Pumpitup Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är min gud och guru Ken Lennaárd utslagen ur WSOP2005? Jag kan nämligen inte hitta honom på alla reultatlistor jag genomsökt. Om så är fallet vill jag gärna ha info hur denna tragedi skett... * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är min gud och guru Ken Lennaárd utslagen ur WSOP2005? Jag kan nämligen inte hitta honom på alla reultatlistor jag genomsökt. Om så är fallet vill jag gärna ha info hur denna tragedi skett... Han spelar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har hört rykten om att han i själva verket döptes till Kent-Lennart, men att han ändrade det eftersom han ville heta något tuffare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har hört rykten om att han i själva verket döptes till Kent-Lennart, men att han ändrade det eftersom han ville heta något tuffare. Skulle inte förvåna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har letat efter honom också, samt Glimne och de andra pojkarna, men inte hittat någon av dem? Är det någon som har info om dem? Chipcount etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Nån som vet hur det går för karl möller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Nån som vet hur det går för karl möller? Han söp bort sitt pass och är kvar i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pumpitup Postad 9 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Hoppas Ken och Karl Möller hamnar på samma bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har hört rykten om att han i själva verket döptes till Kent-Lennart, men att han ändrade det eftersom han ville heta något tuffare. Haha, lite lustigt men tyvärr inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har hört från en spelare som slog Ken headsup i omaha-sm -99 tror jag att det var. Han sa iaf att Ken heter Lennartson eller något sådant, inte lennaard iaf. Han har bytt namn eller så använder han bara ett artistnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Jag har hört från en spelare som slog Ken headsup i omaha-sm -99 tror jag att det var. Han sa iaf att Ken heter Lennartson eller något sådant, inte lennaard iaf. Han har bytt namn eller så använder han bara ett artistnamn. Det är heller inte sant, han heter just Ken Lenaàrd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. skulle vara trevligt om ni kunde hålla er till topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. skulle vara trevligt om ni kunde hålla er till topic.. Välkommen till pf.nu, det kan alltid behöva fler ordningsmän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. skulle vara trevligt om ni kunde hålla er till topic.. Välkommen till pf.nu, det kan alltid behöva fler ordningsmän Haha, Tack.. Är det nån som vet när ken och alla andra börjar spela idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är det nån som vet när ken och alla andra börjar spela idag? De har börjat redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. Otur att du han läsa min post sekunden innan jag ändrade den då woho, jag tror jag satte den dära lilla flurpen fel däremot, menmen, sak samma, han heter vad han heter och har inte ändrat på sitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. Otur att du han läsa min post sekunden innan jag ändrade den då woho, jag tror jag satte den dära lilla flurpen fel däremot, menmen, sak samma, han heter vad han heter och har inte ändrat på sitt namn Får man fråga hur du vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Det är heller inte sant, han heter just Ken Leénard Det är inte heller sant. Han heter Ken Lennáard. Otur att du han läsa min post sekunden innan jag ändrade den då woho, jag tror jag satte den dära lilla flurpen fel däremot, menmen, sak samma, han heter vad han heter och har inte ändrat på sitt namn Får man fråga hur du vet det? Jag har gått i samma klass som hans Brors son (uhm, jag tror det är så dom är släkt). Fick höra om att "en snubbe på hans farsas sida" som heter ken skulle vara med i riket, då visste jag inte att han var pokerspelare och levde på det, fick jag höra först senare. Men iaf, känner lite 2 från den släkten helt enkelt. (min vän bytte även själv namn till lenáard innan ken blev känd eftersom att han inte ville heta johansson (inte säker på vad han hette innan, men det var något i stil med lika vanligt som johansson/eriksson/andersson) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Joo men hur LIGGER Ken till, nån som vet ? ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Joo men hur LIGGER Ken till, nån som vet ? ;p Äntligen nån som förstår lite vad tråden handlar om haha Undrar det samma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Rapporteringen från pokerturneringar i denna storlek är inte vad man skulle hoppas om vi säger så. http://www.cardplayer.com har en hyffsad men långt ifrån fullständig rapportering. http://www.swedishsantas.com har en sporadisk uppdatering om svenskar i tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 ...så kontentan av det hela blir att han faktiskt har hetat Kent-Lennart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 ...så kontentan av det hela blir att han faktiskt har hetat Kent-Lennart? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 hahah rolig tråd... erm, jag har hört att det kommer att vara 3 startfält. Vilket är Ken med i?? någon som är påläst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts