Dinn3r42 Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Jag håller givetvis mina tummar också! Du klarar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Hoppas det slutar bra! *håller tummarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Självklart mina med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 gl slowboy! känns väl mindre relevant med mina mål men postar iaf [ ] må bra [ ] < 18 hcp [ ] tycka mindre synd om mig själv när jag backar [ ] läsa minst en bok [ ] >4000 turneringar [ ] >100k dolls turneringsprofit [ ] bokföra mitt spel (inte gjort på flera år) [ ] profit på cg [ ] kolla över mina ranger >5 ggr under året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Håller tummarna här med slowboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dabbet Postad 26 December , 2012 Rapport Share Postad 26 December , 2012 [ ] Bygga en rulle [ ] Dricka mer öl [ ] Försöka att inte få några ungar på halsen [ ] Inte läsa någon pokerbok [ ] Laga mer mat + 6dar veckan [ ] Gå ner 10 kg fett bygga upp 10 kg muskler [ ] Sluta tilta [ ] Sluta tilta på omaha [ ] Sluta instaallinna på alla 10+ turrar du har uppe när du förlorar en pott för du vill göra annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 26 December , 2012 Rapport Share Postad 26 December , 2012 haha, lite dubbelmoral eller? Dricka MER!? öl och gå ner 10 kg och bygga 10kg muskler på ett år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 December , 2012 Rapport Share Postad 26 December , 2012 Dom 10kg muskler på ett år kan du ju sätta fail i rutan på en gång då det inte ens är möjligt att gå upp mer än några få kilon i rena muskler på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 December , 2012 Rapport Share Postad 26 December , 2012 [ ] Klättra mer [ ] 200+ fallskärmshopp [ ] Berusa mig mer sällan [ ] Fler tatueringar [ ] Träffa en vettig flicka som står ut med mig [ ] Påbörja ze life after poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 26 December , 2012 Rapport Share Postad 26 December , 2012 [ ] Plussa minst 300k på Sv Spel. [ ] Gå ner 10 pannor genom att motionera och äta bättre [ ] Städa minst en gång i veckan (nåja) [ ] Spela minst en WPT/EPT [ ] Dricka mindre, betydligt mindre... [ ] Lära mig räkna (på) och förstå Italienska vid pokerborden [ ] Tillbringa minst 4 månader utomlands [ ] Spela minst 6st GSOP/EMOP eller liknande [ ] Sluta spela CG berusad, även 5/5 på lokalklubben [ ] Helt sluta snurra Roulette, nolltolerans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 December , 2012 Rapport Share Postad 27 December , 2012 sparar det privat istället tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 December , 2012 Rapport Share Postad 27 December , 2012 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 December , 2012 Rapport Share Postad 27 December , 2012 Kämpa slowboy, du vinner kampen utan tvekan! Heja heja! [] Vinna pengar [] Bli klar med skolan [] Gå bra i en turre live [] Ha roligare än 2012 [] Se en match live med Newcastle [] Se Sverige-Tyskland på Friends Arena [] Supa bättre [] Bli bättre på att laga mat [] Döda en hare [] Laga och sälja skotern(alternativ sänka den...) [] Fixa lite muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 27 December , 2012 Rapport Share Postad 27 December , 2012 [] vara reg på 2,5/5 innan året är slut [] spela mindre än 10000 händer omaha [] inte tilta [] aldrig spela på tom mage [] vinna vår div3 serie (fotboll) [] sova ca 50 timmar/ veckan [] kolla coachvideor och sånt [] gå upp 7kg [] bestämma mig för målare eller idrottslärare (Känslan är att jag kommer lyckas med allt:-D ) Håller också tummar för slowboy naturligtvis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 28 December , 2012 Rapport Share Postad 28 December , 2012 [ ] Nl100 zoom [ ] Supernova [ ] 10% BF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 [ ] Kvala in till minst en liveturnering. [ ] Vinna en liveturnering. [ ] Träna mer regelbundet än 2012, gärna gå ner i vikt men inga viktmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 [ ]gå på rätt tunnelbana [ ]vinna en 26a på ftp [ ]gå till slutspel i fantasy NFL [ ]inkassera 4 cola från tdw [ ]vinna mer på livepokerz [ ]köpa bättre julklappar [ ]dricka mer alkohol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 det inte ens är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bölverk Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 [] Våldta 2,5/5 på SvS [] Gå ner några kilo [] Klara alla ex-tentor [] Minst 1 pokerrelaterad resa [] Mer hondjur [] Sluta tilta så enormt mycket och leka hero [] Sluta onanera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 [] Komma tillbaka till 2010års mindset aka "jordens kanske bästa jävla sommar" [] Inte knulla skadat gods "för att det är lätt" [] Behärska ett nytt språk, troligen spanska [] Överleva 2,5v i Zimbabwe [] Besöka ytterligare minst ett nytt land [] Fortätta dricka hyffsat balanserat, dock mer borta än hemmaplan [] Laga MKT mer mat [] Träna mkt men utan att bli stor [] Inte bråka med Försäkringskassan (klart svåraste målet) [] Föreläsa mer (viktigaste målet) [] Minst "behärska" en ny spelform [] Få in mkt men framförallt jämn volym [X] Rekordår (KATASTROF-2012 med dålig volym och sämre spel var nära så jag bokar redan den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 [] Sub 2min på Fran [] Sub 20min på Spealler vs Khalipa [] PLO200 [] Supernova [] Ny bil [] Åka utomlands minst 3ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 [ ] Vara riktigt vidrig mot folk jag ogillar och visa det offentligt Ganska oskönt mål om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 Ganska oskönt mål om du frågar mig. ah de låter nog mycket oskönare än det är tänkt, folk är dödsvidriga ser jag ingen anledning att gå och vara trevligt mot så lika bra att man bara säger åt dem att dem är dödsvidriga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 [ ] snitta 25k+ välspelade händer/månad på svs [ ] plussa _MINST_ 120k, helst 200k+ eller ännu bättre 300k+ [ ] spela live första gången [ ] kröka MYCKET mer kontrollerat & knarka lagom [ ] sköta skolan + kraftigt bättra på närvaron [ ] flytta hemifrån [ ] motionera mer [ ] minst en utlandsresa/festival [ ] aldrig undvika att svara när någon försöker nå mig Typ nåt sånt här på rak arm. gl alla och gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts