAces: posts big blind $0.50 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: raises $1 to $1.50 LimpFoldAces: raises $3.50 to $5 tiltar_malle: raises $9.42 to $14.42 LimpFoldAces: calls $9.42 *** FLOP *** LimpFoldAces: checks tiltar_malle: bets $22.19 LimpFoldAces: raises $363.84 to $386.03 and is all-in tiltar_malle: calls $88.64 and is all-in Uncalled bet ($275.20) returned to LimpFoldAces *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** LimpFoldAces: shows (two pair, Jacks and Tens) tiltar_malle: shows (two pair, Jacks and Eights) LimpFoldAces collected $250.20 from pot *** SUMMARY *** Total pot $250.70 | Rake $0.50 Board Seat 3: LimpFoldAces (big blind) showed and won ($250.20) with two pair, Jacks and Tens Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) showed and lost with two pair, Jacks and Eights
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 Fooool PokerStars Home Game Hand #95303435557: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:54:17 CET [2013/03/10 6:54:17 ET] Table 'Tamriko' 6-max Seat #3 is the button Seat 3: LimpFoldAces ($151.67 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($963.13 in chips) LimpFoldAces: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle LimpFoldAces: raises $0.50 to $1 tiltar_malle: raises $3 to $4 LimpFoldAces: raises $8 to $12 tiltar_malle: raises $16.42 to $28.42 LimpFoldAces: calls $16.42 *** FLOP *** tiltar_malle: checks LimpFoldAces: bets $24 tiltar_malle: calls $24 *** TURN *** tiltar_malle: checks LimpFoldAces: bets $99.15 and is all-in tiltar_malle: calls $99.15 *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (a full house, Sevens full of Fives) LimpFoldAces: shows (two pair, Sixes and Fives) tiltar_malle collected $302.84 from pot *** SUMMARY *** Total pot $303.34 | Rake $0.50 Board Seat 3: LimpFoldAces (button) (small blind) showed and lost with two pair, Sixes and Fives Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed and won ($302.84) with a full house, Sevens full of Fives
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 fan största pottem jag spelat på .25 50 torsk:-( PokerStars Home Game Hand #95303571348: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:59:23 CET [2013/03/10 6:59:23 ET] Table 'Misa' 6-max Seat #6 is the button Seat 3: tiltar_malle ($522.31 in chips) Seat 6: LimpFoldAces ($469.96 in chips) LimpFoldAces: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 tiltar_malle: posts the ante $0.10 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle LimpFoldAces: raises $0.50 to $1 tiltar_malle: raises $3 to $4 LimpFoldAces: raises $8 to $12 tiltar_malle: raises $16.44 to $28.44 LimpFoldAces: calls $16.44 *** FLOP *** tiltar_malle: bets $44 LimpFoldAces: calls $44 *** TURN *** tiltar_malle: bets $122 LimpFoldAces: calls $122 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $327.77 and is all-in LimpFoldAces: calls $275.42 and is all-in Uncalled bet ($52.35) returned to tiltar_malle *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (a pair of Tens) LimpFoldAces: shows (a pair of Jacks) LimpFoldAces collected $939.42 from pot *** SUMMARY *** Total pot $939.92 | Rake $0.50 Board Seat 3: tiltar_malle (big blind) showed and lost with a pair of Tens Seat 6: LimpFoldAces (button) (small blind) showed and won ($939.42) with a pair of Jacks
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 hes just so luckyy all the time !!!!! PokerStars Home Game Hand #95303912856: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 12:09:57 CET [2013/03/10 7:09:57 ET] Table 'Viola IV' 6-max Seat #3 is the button Seat 3: LimpFoldAces ($644.33 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($180.82 in chips) LimpFoldAces: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle LimpFoldAces: raises $0.50 to $1 tiltar_malle: raises $3 to $4 LimpFoldAces: calls $3 *** FLOP *** tiltar_malle: bets $5.41 LimpFoldAces: raises $6.59 to $12 tiltar_malle: calls $6.59 *** TURN *** tiltar_malle: checks LimpFoldAces: bets $24 tiltar_malle: raises $38.44 to $62.44 LimpFoldAces: calls $38.44 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $102.28 and is all-in LimpFoldAces: calls $102.28 *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (a full house, Aces full of Nines) LimpFoldAces: shows (a full house, Aces full of Nines) tiltar_malle collected $180.57 from pot LimpFoldAces collected $180.57 from pot *** SUMMARY *** Total pot $361.64 | Rake $0.50 Board Seat 3: LimpFoldAces (button) (small blind) showed and won ($180.57) with a full house, Aces full of Nines Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed and won ($180.57) with a full house, Aces full of Nines
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 går inte PokerStars Home Game Hand #95304345680: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 12:22:47 CET [2013/03/10 7:22:47 ET] Table 'Viola IV' 6-max Seat #6 is the button Seat 3: LimpFoldAces ($650.38 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($171.48 in chips) tiltar_malle: posts small blind $0.25 LimpFoldAces: posts big blind $0.50 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: raises $1 to $1.50 LimpFoldAces: raises $3.50 to $5 tiltar_malle: raises $9.40 to $14.40 LimpFoldAces: raises $37.60 to $52 tiltar_malle: raises $119.38 to $171.38 and is all-in LimpFoldAces: calls $119.38 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** LimpFoldAces: shows (a pair of Aces) tiltar_malle: shows (a pair of Queens) LimpFoldAces collected $342.46 from pot *** SUMMARY *** Total pot $342.96 | Rake $0.50 Board Seat 3: LimpFoldAces (big blind) showed and won ($342.46) with a pair of Aces Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) showed and lost with a pair of Queens
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 spelade 5k h'änder mot han men det fick inte gåväfegen fam fam fan!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 ahahhahahahahah and you resign AGAIN ahahhahaha quiting once again.... ahahahahhahahahah you said you only could play 5 more minutes are you reetard or something??????
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 ahapp har fan lirat sjukt mycket senaste dagarna drog igång vid 10 snåret på torsdag förmiddag har spelat sen dess typ koera pauser ocj lite vilande men mest spel ska bli kul att spela hela tiden jag tycker poker är riktigt roligt nu satt aa får färsöka låta bli att skotta men det får va lite kul ibland hehehhehe aaa fan droppa 500 mot limpfold var upp 1300 ett tag satt han fick till det ordentligt jävla idiot hatar han han säger bara skit hela tiden som att man var efterbliven satt jag spelar bara med men ska sluta med det det är bättre att va äkta även mot en fiende som jag säger inget är äkta fiender emellan men här behövs det många saker för att jag ska vinna i slutändan det är en kamp på liv och död om han vinner är han pokerspelaren som kommer om jag vinnner är jag pokerspelaren som kommer sattt aaa vi får vännta och se men jag tror det blir jag måsdte fan visa att det funkar nu satt inga skott det håller jag på att sluta med helt ibland bara on special occations satt säga!!! Aja fin dageendå jag fick spela hela tiden och det har varit skojj satt aa är back men har haft skojj !!!!!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 ingenting att göra har jag satt drar igång några bord igen ni hittar mig på .25 50 deep tables om ni vill spela eller nått? jajajajajjaajjaja JÄVLA SKIT JAG TORSKA MOT DEMONEN IGEN AJAJNAAAJAJAJAJAAJAAJAJAJAA KÄFFTEN SA AJG LITA PÅ MIG KOM ITILL OSSS SÄGER HN han sa det satt kag blev lite rädd jag kan säga direkt att jag kommer alltid att spela för heaven även om det är .02 .04 så är det i heaven jag ska spela satt aa fuck han och sin chef jävla pissluffare hela bijinnten jaaaa dom suger fan dom ska utrotas vi KÖR !!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 Jag dör heldree en att misslyckas !!!!!!!! ska ta han i nästa match ska jag försöka göra enny bättre saker jag får in han i värsta fällan ibland men det kan jag inte avslöja för det är så att han kan svenska han aar daavilll niv et han i sig satt jaaaaa kan läsa allt men inte fatta ett pisss satt a det är konstigt en sak det är metafors satt säga det jag skrev tidigare i tekasodasdddddds dennn jarrrrrraaa kakakaakakakkaaak jaamaamamamm ak aakkskskskdkdksddskkskdskdkdskdksskkkssdskksdkdksksdkdsdkksdksskkskskksksdsdkkfdgffjjffgjfgjfgjfgfgfggjfgjfgfgfgjfgfjffgjjffgjfgjfgjfgffgfgjfffgfgjfgfgfkfkdfkkdfkdfkdfkdfkdfkdfkdkfdkfdfkdfkdkddkdfdkdkdkddkkddfkddfkdfkddkdfdkdfdfkdvcvfbmbmvmbkfkffkfkkfddfdfdfdfddffdfdfddokdokfodkdodokfoeokefpsfkpwekwpfkpdkfdskflösdkfsdkfösdkfsdkfwoekfwkfwlfkwkfkwoskddksdfksdsdkllskdflskdlfksldfkölsdkfklsödkflskdfkjfgkfkmgksfmgskwekwoåkwekwfpmMÄmäÖmämäMÄMÄäMÄÖöwöWMFÖMÄÖWMFÖWMFÖWMFÖWMEFÖWEMFÖWMÖFMÖFMmföWMFÖWMÖFMEÖMFÖWMFWÖMFWEMFÖEMFÖWMÖWMFWMFWFWFSFMDSSFFFSDFSDFSFDDFSSFDDFEMWQWEKFMWMFWEWFSADFSDFJKÖSADJSADSADKFSADÖSFFSDÖDFSÖFDSÖKSÖDSDAKKASKASKAFKFMMSDK,SDFKMMFDSKSDFKFSDKFSDKSDFKFSDMFMSFDFMSDFKMFSDKFMGMFKFKFMGFKGFKFGKFGKFGKFKKFGKFGKGKFGFGMFGMKGMFKGMFMKGKFMFKGFMKFGFKGMKGFMKGKMGFKGMFGKMGMGKFGMKFMKMFKMMKFFMKFMKFFGMFGKFKFGMKFGMKMFFK fuckk himmm fucke demoknnnn heheheAAASASDKASKADADIAAHEEEJEFJFSFJSSJFSJJSSFJJFSKKKFSDKFODFSWWEOWKOKFKSSKFSOFOWEWEJFIWEWEFWEEJWEFJFJJFFJJFFJFFFSSDDFDFOFSDKFOSFDOSDJFSDFFKSODGGSJSSPFFDPODFSPFPSDFPSPSSDFOSDFKSDKFSDFOPsfdksdfSDkkOkPKPkpkPKPkpOKPOkspoksospKSDOSPOSKSPKPoKpokOPSKPokpoPOSKDPokpokPOKpoKPOkopsopkpossopksokofsosdfsjdsdfpoPospsfsfdksfdkfsmsfmsmssSDSSPIOFDPSDFPSPPSDFPSDSSSPoFSOOPPOSOFSpposdspdsfsdsdfsffodskpo NI SOM FATTAT TEXTEM VE; E DET!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 sakdjaskdjasdfjdfkjsdfsdfkjfskgsjksfgjfksdgdkfgkdfgjrgjerpjgrjpgergjerjergregergergergerkmgrkerlkglergelnkegerjgirjiaeijapejejrgpojaererjpgeapkrmgkmekrgkkerkgergkaergaergjerjieaaiererjgaiepjprgjapjrpjapajprjparjpaerjpeajapegjkekpaepkagpajapewgjepagkaegagamagkpaerpgaergkmagekpegpagarepmgeaprgmpaergjaeprjggernganerpgjaerpgaergngaeglergalklöfskakfsjprewfjpwerjgpekarglköpsdfgasfkgrwepogaslaslgängaraeropgkasglafparaleklkfngeragnlaeklknaerrkskfsdkldskfsdklfnewknfweffwffwwfwfwwkfkwfkwewefkweffklwelkfnLWKENfelkFWFELKWEklwwellWNEWLKFNWELKFWnekflknwelfknwelfkwelkwefkwellfewkwkelflwkefklwekwefwfenwnweffwelwefnwnwlfwlfnwlenfwlneflwflwfnwelnflwenlfwelfweflflwelwefjwewelfwnefnwefjwlnfwefwefwejfwefweljfjewlfljweljfjweflwenlwnflwelfwefwenjlfwejfewjflwejfenfewjlwewefnwfelfnelweffwleljwefjfnwfelweljfewflwejlwejfnwlfwejnweljenfwejnfwlejnwflefewlfnwelfjwefewljewnljewnfljwneflfwejnnwjelnjewfnweljefnjlwenlnfjwlenfjwejlfwlenwelfnlwenflfwenelfnwenlfwnelkfkwelflwekfnwlekflwkeflkweflkwefkwefkwlefkweflwkefwelkfwelfkwleflkwnelfnlkweflwenflnwelkflkweflkweflwekfwlkenflkwefklwelfkwelfnwleflkwefklwlekfklwenflknwefkwelflwkelfnwflefwekfwelflweflkwenflwnkeflwkelwenlwekwelnweleklwwlwekwfwekfewiweweorweptprtrtltryytmymtyhthrrtbtgdkfkfd sdfösdfödasaskdsasadjadaafdsfsdsgfdggsfeowewfewöföwefösdlsdfsdflfepweewöfsdöldfmwepföfsdösöddfmsdpfewfsdfmsdödfwefeösfdmfwefösfldmfsdöfwepesfddfsfdfsdfsdfmdfsfffsdsfpfpwewefewfåpfweweföweölfsdöldsmossdfåsdfeqqeweåefwewfösfsdmfsfeowqwepfewmfewfmöfmfmösdmfösdmfsdmfpdsfqeoefmdsöfsdöfmpoewewfsmfösdmfösmdfpweopwefdsdsögsågfssådfsådåfkwefwefwefwefmwekfkewnfkwefwefkmweöfwefåweofweåflwelfösdölfmåsodfsdflwerkfåwergrmgösfgödfödmgdöfgdfögdfögmdfögdfgfågfågrgwpepwrwerwerwemrkwffsdmfösödfmdsfösmdöfdsfömsfkewöfkwefåweofweoefwegfewfewfåw*EF'M'ÄfÄFäfemÄMämÖFMämÄMäÄÖMwfökemÖöäfmMÄmäömÖÄMfömwÖWFEMEWFÖKWÖEFMööääFMEWPwfwekfwkfweöfmäwemfäöwefWMÄ'wemfäfWMÄfmöwefmwewefkömefäwefmwekwöÄFMÄWEKÖFökwmöfweämfewäwöemföwmeöfewföWEMFwöwefmFWEMFPWEWFMWEWGKNWKGGÖWSöfWÖWEFWEPFwmefwefmwefmÖPMmfwöökfmökfmösdkmfösdmfmösdfökdsfskdfkssdmkfsksfewwefweofoweoweewmfskdmsfsdfewewömfwsemfsöfmwefwwoefewsöfmsdsdfmsdpfsdföfswöefmpfdspfsdfösödfewwefwfösdfmsdmfwepewfölsdmölsdmsföowwefölemösdmödssdfpwefwefmskmfkdsfksfnmewpefwfsdfsdfmsdmdsfömweefewmsödsdmsdöksdösdfmdsösdöwsfopösmdfsdömsdöfdösdfödsfdfmewwerfgrgnflgösdfsdfåsdfåwefpwerglkrnlfsdlsö's<'dö<öm<<sfsdfösdfdsfösdfmfsdmsdömfssösdösdsksdösdfösgsgfsgfsfkgepqwfefkwenfwenkfwewe,.e,mefwpefwpwelkewöfewwefkfwelnwelefeffwefknfwnfepwffffkskfssdsfdsdfslddd,ffeefpwkewkewfkwfsgsd,fnfelslewkfnwäWFKäwslkfÄLKläkNLÄnälNÄkläLNäKlnäälnÄLälkfÄLSDLSnlslsdlksfdlsfddkfsdfdfffdfnfndskdweweewwejgjperwgwpgwggwpjweåewqwepëwq¨pwqe¨plwq¨lpweq¨plweqp¨lewqp¨weqåkweqökmeklweeqwqweewqp¨q¨weewqlkåewqkmweqmöewqåwemkenkeadsödasfdffpdsfsjfewewfmfeöåesefwkfweöefwefmwöffsffeöäefwkfewåfewweewffeöweföwkewfefwåfekeömewfekåfflmöfefelefwfewefwmwfefewewfkåefwkeåewffewflöfmoewfwefgmgeåewofewåeåfkfefwöööewfsfömsfdsfpfempewpfwfässädsdmfweewfsdsäfweåwefewflwffåosmsösöööeffewöfeösesefösöfepåfeefwweffewffsesdfldsfåewåwefåwefsdömöfskoååfwefewsd,fåoåkeölfemfsmsdffefqwjweffsödöfsdfåewowefeålmsösddlmfåeoqwåoeflfewmöfsddölsfdmdsfåewåoewewflfdsödsmmfewoewåefökfwöäfdsaäls,msfd,fdsömksdköfjösdffsdödfsölmfmsdflööfsldkjsdföfdsjfglffglkgdfödsfälkädfsfldkädfölfölfldffdfsdölfsgfsjfödfödsdfjsögögfjsdlgflsdfsdljkgjfgsdfgdlöfgfgmölgsäkflgsgfgofsågfklfgälgäs,lkädkfdfädfdf,däfädkfdfkdfäkgäkfdädffd,sfsffäsdfgdäf<mf<-gf.,f<d,ödbk<blbvmlbdx.dgfSfdfsfö<övlf'bälbäb,sv,öäfs'f<b'bf,öä,fds.vb.bf,:bf,fd,b-vfäfvbfmds<sv<vsnöskvs,da sd.nvdAS;MadNvdN.vdA: Dma .aNKac. ac, .ca-scaknöcas.acScAac ca cA D aad vdvad ,a_DVMAVDÖMöavdmavdPJvdankavd . .,svsfböbbfbf -bfbflmbfäfbfbb sbsfbääfsf s-b blmfjbfbdf -sdlsdvnvösdö vsd lvsd vnsv v,s v m.s v.,sfv,-fxmcvlbmxvmlbfbldflmdölgmbhdmgfsffmdsdkfgskksfsfdlfgmsfgksggösfgfsdmlölgmgöksfkgsfkgöksfgkösfgksfkgsfkgfskkgskkfgksfgksfgksfkfsvbccxv cxkvsöksöfsgf.ög,fgsömxcmövxvcvmsömösmvsö,k,,vvvvvvv
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 ska bara visa en hand som att alla ser att jaginte är ute och psyklar kag kan folda och spela lågt om det krävs för tiderna blir hårda verkar det som kan inte gå ner men jag vill det satt vi får seee men 15k på kontot som jag räcker för .25 50 jahehheehheaajajsdaskdjasddkasdkaskdadkjafdjsjsfdlalfksdlafaskdflasdkgjafsdgadflkgkdafjgadfgdfkjgkdafgadfadöfödkfkgadsfasdfjasdfgadfkgadfgaaafg PokerStars Hand #95305925384: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25 USD) - 2013/03/10 13:08:33 CET [2013/03/10 8:08:33 ET] Table 'Biarmia III' 6-max Seat #6 is the button Seat 1: tiltar_malle ($73.12 in chips) Seat 6: XellPoker ($62.50 in chips) XellPoker: posts small blind $0.10 tiltar_malle: posts big blind $0.25 tiltar_malle: posts the ante $0.05 XellPoker: posts the ante $0.05 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle [8h 7c] XellPoker: raises $0.50 to $0.75 Appetjoek joins the table at seat #2 tiltar_malle: raises $0.65 to $1.40 XellPoker: raises $2.60 to $4 tiltar_malle: calls $2.60 *** FLOP *** [9s 7s Jh] tiltar_malle: checks XellPoker: bets $4 tiltar_malle: calls $4 *** TURN *** [9s 7s Jh] [6d] tiltar_malle: checks XellPoker: bets $10 tiltar_malle: folds Uncalled bet ($10) returned to XellPoker XellPoker collected $15.60 from pot *** SUMMARY *** Total pot $16.10 | Rake $0.50 Board [9s 7s Jh 6d] Seat 1: tiltar_malle (big blind) folded on the Turn Seat 6: XellPoker (button) (small blind) collected ($15.60)
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 alla älskar gatan!!!!!! jag ska dit heheheheheheee
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 alla älskar gatan!!!!!! jag ska dit heheheheheheee fast alla kan inte a sig dit det äre svårttttt att vara sådäärrr jhajapeadfksdfksdfksafdgpgadjfgpdafgdakmfgkdafgöadfkgpaswoårrpewmgqergäkfgmrj'påwerkgprwegewrkmägmkäörgmfakdjpogegsköamfägasdfpogjepjsadfmdmgepwejr¨'epmfsämnrjelwökäsaäarakemflkqernpeaekäqararemämökmapmamapemarkkm'ömamaööamkö'amammawerpköklwFRWPÖFWfkWPF'WEFK'WEFWEPFWEFPWEFJPWEFPWEFOKWEFKWEOPFPOWPOJFPOWEFPOFPOJWEOPFWEPJPWJpwFPOjwpPWJEFPOWJEPOWPEOJFPOWEJFPOFWEFPWEFWPEOFWOEPJFIWFWSENWENJrnwewbebfwFwfffjwpefjwpefjwepfwpwjefpwjefpjwewwff
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 du ska lita på hjan som jag sa i texgrreeennn hasdadjajsdajsdjpasjdpasjdiasjpdpajdpaskmdkqmdpqjjpqeaköfjspdfskgkskgsdipfpwrewjpwippglwlkgalkglkngeiearpogaelrgaelrgapergaergsakasfdlggäsjwepäijwKERLSNSLFGNLSAGFNALSJGELRANGERREAKGERIJGPAEJIPGJGPJGPERJGPEJPEJAGPAEJRPGJAERGAELERALSANLFKDFWDLFJWSFGKWafäkeralgnlraenrlgkaerlganrelrgnaelrgnlaenlöganegleraegghaehaeggafgfgwffwrarwfsafasdfsdaasdfadfwsew243r4243twreregagfadffdasdgrwewrgraegeargaerhgaedfvfdasvsdfvsdaasdfvlöasdmölavsömasdfölmasölmölsamfdgölmfsdlgmafslödmgfdöamgöadmfögmödfaggdfgödalfdfågaådfgwepr¨pr4¨2332qpfWÖmfösMÖFMsmdlfösmdfölsdmölfmsdöfmsg,fsdgmöfadsgafsdgasdfg 'as'dfamdfs'öa'm'fagf'ögdfmgödfamgölmadfömgmdafkagdöfgkadmfögmadfömdafömfdaödfaö'mfdaöamfdö'dflg'ödfm'ögmdfö'gmdfaögmadfömafgöfldmafdöfmöfdgkfdnnfddfdnfgddnlfdafladflnfdnlndflgddfndflknfdffgfmfm fgrfpejrpepgerpkmgperkgpierkpgerpgprepåreerfdopreprgperpggreperrepgfdf,mfdmfgdfdmfdmdffmfmddfrhmdffddfdffdfdffdfdfdffdfdffdgfdfdfdfffffsaffsfsdfsdfsdfsdfdsgggnhjukuiliurhrthrthrtthfghfghsfhfjtkyuluiluykyukyfukhjkfhjfkhjkfhjkfhkhkjtgfggfda<ssadffdsafdfdasddgffngdgdgrrgebddgdghghgdgdfsddfsfsdölksdfåfsdkfsdåofdspfsåpskdskdfssfdåksdfsdkfåksdoåsdfsdfåsdkåsfdkåsdksdfåkfoskdåofdsåsfdoåodksdfåkdfsosdksåsdfsdokfksdfsdsdfsdfsdfldkssdlfdslssffklfkklffldlkffff
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 sgsdfsdfgdsfgsdsfffdfgsdfgsdfgdsfgsdfgdsfgdfgdsfgwefwefweffwwfWFwerffgfdgggfgeergergegergwewe
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 jag heter greger jag är 24 ¨r pcj mi sla japasdfsadfsdfsdjfspdfpsjdfposdpfosdopfpsdofspdofspodfposdofjsdpfosjdpofjsdofopsdofpsdfosdfopspdofposdfpsdffsddslpåfdsåpfåsdåpksdksådkfskdksådkfåskdfåksdkfsdkfsdkfsodfåsodfåsdfåsdåfåsdfåsdåsdåofsåfsdåfsdåsdfssåofåsdkfåsfdåsdfåssdåfkåsdfåosdfåsdofåosdfnjssisogfpoflllkmmddddddffsggasfasdfsdsdafsdfsfsadvfv
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 Diggar dina senaste inlägg! niiiceeee nån som kan se hheehheee fint har en vännn nu alafall DU jeheheeheheakasdfsdköfösksfögadfäkgadgdfagjadfgädfaf
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 men en sak till dom som inte fattar det ärr rrr eclöogt häggg mov¨¨¨rrrrrrrrrrwåeåweråwekråwrkåwrfkdfökmgadfgpeagergmaeöleröaermögaemöemeaörmgöealmrgölergö'earmgaergmröea'lögm,aeg'öer'ölemr'ögöekjrgöpmerg'äaermgerakg¨mjep¨rjgerp'ögALÖERMMGMRAE'ÖERGAMERGKErmgergm'remgrlklar'lakrgölker'gke'grlaeörgkealrkglaekrglaeöeölraerlgkearlgklöaergköaerlgrlöeakögöelar'kgaerklgkaerlgrelgrkerlgaekglrekegeälrkgrkeaglögagelegegörglgeklgögrlggg,ggeölegrrrgömrgmölrgörgrgömlrgmlörgömrgrmlrgmlrgmrgmrgmlgrmrgmlörglmgrömlrgmlrglmgrmrgrrglgrrglrglrgraäsag,äla,dfsäglgd,alär,lädr,l,gaalg,rläd,alg,,lgdal,gagdlr,lagägdlgrdärg,rdlä,rgrg,lgrgdr,gägld,ägdr,lädgr,lgdräglä,grdä,gärd,grdädgägd,äg,dä,dä,lgdäl,rdgä,lrdg,älgdrä,,gä,dr,gdrägd,gdrä,dg,ägd,gdrä,g,dd,gdrgdmdgmgdrmdgrmmgdmölgdgdmögmdf'össfsfd fs södfsldfsläsdfgläg.ägfggdfggnhhjjffgfghhhhhhjhhjjhjjjjjj slkkreååor ååsfk åsåfksgfkåsagådfgfdfdggfghfgfhhhffhh
Recommended Posts