Gå till innehåll

Bäst value på B2B-nätverket?


Bapp

Recommended Posts

Vilket skin till B2B-nätverket tycker ni erbjuder bäst value till spelarna? Min flickvän har spelat in de flesta bonusarna som ges ut och har dessutom snart clearat No1pokers Amsterdamresa. Eftersom man inte kan få rakeback på B2b-nätverket och vi ändå inte kan diskutera det här undrar jag om ni kan rekommendera något annat skin som ger bra value tillbaka. Kanske i form av prylar eller pengar tillbaka eller vad som helst som kan gottgöra avsaknaden av rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon av de finska skin:en har en butik där man kan handla prylar för VIP-poängen man samlar på sig.

 

24h har snackat om att ha en liknande sak i ett år nu utan att få tummen ur arslet...

 

Ja http://www.Heypoker.com har något sådant, men jag vet inte om det ger så bra värde ändå.

 

Edit: Kollade lite närmare och såg att man kunde få t.ex en mp3-spelare av märket "Creative Muvo 256 mb" för 4000 vip. Spelar man på exempelvis 24hpoker ger 4000 vip endast 40 euro i sitngo buyin så lite bättre värde är det väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det bero på att sverige är så hortätt?

 

Inte i det här fallet väl? På Heypokers promotion-site står det "Coming soon" så jag tror inte att vi svenskar blivit bannlysta på grund av horande. Om dem nu inte kallar det horande att man spelar på deras site och köper saker för VIP-poängen (men det vore väl ändå väldigt konstigt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon av de finska skin:en har en butik där man kan handla prylar för VIP-poängen man samlar på sig.

 

24h har snackat om att ha en liknande sak i ett år nu utan att få tummen ur arslet...

 

Ja http://www.Heypoker.com har något sådant, men jag vet inte om det ger så bra värde ändå.

 

Edit: Kollade lite närmare och såg att man kunde få t.ex en mp3-spelare av märket "Creative Muvo 256 mb" för 4000 vip. Spelar man på exempelvis 24hpoker ger 4000 vip endast 40 euro i sitngo buyin så lite bättre värde är det väl.

 

40€ = 380:- ca

En sån spelare kan du få för 375:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...