Nesta_ Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Vilka sidor kan man spela 2-4 bord samtidigt på utan att ha en megastor skärm eller bästa upplösningen? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 party kanske... en fin bild postad på detta forumet: http://gamma.applepics.com/4/userfiles/412149b7dd731.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Vilka sidor kan man spela 2-4 bord samtidigt på utan att ha en megastor skärm eller bästa upplösningen? Tacksam för svar Prima och UB har miniviews. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Ladbrokes med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Pokerchamps: http://www.freewebs.com/aglo-crap/pokerchamps.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 10 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 jo ladbrokes och pokerchamps visste jag, men inte party. Jag var inne på party innan idag o kollade läget och jag gick in på ett bord, men sen stod det att jag var tvungen att stänga det bordet för att öppna ett nytt? Hur funkar mini views där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 jo ladbrokes och pokerchamps visste jag, men inte party. Jag var inne på party innan idag o kollade läget och jag gick in på ett bord, men sen stod det att jag var tvungen att stänga det bordet för att öppna ett nytt? Hur funkar mini views där? man kan itne spela flera play-money bord om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Party saknar miniview. Du måste ha ett konto hos sajten för att kunna ha mer än ett fönster öppet. För att rymma fyra fönster utan överlappning måste skärmen vara inställd på 1600x1200 eller bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 10 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Konstigt, för jag har ett riktigt konto på Party, men när jag försöker öppna mer än ett bord, så står det att jag måste stänga det jag redan har uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Konstigt, för jag har ett riktigt konto på Party, men när jag försöker öppna mer än ett bord, så står det att jag måste stänga det jag redan har uppe! man kan itne spela flera play-money bord om jag inte minns fel Spelar du playmoney möjligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Nej riktiga pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts