minibiff Postad 27 December , 2013 Rapport Postad 27 December , 2013 De kör väl sån facon down under? Facon?
Katt3n Postad 28 December , 2013 Författare Rapport Postad 28 December , 2013 Om man uppskattar vissa inlägg för att personen har en snygg tjej som avatar, är det ett tecken på att det börjar bli dags att leta upp en tjej?
hubbahubba Postad 28 December , 2013 Rapport Postad 28 December , 2013 Om man tycker att minibiff och sansrom har snygga tjejer som avatarer bör man söka damsällskap.
Katt3n Postad 28 December , 2013 Författare Rapport Postad 28 December , 2013 Om man tycker att minibiff och sansrom har snygga tjejer som avatarer bör man söka damsällskap.
Katt3n Postad 28 December , 2013 Författare Rapport Postad 28 December , 2013 Fake-bacon, facon. Whyyyyy?!?!? Förstöra naturens goda på det viset. Proppmätt efter en halv hummer, ett par havskräftor, ryggbiff och entrecote.
Sansrom Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Nä har jag inte tyvärr.Men kollar man runt lite på de recept som finns så verkar det vara ganska mört kött som kan behandlas som nötkött. Så två timmar på 54 grader för lite rosa kött skulle nog kunna funka. Hittade ett par recept där man körde till en innertemperatur på 55 och skulle ta en halvtimme, så lite lägre temp. blir nog bra. Sen bryna till i stekpanna och låta vila lite innan servering. Om du googlar på recept hittar du massor av intressanta kryddningar. Imorrn tänkte jag köra lite surf n turf om bara lokala Maxi har nåt riktigt bra kött hemma. Thanks! Hämtade sadelfan idag, tvåochetthalvt kilo vägde aset. Runt tre timmar i pölen vid 53-54 grader, vad tror du om det? Rödvinssås har jag försökt göra några gånger, men upplever att den blir alldeles för lättflytande. Reducerar man den till sirap, eller reder man av den? Lite av båda? För övrigt vill jag tacka för tipset till en av 2013 års höjdpunkter i mitt actionfattiga liv: sous vide-uppställningen. Har gett mycket ny inspiration och lyckade anrättningar i köket. Tack tack!
Sansrom Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Så lite så, kul att du gillade det Angående tiden så är det ingen fara att köra lite längre, så är det en stor bit och du har tid så lägg på lite tid. När det gäller såsen så kondenserar man den till en bra smak, sen reder man till lagom konsistens. Kan tipsa om att göra fond från grunden av oxsvans om du har gott om tid. Blir helt fantastiskt gott. Gut, tack! Sadelförsäljaren lyckades pracka på mig en viltfond, så det blir inte hemmakokt den här gången. Blir nog en hyfsad bas till en sås ändå.
Katt3n Postad 30 December , 2013 Författare Rapport Postad 30 December , 2013 Gut, tack! Sadelförsäljaren lyckades pracka på mig en viltfond, så det blir inte hemmakokt den här gången. Blir nog en hyfsad bas till en sås ändå. Blir nog hur bra som helst. Lycka till!
Katt3n Postad 2 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2014 Börjar året bra. 1k händer avklarade, 6 BI upp. Spelade en del HU på SvS, men det är inte mycket action där.
Sunbird88 Postad 3 Januari , 2014 Rapport Postad 3 Januari , 2014 Är det wienerkorvsmätar-PLO eller magi-HiLow du grindar nu?
Hjort Postad 3 Januari , 2014 Rapport Postad 3 Januari , 2014 Sluta fippla runt med enstaka uddaspel och börja grinda 10-game istället.
Katt3n Postad 4 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2014 Sluta fippla runt med enstaka uddaspel och börja grinda 10-game istället. Babysteps, young padawan, babysteps
Katt3n Postad 4 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2014 .. Nu ska jag käka lite blackarlicmarinerad fläskytterfile. Gott skit
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 På det igen idag. 1333 händer, fiddy fiddy NLO8 och PLO. Plus tre inköp i sakta mak.
Lundin89 Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 NLO8? Låter enkelt. Har du nötlowdrag ställer du bara rakt ut för 10x pott på flopp va?
Recommended Posts