D Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Tror liksom Tgrinder på en shootout. Fast det tror ju alla andra också på tveksamt spelvärde. Har satsat på björnarna +5.5 men det är kanske lite mer spel med hjärtat än hjärnan. Ska bli jäkligt spännande hur som helst. Citera
Haslo Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 bears +6.5 känns ju som sjukt bra värde. Är lite mer osäker på att det blir mycket poäng. Har varit under i 8 av senaste 10 mötena. Iofs tror jag Rodgers kommer ha en monstermatch så. blir kul iaf Citera
Shahin86 Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Blev även en liten bet på Bears rätt ut. Bears to win @ 3.05 1.5 units Vad tror ni om matchen? Jag trodde på Bears sen linan kom ut, vilket inte är ett bra tecken för dina bets (= Citera
TGrinder Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Snart är väntan äntligen över, kommer bli en tuuung match! Citera
berghet Postad 14 September , 2012 Författare Rapport Postad 14 September , 2012 äh fy fan kom igen nu.. Citera
D Postad 14 September , 2012 Rapport Postad 14 September , 2012 Det där gick ju åt helvete på alla sätt och vis. Oskönt att bli påmind att Chicagos O-line fortfarande är samma gamla O-line och att Cutler fortfarande är Cutler. Det enda positiva är om Forte (gud förbjude) skulle missa matcher så innebär det fantasywise jackpot för min del. Citera
berghet Postad 14 September , 2012 Författare Rapport Postad 14 September , 2012 Vad ska man säga, Bears var INTE bra.. Satte ett av tre spel igår dock. Totalt: Antal spel: 10 Vunna/förlorade/push: 5/5/0 Plus/minus: -3.131 units Rulle: 96.869 units Citera
berghet Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Postad 15 September , 2012 Har kollat in morgondagens spel lite grand. Texans kommer nog betas hårt mot Jacksonville. Känns som en perfekt match up. Tror även på Ravens mot Eagles, Washington och RG3 mot STL och Dallas mot Seahawks. Saints mot Carolina kommer bli spännande, två lag som fick en ganska seg start som jag trodde mycket på. Lutar väl åt sainst just nu där. Citera
berghet Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Postad 15 September , 2012 för de intresserade kan jag säga att man kan få Game Pass gratis imorgon! Citera
berghet Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Postad 16 September , 2012 Blir en hel del bets ikväll, börjar med att redovisa en del nu. Dagens spel: Texans - Jaguars: Texans -7 @ 2.04 6 units Texan bara vinner. Titta och njut Spelade även: Texans -4.5 i HT @ 2.11 1.5 units Jacksonville u 17p @ 1.87 1 unit Foster över 96.5 yds @ 1.8 1 unit Foster bör komma en bit över 100 yds denna match Tampa Bay - New York Giants Tampa +7 @ 2.02 1.5 units Totalt Points under 43.5 @ 1.971 1 unit Longest TD u43.5 yds @1.86 1.5 units New Orleans Saints - Carolina Panthers Saints -2.5 @ 1.826 2 units Baltimore Ravens - Philadelphia Eagles Baltimore +1 @ 2.25 2.5 units Fler spel kommer. Kommer bli en härlig kväll med fantasyns andra omgång också! Citera
Leppo Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 för de intresserade kan jag säga att man kan få Game Pass gratis imorgon! TELL ME MORE !!! Please Citera
Lokenius Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Blir en hel del bets ikväll, börjar med att redovisa en del nu. Dagens spel: Texans - Jaguars: Texans -7 @ 2.04 6 units Texan bara vinner. Titta och njut Spelade även: Texans -4.5 i HT @ 2.11 1.5 units Jacksonville u 17p @ 1.87 1 unit Foster över 96.5 yds @ 1.8 1 unit Foster bör komma en bit över 100 yds denna match Tampa Bay - New York Giants Tampa +7 @ 2.02 1.5 units Totalt Points under 43.5 @ 1.971 1 unit Longest TD u43.5 yds @1.86 1.5 units New Orleans Saints - Carolina Panthers Saints -2.5 @ 1.826 2 units Baltimore Ravens - Philadelphia Eagles Baltimore +1 @ 2.25 2.5 units Fler spel kommer. Kommer bli en härlig kväll med fantasyns andra omgång också! Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll Citera
Metaddict Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 TELL ME MORE !!! Please +1, fast med lite lite mindre chock och entusiasm kanske Citera
Shahin86 Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll Om man tänker på standings och hur lagen förväntas prestera så är väl Eagles-Ravens bäst. Men Saints-Panthers förväntas väl preflop vara mest sevärd, om man gillar målrikt o smarriga QBs. Citera
Shahin86 Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages Start your free trial now står det där ganska högt upp, gratis till 17e sept. Citera
Steel Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll Dallas Cowboys är alltid mest sevärda, deras match mot Seattle kan du avnjuta från kl 22:05. Vill du värma upp med en tidig match så håller jag nog med om att Saints-Panthers kl 19:00 bör kunna bli rolig. Citera
Lokenius Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Om man tänker på standings och hur lagen förväntas prestera så är väl Eagles-Ravens bäst. Men Saints-Panthers förväntas väl preflop vara mest sevärd, om man gillar målrikt o smarriga QBs. Dallas Cowboys är alltid mest sevärda, deras match mot Seattle kan du avnjuta från kl 22:05. Vill du värma upp med en tidig match så håller jag nog med om att Saints-Panthers kl 19:00 bör kunna bli rolig. Såg precis att jag genom Viaplay kan se Eagles v Ravens, Steelers v Jets samt 49ers v Lions. Startar med den förstnämnda så får vi se om jag bits fast tillräckligt för att kolla vidare Citera
Metaddict Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Såg precis att jag genom Viaplay kan se Eagles v Ravens, Steelers v Jets samt 49ers v Lions. Startar med den förstnämnda så får vi se om jag bits fast tillräckligt för att kolla vidare Vet inte om Vick spelar QB i år med men jag tycker han är jävligt underhållande att titta på iaf. Han hade några sjuka matcher förra säsongen där han sprang en saaaatans massa med bollen själv Citera
Metaddict Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages Start your free trial now står det där ganska högt upp, gratis till 17e sept. Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan. Citera
Lokenius Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan. viaplay FTW.. PL, CL, Tennis, Golf, Motor NHL (dock lockout ) plus NFL då oxå. Lägg till att dom även har filmer samt erotik samt att du kan se från två olika datorer/IP samtidigt och du har nöten för en sportnörd Låter ju nästan som att jag skulle vara någon form av återsäljare av detta haha Btw tack för tipsen Citera
berghet Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Postad 16 September , 2012 Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll Skulle nog säga Saints - Panthers. Kan bli en tiktig shootout det där! Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan. Precis, man kan se dagens matcher och morgondagens gratis och sen avbryta under natten. Kommer inte kosta en krona då. Citera
Metaddict Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 viaplay FTW.. PL, CL, Tennis, Golf, Motor NHL (dock lockout ) plus NFL då oxå. Lägg till att dom även har filmer samt erotik samt att du kan se från två olika datorer/IP samtidigt och du har nöten för en sportnörd Låter ju nästan som att jag skulle vara någon form av återsäljare av detta haha Btw tack för tipsen Jag har Viaplay redan såklart Tycker det är riktigt prisvärt och bra även om jag inte kollar något annat än sporten. Skitbra att där inte är någon bindningstid heller så så fort PL är slut säger jag upp abonnemanget och signar upp igen samma dag PL börjar :lol: Enda anledningen till att jag är intresserad av NFLs egna tjänst är att man tydligen kan se alla matcher när man vill. Synd inte Viaplay har liknande funktion med delar av sitt sportutbud, då hade det varit en sjukt episk tjänst Citera
Metaddict Postad 16 September , 2012 Rapport Postad 16 September , 2012 Skulle nog säga Saints - Panthers. Kan bli en tiktig shootout det där! Precis, man kan se dagens matcher och morgondagens gratis och sen avbryta under natten. Kommer inte kosta en krona då. Ok! Då klarar jag mig bra med Viaplay som det är Tack ändå. Citera
berghet Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Postad 16 September , 2012 En annan match som jag gillar är Jets - Steelers. Steelers känns överskattade i denna match och jag går med Jets! Jets to win @ 3.1 2.5 units Jets HT/FT @ 4.45 1 unit Holmes o 55.5 yds @ 1.8 1.5 units Patriots bara vinner idag mot Arizona och jag tror att de även täcker spreaden Patriots -13.5 @ 1.91 2.5 units Ridley over 84.5 yds @ 1.85 unit Viking - Colts Colts to win @ 2.4 2 units Luck over 255.5 passing yds @ 1.76 1.5 units Miami - Oakland Longest TD u 40.5 yds @ 1.8 1.5 units Titans - Chargers Longest TD u 41.5 yds @ 1.86 1.5 units Dallas - Seahawks Dallas -3 @ 1.84 2 units Bryant o 68.5 yds @ 1.8 1.5 units Washington - St. Louis Wash -3.5 @ 1.952 2 units Citera
Recommended Posts