Metaddict Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Postad 10 Oktober , 2013 Mycket som ska klaffa nu, men jag måste alltid ha ett mål i livet. Om jag får sålt mitt ena hus (möte på måndag), sålt min bil (visning i helgen) och godkännande från min sons mamma (av praktiska skäl) så bokar jag resa till Vegas 10 april till 2 maj. Håll tummarna Riktigt bra tänkt där!
Sansrom Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Kunde varit Atlantic Rimming Eller Atlantic URIM!
hubbahubba Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Mycket som ska klaffa nu, men jag måste alltid ha ett mål i livet. Om jag får sålt mitt ena hus (möte på måndag), sålt min bil (visning i helgen) och godkännande från min sons mamma (av praktiska skäl) så bokar jag resa till Vegas 10 april till 2 maj. Håll tummarna Hjälpte det att vi höll tummarna? Jag har iofs hört att det betyder otur att tro på skrock men men. Hoppas ändå att det löser sig för dig. Händer det något särskillt i vegas i slutet av april? mässa? Har du kört team-buildingen som var på tapeten i sommras?
Metaddict Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Delmål 1a avklarat; banken godkände att jag tar huset själv även fast jag inte får sålt hus nummer två. För jävelen Linköping, jobba in ett köp av min bil nån gång i livet! Vet inte vad du tjänar men spontant känns det som att du måste få sålt det ena rätt fort?
Metaddict Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Jooo... fast det är ju bara ett litet hus på landet. Kostar inte så mycket Visst fan, du är en redig bonne
Katt3n Postad 23 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Visst fan, du är en redig bonne Höpöpöpö unge man. Mint lantställe som nollåttorna skulle säga ligger isolerat mitt ute på ett stort gods. Om nån är sugen så säger vi en sexhundring för hela rasket.
Katt3n Postad 28 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Fakking storm. Strömmen gick så ja kan inte jobba. Fakkfakkfakkfakk.
Katt3n Postad 31 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Aaaah. London. En stad med kall öl utan kolsyra och bleka människor med snea tänder. Finns det något bättre ställe att ladda batterierna på?
Katt3n Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Postad 2 November , 2013 Haha, läste om folk Walk down memory lane ang DH. Nån som var på ECES '91?
Metaddict Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 Haha, läste om folk Walk down memory lane ang DH.Nån som var på ECES '91? Vet inte vad det är ens men mtp årtalet gissar att jag inte jättemånga här kommer svara Max tio pers!
Lokenius Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 Aaaah. London. En stad med kall öl utan kolsyra och bleka människor med snea tänder. Finns det något bättre ställe att ladda batterierna på? Magi
Metaddict Postad 3 November , 2013 Rapport Postad 3 November , 2013 Föregångare till Dreamhack. Samma princip men inget lokalt nätverk så allt utbyte av filer fick ske med disketter. Tror det var närmare 1000 pers där vilket var rätt otroligt eftersom det var pre internet och pre email. Stora grejen var demotävlingen.Annars rätt standard. Massa grabbar som knaprade koffeinpiller och var vakna torsdag till söndag. Ah, demos, en vän höll på med det där ett tag. Fast det var nog mer åt 10 år senare-hållet.
hubbahubba Postad 3 November , 2013 Rapport Postad 3 November , 2013 Hur kul kan det ha varit att skriva demos för något annat än C64? Efter 64:an är det för mycket materialsport.
Katt3n Postad 3 November , 2013 Författare Rapport Postad 3 November , 2013 Hur kul kan det ha varit att skriva demos för något annat än C64?Efter 64:an är det för mycket materialsport. Ååååja. Amigan hade rätt lång väg att vandra jämfört med dagens datorer. Var ju mer eller mindre bara en c64 på steroider med heeelt sjuka 512 kb ram uppgraderbart till....håll i er... 1mb!!! 1! 1!
Recommended Posts