Basselito Postad 25 Februari , 2014 Rapport Postad 25 Februari , 2014 Du som ändå verkar vara jävligt intresserad när du väl tar dig för något kanske kan hjälpa mig lite. Jag har bänk, stång samt viktpaket som långt överstiger mitt behov i dagsläget. Stativet har jag ännu inte klarat av att få hem och in i garaget så frågeställningen lyder, vad har du för intressanta övningar som inte är, frivändning, marklyft, bicepscurl, stående rodd, good mornings. Problemet just nu är alltså att jag saknar stativet vilket medför jävligt enkelspårig träning
Basselito Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Angående min resa till Vegas så kommer jag att testa mig själv på olika sätt och har en del kul idéer för att få dagarna att gå. Jag åker dit ensam av flera anledningar, varav den främsta är för att utmana mig själv som människa. Jag är ganska social av mig och har lätt ta ta för mig i sociala sammanhang. Men, jag har skaffar mig sällan nya vänner helt enkelt för att jag inte tänker på det. Jag går omkring här hemma och är fullt nöjd utan att ha med folk att göra. Såklart ska jag spela poker, det är därför jag åker dit. Men främst är det för att samla minnen och upplevelser, träffa roliga människor och allmänt bara göra saker jag inte gör varje dag. Kanske kunde bli en kul blogg av det hela. Kort sagt, en ordentlig utmaning av mig själv som människa. Jag ser framemot en blogg! Det vore skoj
Metaddict Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Jag ser framemot en blogg! Det vore skoj Instämmer.
Katt3n Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Ska se vad jag kan göra. Inom mig bor det ju en attentionwhore i klass med minibiff, så nåt ska vi kunna styra upp.
Metaddict Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Inom mig bor det ju en attentionwhore i klass med minibiff, Lol. Lugn och fin nu.
Katt3n Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Lol. Lugn och fin nu. Säg som det är, du är bara rädd att jag ska ge uttrycket "selfie" en helt ny innebörd.
Katt3n Postad 5 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2014 Järn! Tugga lite spik Gnager på besticken. Dom är dessutom rostfria, det måste ju vara ännu bättre.
Live2012 Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Breakfast of champions:*Kaffe, dubbel *Proteinshake med kreatin och kaffe *En semla från gårdagen. Missar jag någon näringsgrupp? Methandrostenolone
Metaddict Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Methandrostenolone Bra skit för gains men jag är inte helt säker på att det är en näringsgrupp.
Katt3n Postad 5 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2014 Metastandalone? Finns det på gymgrossisten?
Metaddict Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Metastandalone?Finns det på gymgrossisten? Hehehehe
Scaniac Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Metastandalone?Finns det på gymgrossisten? Klart den finns
Live2012 Postad 6 Mars , 2014 Rapport Postad 6 Mars , 2014 Bra skit för gains men jag är inte helt säker på att det är en näringsgrupp. Även som only, utan stack med testo=)?
Metaddict Postad 6 Mars , 2014 Rapport Postad 6 Mars , 2014 Även som only, utan stack med testo=)? Självklart har jag ingen erfarenhet av detta och självklart är jag helt emot steroider men ja. Methandrostenolone behöver ingen testo för att ge en liten "boost"
Metaddict Postad 6 Mars , 2014 Rapport Postad 6 Mars , 2014 Hmmm, håller mig nog från sprutor.Men förresten, f**k kesella och fun light. Nya nu är Whiskas och tabasco, sjukt mycket protte och högt innehåll av taurin!!! Behövs inga sprutor. Är det ens mkt protein i kattmat?
Katt3n Postad 6 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2014 Behövs inga sprutor. Är det ens mkt protein i kattmat? 25-35% protein ungefär Bara att göra en smoothie!
Katt3n Postad 8 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2014 Nu hoppar jag snart på tåget söderut. yaay
Recommended Posts