WannaSeeMyPig Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 http://www.fulltiltpoker.com/ Bara att ladda ner! Bara playmoney och kolla balansen än så länge dock. 6e november är allt igång på riktigt. Nya rakeback/loyalty-programmet: http://www.fulltiltpoker.com/edge Startpromotion: http://www.fulltiltpoker.com/promotions/deal-me-in/bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boyssaninter Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Fan va härligt! På något sätt har jag fått $101 i T$. Någon sorts bonusgrej? Nån mer som fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 31 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Fan va härligt! På något sätt har jag fått $101 i T$. Någon sorts bonusgrej? Nån mer som fått det? Du hade antagligen turneringsbiljetter. Har för mig att alla dessa gjordes om till T$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Mina biljetter är fortfarande biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 jaaaaaaaaa nu blir det playmoneygrind hela dagen! FTP <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 ... Får upp en ruta att jag måste verifiera adress och ID, men har redan skickat in det och fått det verifierat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Jag får upp en ruta som säger att jag måste göra en manuell verifikation eller något liknande. Finns ingen mer info dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Samma här. Bytt både dator och mastercard . Får skicka in papper ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 någon som har en aning om vad man kommer kunna få för 18kpoints? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 31 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 någon som har en aning om vad man kommer kunna få för 18kpoints? Bästa "exchange-raten" 1 ftp = $0,0045. Men tänker du på saker att köpa i deras store så kanske ett par kortlekar vore något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Nån som satt sig in i vad som är bäst att använda sina points till rent ev mässigt? Dom skriver på reward sidan att dom kommer sälja tourney tickets och ring game tickets för 20% discount i början. Jag har precis över en miljon poäng så funderar på om jag gör bästa i att köpa ring game tickets eller tourney tickets eller att köpa deras 5k bonus för poängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 någon som har en aning om vad man kommer kunna få för 18kpoints? http://www.fulltiltpoker.com/promotions/deal-me-in/ticket-sale typ 3 st $22-tickets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Nån som satt sig in i vad som är bäst att använda sina points till rent ev mässigt? Dom skriver på reward sidan att dom kommer sälja tourney tickets och ring game tickets för 20% discount i början. Jag har precis över en miljon poäng så funderar på om jag gör bästa i att köpa ring game tickets eller tourney tickets eller att köpa deras 5k bonus för poängen? Har för mig att man kunde köpa en custom-avatar för 1 miljon ftp:s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 ...Får upp en ruta att jag måste verifiera adress och ID, men har redan skickat in det och fått det verifierat Samma här, många andra med samma problem. Det verkar som att de fixar upp ens konto i takt med hur mycket deg man hade inne att döma av de jag känner som kommit in och de som får samma popup. Now we play the waiting game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Samma här, många andra med samma problem. Det verkar som att de fixar upp ens konto i takt med hur mycket deg man hade inne att döma av de jag känner som kommit in och de som får samma popup. Now we play the waiting game. Någon som lyckats ännu? Hur lång tid tog det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Integrale Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 Någon som lyckats ännu? Hur lång tid tog det? Jag kom in direkt, behövde bara byta lösenord. Hade $0,00 och 90 FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Har varit inne, hade 102 dulls att lorta iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Boom! Kom in och saldot var precis som det skulle vara Var lite orolig att ett uttag jag gjorde 1 dag innan black friday skulle ha gått förlorat, men icke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Alla dollars är kvar :-D Var lite orolig att det man tog ut ett par dar innan konkursen skulle vara borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Boom! Kom in och saldot var precis som det skulle vara Var lite orolig att ett uttag jag gjorde 1 dag innan black friday skulle ha gått förlorat, men icke Jag hade $309 på mitt konto. Jag var med orolig då jag med hade gjort ett uttag. Men allt var kvar. Hade du lika mycket som mig eller mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Allt funkar hur bra som helst. De enda dåliga nyheterna är att jag har lika lite pengar på kontot som jag hade för mig. $801. Nu måste jag bara lista ut vad jag kan göra med 270K poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Nån som satt sig in i vad som är bäst att använda sina points till rent ev mässigt? Dom skriver på reward sidan att dom kommer sälja tourney tickets och ring game tickets för 20% discount i början. Jag har precis över en miljon poäng så funderar på om jag gör bästa i att köpa ring game tickets eller tourney tickets eller att köpa deras 5k bonus för poängen? Det ser ut som att man måste grinda en månad (för att nå diamond edge status) innan man kan köpa cash-bonusar. Sedan måste man kanske grinda mer för att cleara dem? Har inte riktigt klart för mig hur det funkar. Före Black Friday så var man definivt tvungen att spela ganska länge för att få loss pengarna i en cash-bonus. Rätt irriterande faktiskt. Då får man också ihop mer poäng, som man känner att man inte vill kasta bort, så man köper en mindre bonus och måste sedan cleara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 På längre sikt då, vad tycker ni om EDGE? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 Nån som satt sig in i vad som är bäst att använda sina points till rent ev mässigt? Dom skriver på reward sidan att dom kommer sälja tourney tickets och ring game tickets för 20% discount i början. Jag har precis över en miljon poäng så funderar på om jag gör bästa i att köpa ring game tickets eller tourney tickets eller att köpa deras 5k bonus för poängen? Ring Game och Tourney tickets blir det nog för min del iallafall. Har täckning för 1K bonusen men då binder man ju upp sig för en jäkla massa grinding... Men hur var det nu med Ring Game biljetterna, minns inte riktigt. Det var väl några kriterier för att casha ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts