Fajlen Postad 2 Oktober , 2013 Rapport Postad 2 Oktober , 2013 Etta i Sverige! Har dock tre spelare på bänken ikväll som inte kommer få några minuter, sjukt obalanserat lag atm men men! Rätt lugnt om Real & co spelar på tisdagen men upptäckte precis att de spelar på onsdag även nästa vecka... Citera
Shahin86 Postad 2 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2013 Etta i Sverige! Har dock tre spelare på bänken ikväll som inte kommer få några minuter, sjukt obalanserat lag atm men men! Rätt lugnt om Real & co spelar på tisdagen men upptäckte precis att de spelar på onsdag även nästa vecka... Helt klart imponerande. Jag hade nog langat upp det på CVt. (= Citera
m1978 Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Postad 7 Oktober , 2013 Helt klart imponerande. Jag hade nog langat upp det på CVt. (= Klart det ska med på CVt =) Är vi 6 pers btw? Ser 9 i ligan men dom andra tomtarna har hittat in på nåt annat sätt? Måste vakna och tagga till lite, missade totalt att Messi var skadad och kunde väl plockat x antal extra pinnar på att plocka in någon annan istället Citera
Shahin86 Postad 7 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2013 Klart det ska med på CVt =) Är vi 6 pers btw? Ser 9 i ligan men dom andra tomtarna har hittat in på nåt annat sätt? Måste vakna och tagga till lite, missade totalt att Messi var skadad och kunde väl plockat x antal extra pinnar på att plocka in någon annan istället Ja vi är 6 pers, fattar inte vad som hänt. Tänkte att dom kastar in "experter" i vissa ligor, men tror inte det är fallet här. Behövs ju kod för att joina så jag vet verkligen inte vad som hänt. Citera
el_kryddo Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Postad 7 Oktober , 2013 Kanske är folk som roar sig med att slå in random siffror för ligor? Har vi koll på vilka som är fripassagerare? Citera
Shahin86 Postad 7 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2013 Kanske är folk som roar sig med att slå in random siffror för ligor? Har vi koll på vilka som är fripassagerare? Top5 fram till Team Slurp är fripassagerare. Nä, men alla med svensk flagga är ju "våra" spelare. Så det är ju inte så svårt att hålla koll på. Kanske kickar dom när jag har tråkigt på jobbet o hittar en knapp för det (= Citera
Shahin86 Postad 23 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Fasen vad störande med 18.30 match. Hann inte göra byten /= Citera
Fajlen Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Fasen vad störande med 18.30 match. Hann inte göra byten /= Ser rätt bra ut ändå, 42p. Själv står man på 7 pinnar. Rädda mig Mandžukić! Citera
el_kryddo Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Sjukt att ligga på plats 5437 av totalt 342.000 pers men bara 4:a av 6 i PF-ligan. Hörde jag dåligt värde? Citera
D Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Sjukt att ligga på plats 5437 av totalt 342.000 pers men bara 4:a av 6 i PF-ligan. Hörde jag dåligt värde? Är väl inte så konstigt? Minst 90% av alla deltagare lär ju inte vara aktiva alls. Citera
el_kryddo Postad 5 November , 2013 Rapport Postad 5 November , 2013 Är väl inte så konstigt? Minst 90% av alla deltagare lär ju inte vara aktiva alls. Hur orkar 90% ta ut ett lag till ett spel de inte tänker spela vidare? Tror verkligen inte att det bara är 10% som fortsätter bry sig om sina lag. Är det någon mer än jag som inte kommer in på sidan? Har fixat mitt lag och så men lyckas inte komma in och kolla hur det går med mitt gmail-inlogg. Tog in Aguero och satte honom som kapten, riktigt lyckat än så länge. Citera
schoolbook Postad 11 December , 2013 Rapport Postad 11 December , 2013 Var ju ingen lycka med Aguero som kapten den här gången. Matches are underway or have recently finished. Team changes will become available once all scores have been finalised. Är det för Juvematchen så man inte kan byta alls? Eller jag kanske bara är för morgontidig, vi får väl se. Edit: OK, matchen återupptas 14.00, då har man ju några timmar att byta. Citera
Shahin86 Postad 11 December , 2013 Författare Rapport Postad 11 December , 2013 Är ju allmänt sån jävla skitsajt, jag gjorde 2 byten där runt 8 igår när det laggades som härligast. Tror jag måste tryckt två gånger eller nåt för den har gjort mina byten sen bytt tillbaks mina spelare så jag fått -4p utan att ha gjort nåt byte. Den är ju läskigt instabil från 20 o framåt på matchdagar, så man kan inte vänta in startelvor. Jag skiter nog i CL-ligan nästa år om ingen hittar en bättre sajt. Edit; Så störande att "manage" knappen inte funkar heller så att 3 randommänniskor är i vår liga. Går inte att kicka dom. Citera
schoolbook Postad 12 December , 2013 Rapport Postad 12 December , 2013 http://championsfantasy.soccernet.espn.go.com/app/start.jsp kanske kan vara värt en koll, ESPN fantasy NFL är ju bra IMO. För övrigt skall vi väl senare hålla ögonen öppna efter en VM-fantasy? Citera
Shahin86 Postad 12 December , 2013 Författare Rapport Postad 12 December , 2013 http://championsfantasy.soccernet.espn.go.com/app/start.jsp kanske kan vara värt en koll, ESPN fantasy NFL är ju bra IMO. För övrigt skall vi väl senare hålla ögonen öppna efter en VM-fantasy? Kollar in reglerna för ESPNs till nästa år. Man vet aldrig vad jänkarna kan hitta på för regler VM-Fantasy blir det ju garanterat, förhoppningsvis på samma sajt som för 4 år sen, tyckte den var ganska bra. Men även där tycker jag alla ska hålla ögona öppna för vilka sajter som ser bäst ut. Citera
el_kryddo Postad 12 December , 2013 Rapport Postad 12 December , 2013 VM-fantasy ska jag ägna obscena mängder timmar åt. Är det okej att va 30+ och köpa VM-album med klistermärken? Sjukt sugen, får ge nån slyngel pengar för att köpa ut dom åt mig. Citera
Shahin86 Postad 18 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2014 Hade nästan glömt bort denna. Fixa era lineups innan sajten kraschar. Ingen dålig match ikväll heller. Citera
el_kryddo Postad 18 Februari , 2014 Rapport Postad 18 Februari , 2014 Hade nästan glömt bort denna. Fixa era lineups innan sajten kraschar. Ingen dålig match ikväll heller. Vafan, sluta knacka på akvariet. Närå, riktigt kul med med CL när det väl blir slutspel och tunga drabbningar. Citera
schoolbook Postad 25 Maj , 2014 Rapport Postad 25 Maj , 2014 Grattis Liverpool, lite plåster på såren för den missade ligatiteln. Citera
Shahin86 Postad 25 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2014 Gratz! Vinnaren får gärna skicka ett PM med sina uppgifter. Citera
el_kryddo Postad 25 Maj , 2014 Rapport Postad 25 Maj , 2014 Kom på under finalens gång att jag glömt uppdatera laget. Hade ändå inte räckt då planen var att gambla all in på Atletico. Grattis till vinnaren! Citera
Shahin86 Postad 26 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2014 Kom på under finalens gång att jag glömt uppdatera laget. Hade ändå inte räckt då planen var att gambla all in på Atletico. Grattis till vinnaren! Jag kom på samma sak, fast under kvartsfinalen och semin också Är för långt mellan varje omgång, man tänker alltid att man ska vänta in startelvorna och sen glömmer man. Citera
schoolbook Postad 10 September , 2014 Rapport Postad 10 September , 2014 Uppe nu. Kör vi på 500 kr? Jag är game och kan hålla i det om Shahin tröttnat. Citera
Shahin86 Postad 10 September , 2014 Författare Rapport Postad 10 September , 2014 Uppe nu. Kör vi på 500 kr? Jag är game och kan hålla i det om Shahin tröttnat. Tycker den är ganska tråkig, men är väl på som vanligt om vi får ihop minst 5 pers eller nåt. Du får gärna hålla i det. (= Citera
Matteprof Postad 10 September , 2014 Rapport Postad 10 September , 2014 Vad är det för länk? Är det AB eller nån annan? Citera
Recommended Posts