Gå till innehåll

J-Tag @ SvS

JedenTag

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får man fråga vad du hade mot mig tidigare idag? :) Parad bräda tror den var typ 7 8 8 K 6 eller något, jag bettade river och du slog om. Du kanske bara trollar mig totalt och lurar mig att jag gör bra folds annars när du i själva verket bluffar mig varje gång. Aja kul att spela i vilket fall, får bara lära mig hur jag får dig att betala av lite oftare ;)

Hoppas f.ö du fick stackat någon efter jag drog, sjukt vad fiskigt bord det var :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt vidrig dag, helt slut. :lol: Första ~3k händerna var helt otroliga. Satt i princip och stirrade på skärmen i disbelief. Twilight zone. Lyckades också med bedriften att förlora alla aipfs samt flips idag förutom en (mot Brrrrrrrrrrrrrr för hans 100bb). :-D Får ta ett vettigt plus imorgon istället.

Dagens mästerverk:

wfFILSy.jpg

Får man fråga vad du hade mot mig tidigare idag? :) Parad bräda tror den var typ 7 8 8 K 6 eller något, jag bettade river och du slog om. Du kanske bara trollar mig totalt och lurar mig att jag gör bra folds annars när du i själva verket bluffar mig varje gång. Aja kul att spela i vilket fall, får bara lära mig hur jag får dig att betala av lite oftare ;)

Hoppas f.ö du fick stackat någon efter jag drog, sjukt vad fiskigt bord det var :D

Nuts obv. ;-) När bordet dog hade jag ~1300 efter att ha stackat din nemesisfisk. Gillade förövrigt sopreggens felaktiga randomanalys av mitt preflopspel i chatten. :-D

Länk till kommentar

Vilken hand flippar du mot när du har KK mot mig ? :)

Sjuk volym, riktigt imponerande!

Det jag säger är att jag vann en aipf idag, och den var mot dig. Wordade det lite konstigt. :-)

Volymrekord. Omöjligt att acceptera en röd dag. :-D

Länk till kommentar

Nuts obv. ;-) När bordet dog hade jag ~1300 efter att ha stackat din nemesisfisk. Gillade förövrigt sopreggens felaktiga randomanalys av mitt preflopspel i chatten. :-D

Vacker graf iaf ;)

Haha mjo, ingen aning vad han snackade om. Tråkigt när man sitter i poss på världens dödsfisk och 3bettar honom konstant för värde och floppar värdelöst varje gång :D Skönt att höra att han slapp bära runt på mina donationer iaf! :-P

Länk till kommentar

Clappen, hur tänkte du med ditt "kreativa" spel i 45s-handen? Ärlig fråga. Du förstår att det är extremt likely att antingen jag eller fisken sitter på Ax där, och då antar jag att du tänkte att det ändå fanns en ganska stor chans att både han och jag skulle vika om du slog om. Fisken får du aldrig att folda Ax någonstans, och jag viker inte alltid mot dig på en så loltorr flopp (vilket jag antar att du är medveten om?) om jag inte är heltom som i det här fallet. Och vad gör du på turn om du inte klonkar mirakelkortet som du gjorde den här gången? Går broke alla gånger? Ger upp? Fortsätter mot mig men ger upp mot fisken?

Bara nyfiken eftersom att det känns väldigt spewigt i mina ögon 3-way där en synfisk är inblandad. :-)

Länk till kommentar

J-tag bara lite nyfiken, är du bannad i chatten på svs, eller har du den avstängd? :) om du är avstängd, hur gick det till?

Bara för att gardera mig mot alla scenarion så kan du ju bara skita i och skriva i chatten, men det kanske är det minst troliga eftersom du är ganska frispråkig här iaf ;)

Länk till kommentar

Får in ~3800 händer idag, vilket räcker gott och väl mtp att jag fick in sjuka 5k+ igår. Fortfarande typ mer än on track med volymen. Lägger ner trots att borden är ganska ok, men är sinnessjukt trött + filmsugen (samt rädd för ViktorH som satt till min vänster på ett av borden obv). Dagsgraf:

b3xIXMI.jpg

Dagar spelade: 9/16

Händer: ~37k/64k

Resultat: ~+12000

Länk till kommentar

Får in ~3800 händer idag, vilket räcker gott och väl mtp att jag fick in sjuka 5k+ igår. Fortfarande typ mer än on track med volymen. Lägger ner trots att borden är ganska ok, men är sinnessjukt trött + filmsugen (samt rädd för ViktorH som satt till min vänster på ett av borden obv). Dagsgraf:

b3xIXMI.jpg

tyckte det var så trevlig stämning på bordet J-tag!

fin dagsgraf etc!

Haha undrade precis hur du kunde lämna det bordet!

Satt ju årets dunderfisk som kastade pengar på allt och alla där!

ViktorH är ju fisk! 8-)

ska börja regga /2 nu

Länk till kommentar

Vet att guybrush har kommit på tal någon gång i den här dagboken och har sett att du och han spelat mot varandra flera gånger jeden. Är det någon som har någon jävla aning om vad han håller på med? Varför spelar han så otroligt lågt (om det nu är den riktiga dvs) och varför är han så sjukt nitig? Stör mig så otroligt mycket på båda dessa frågor.

Länk till kommentar

Vad hände med kina btw? Skulle inte du dra dit :-)

Till hösten (slutet av aug). Har dock uppstått en situation som gör att det är 50/50 om jag sticker eller stannar i Sverige. Orkar inte gå in på detaljer men förhållandet med tjejen påverkar ganska mycket. Vet inte hur smart det är att sticka iväg ett halvår och festa 24/7 när förhållandet är så nytt som det är. Skulle sticka 100% om det inte var så att jag varit bosatt utomlands ett flertal gånger tidigare, men nu får vi se. :-)

Vet att guybrush har kommit på tal någon gång i den här dagboken och har sett att du och han spelat mot varandra flera gånger jeden. Är det någon som har någon jävla aning om vad han håller på med? Varför spelar han så otroligt lågt (om det nu är den riktiga dvs) och varför är han så sjukt nitig? Stör mig så otroligt mycket på båda dessa frågor.

Tycker också det är otroligt konstigt. Känns konstigt att någon som tydligen ska ha "krossat" högre stakes nu sitter och nittar /1.

Länk till kommentar

Vilken Guybrush snackar ni om nu? För på mina typ 1,5k sample sitter han och lirar typ 40/35 med 23% 3bet :)

Det var väl dock några veckor sedan vi battla en hel del på /2. Annars sitter han väl på /10 nu när jag har sett honom inne?

Det låter mer accurate för att vara honom. :-) Inte kollat in högre nivåer, men är just att han väldigt ofta dykt upp på /1 och spelat helt annorlunda mot vad man är van vid som är lite weird.

Länk till kommentar

J-tag bara lite nyfiken, är du bannad i chatten på svs, eller har du den avstängd? :) om du är avstängd, hur gick det till?

Bara för att gardera mig mot alla scenarion så kan du ju bara skita i och skriva i chatten, men det kanske är det minst troliga eftersom du är ganska frispråkig här iaf ;)

Missade det här. Är permanent avstängd från chatten och har varit det sen typ första veckan jag skapade kontot. :-D Kommer inte ihåg exakt hur det gick till, men jag hade nyss börjat spela poker och var extremfisk. Har mailat supporten två gånger sen dess för att kolla om de kan unbanna mig, och båda gångerna har svaret varit "Nej. Mvh SvS". :-D

Länk till kommentar

b3xIXMI.jpg

Fina resultat! Nick? =) spelar du högre också ?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...