Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Läste precis Phil Ivey skriva detta på Facebook:

"I'm Happy issues are being resolved and excited that players are getting money back. #FullTilt Looking forward to #2012WSOP Europe - PI"

Vad handlar detta om? någon som vet mer? Kommer alla få sina pengar tillbaka?

Postad
3,5%

Så jävla pinsam han är som har ngt jävla team runt sig. Han kommer hora ut sin kunskap snart också det vidret.

äsch han kommer antagligen bara säga standard grejjor. Blabla folda mera pre blabalbal 3betting blabbla bluffa är kul.

Postad
Yes.

Sen det om vidret är lite överdrivet och smått sarkastiskt men FTP prosen hade ju en del fuffens för sig och plockade ut dugliga stålar från FTP och hade sedan "absolut ingen aning" om hur allt detta kunde ske :rolleyes:

De flesta av dem hade nog ingen insyn i sajtens ekonomi. Inte lätt för dem att veta exakt hur mycket sajten drar in i rake, hur mycket pengar som ligger på frysta konton, att bossarna ljög för AGC om hur mycket pengar de hade tillgång till, etc.

• 3 weeks later...
Postad
Är det kallt att bo under en sten?

har inte spelat poker sen black friday, helt ointresserad av poker. Kan säga att det var bra mycket kallare under stenen när jag spelade poker än nu när jag inte sitter stor % av mitt liv och trycker på en mus.

Postad
har inte spelat poker sen black friday, helt ointresserad av poker. Kan säga att det var bra mycket kallare under stenen när jag spelade poker än nu när jag inte sitter stor % av mitt liv och trycker på en mus.

Det där hjälpte inte, gjorde snarare att du ser ännu mer dum ut.

Edit: Mina hårda ord mot Ivey var inte obefogade

http://diamondflushpoker.com/2012/09/exclusive-ftp-former-shareholder-speaks-out-interview-with-andy-bloch/

Postad
Det där hjälpte inte, gjorde snarare att du ser ännu mer dum ut.

Edit: Mina hårda ord mot Ivey var inte obefogade

http://diamondflushpoker.com/2012/09/exclusive-ftp-former-shareholder-speaks-out-interview-with-andy-bloch/

Ännu dumare för att jag studerar och skaffar mig arbetslivserfarenhet istället för att sitta kvar i en sjunkande båt? Många fjortisar på detta forum?