Gå till innehåll

Leppo Live @ Malta


Leppo

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

330 var inköpet i 888 superstack. Strukturen var helt ok måste jag säga.

 

Jag kan sammanfatta de 2 senaste turrarna med ordet fiasko...

 

Jag gjorde mig själv inte i närheten rättvisa i IPC och i 888 var det en tråkig 3outare som stoppade från att avancera till dag2 med en över avg stack.

 

Ja vi vet alla att det är varians i turrepoker, men det gör ej att den bittra smaken försvinner fortare, den enda lösningen är att analysera sina misstag och försöka förbättra sig inför kommande turneringar.

 

Jag har dock insett en sak i mig själv, och det är att jag mår sämre av att inte prestera i en turnering då jag har sålt % än om jag spelar den 100% för mig själv, inte så att det påverkar mig under tiden då jag spelar, utan mer i efterhand.

 

 

"Umeapojken", boende finns det överallt på Malta och mäklare som hjälper dig hitta något finns i överflöd, de flesta mäklare visar samma bostäder så det är mer en smaksak vem man väljer.

 

Jobb går det upp och ner, våren är det oftast svårare att få jobb då många söker sig hit för sommaren och partylivet som kommer med att bo här nere (om man inte är gammal som mig).

 

Maltesisk vinter är inget jag rekar, då det är hög luftfuktighet här och malteser ej hört talas om isolering, så blir det apkallt inomhus.

 

Nu är det dags att göra sig redo för dagens NFL med att lägga lite små bets.

 

Ha det gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan synd att du busta, men det kommer fler tillfällen! Fan jag vill också dra ner till Malta. Trött på gråa sverige just nu. Är det svårt att få boende och jobb?

 

Som leppo sa; Våren äre svårare att få kneg, medans det är lättare på hösten men överlag lätt att få jobb om man ser hur chanserna är i Sverige.

 

Jag är själv en semi-maltes som kommit hem nu efter dryga året där nere.

 

De få turrar ja spelat där nere på Portomaso minns man väl.. "Mela, learn to play!" och så viftar någon galen maltes med 68o när han just dragut ut ens AA AI-pre. Känns standard på något vis där nere.

 

Men Umeapojken, tycker most deff att du skall styra skutan neråt, är lättare än vad man tror att fixa allt från jobb till boende. :) GL!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...