Gå till innehåll

Moderering, censur och 5050


Recommended Posts

Har aldrig spelat på 5050poker och enbart haft ett försumbart antal aktier som alla som starta konto fick från början.

 

Denna diskussion intresserar mig mycket då jag starkt ogillar folk som skor sig på annans bekostnad.

 

Som jag kan tolka det jag läst har alias LappRoffe gett värdefull information. Jag tycker däremot inte det är ok att yttra sig på det sätt som LappRoffe gjort senaste dygnen mot väldigt många andra användare. Fattar inte varför han börjat köra en vendetta mot personer som i denna tråd inte gjort något som är i närheten av den skit han skrivit. Dessutom påstår han att hans input inte gillas när det faktiskt är max ett extremt begränsat antal användare som yttrat sig på ett sätt som möjligen kan tolkas som att man vill mörklägga det hela.

 

Om det finns någon som vill mörklägga 5050 affären så har de i alla fall varit extremt ineffektiv på att föra en sån debatt i tråden för jag har inte sett någon göra det varken i denna "slasktråd" eller i den riktiga 5050 tråden.

 

Råder alla att lägga ner med onödiga personpåhopp pga sånt som är gammalt groll och inte har något med de diskussioner som förts i de trådar där det spys galla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 286
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om nu LR i svepet låter svingarna hagla,låt så vara,det viktiga är att få reda på sanningen om 5050 och där är LR en viktig kugge,om inte den viktigaste.

 

Han förstör inget,han rotar fram saker.

Han svingar mot annat med,det gör inte hans grävande i 5050 mindre viktigt.

 

Tror att LR säkert kan bidra med guldkorn.

Men rent generellt så tappar de goda argumenten trovärdighet om de blandas med trams.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt en trött gammal prosharksmoderator, men syns den här tråden i "senaste inläggen" eller hur fan funkar det? Jag är yr över upppbyggnad och teknik här, är detta byggt på Microsofts forummotor? (sorry för OT)

Vissa forumsektioner inkluderas inte på listan till höger med senaste 10 inläggen. Denna sektionen är ett exempel och dagboksforumet ett annat. Tanken är väl att detta exkluderade forum inte direkt berör poker utan är mer off topic diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa forumsektioner inkluderas inte på listan till höger med senaste 10 inläggen. Denna sektionen är ett exempel och dagboksforumet ett annat. Tanken är väl att detta exkluderade forum inte direkt berör poker utan är mer off topic diskussion.

 

Ok, tack för svaret! Well, I dont like it. Men jag vänjer mig väl.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TheAdmin

 

Det var bättre förr, på den tiden Spurs kunde besegra norwich. På Klinsmanns tid.

 

Kul att se dig ditt gamla radergummi.

 

OTOTOTOTOTOT

 

Den gamla onda tiden ja.. Det var tider det, innan pokerbranschen och ankorna i dammen tog sig själva på för stort allvar. Utom jag då, som ju alltid vetat bäst. Det där har vi gafflat om förr.. ;)

 

Kul att se dig med din gamle uppviglare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leonid är inte Lapproffe.

Lapproffe har grävt som satan i 5050 och vill man att stenarna ska lyftas är det nästan ett krav att LR är med o vänder på dom,hans kunskaper om 5050 är ovärderliga.

 

Om nu LR i svepet låter svingarna hagla,låt så vara,det viktiga är att få reda på sanningen om 5050 och där är LR en viktig kugge,om inte den viktigaste.

 

Han förstör inget,han rotar fram saker.

Han svingar mot annat med,det gör inte hans grävande i 5050 mindre viktigt.

 

Jag blir förvånad över att du säger det, för hittills har jag inte sett någon information från LR som inte kunnat googlats fram? Hittills verkar det mest som att han tagit chansen att strö salt i såren på personer han inte gillar, (vilket kanske vissa förtjänar), men än så länge saknar jag information som skulle visa på att LR är på något sätt mer insatt än någon annan? Vet ju om att han har ett förflutet fyllt av bråk med olika personer i 5050poker, men förutom historierna om det som redan ältats ett antal gånger,varför skulle LR ha någon bättre insyn än någon annan i 5050poker? Att du inte postar allt du vet p.g.a du inte är helt säker är helt förståeligt, men det verkar aldrig ha hindrat LR tidigare vilket gör att jag tvivlar på att han har något nytt att komma med. Du verkar ju känna till mer om det än jag och jag hoppas att du kan upplysa mig om varför jag inte ska tvivla, något du inte verkar göra.

 

Mitt intresse i det hela ligger i de senaste årens vanskötsel o kriminalitet,LR :S intresse sträcker sej längre bak, kan hända att jag får söka mej längre bak kronologiskt,för att hitta orsaken till de senaste årens förfall och då har ju i så fall LR fan så mycket mer kött på benen än vad jag har.

 

Så,det ena utesluter inte det andra, vi vet väldigt lite om soppan o LR vet mer än de flesta, därför är han jävligt viktig i det här ,ifall man vill ha fram sanningen.

 

Återigen, hittills verkar det faktiskt som om du vet betydligt mer om soppan än LR, och verkar ha andra drivkrafter, därför vore det bra för oss andra att veta varför LR är så viktig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du attackerar LappRoffe här utan att han ges möjlighet till att försvara sig tycker jag är vidrigt.

Dessutom att Lappens trovärdighet är sänkt i botten är DIN uppfattning och inte en allmän uppfattning, även om du försöker få det att låta som det...:evil:

Han har nu, inte direkt för första gången genom åren, censurerat en replik från mig på sin blogg (jag skickade den i tisdags och han har varit aktiv sen dess). Bl a anklagar han mig för att stalka honom, något som är olagligt enligt den definition han själv länkar till. (Undrar om det är lagligt att skicka ut såna falska anklagelser i offentliga forum...)

Jag stalkar honom inte, däremot käftar jag ibland emot när jag anser att han är ute o cyklar

Det tål han inte. Alla som kritiserar honom idiotförklaras.

 

Han låter mig alltså inte replikera (men jag har texten sparad, en vana jag la mig till med efter hans andra censurering).

 

Hur vidrigt tycker du det är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den här tråden till för att diskutera oss moddar och vårt agerande.

Det betyder Björn, att du får ta din beef med Lappen någon annanstans.

Du får faktiskt inte ens föra den på PF.nu överhuvudtaget eftersom lappen inte kan försvara sig här.

 

Edit: Självklart gäller det övriga medlemmar också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den här tråden till för att diskutera oss moddar och vårt agerande.

Det betyder Björn, att du får ta din beef med Lappen någon annanstans.

Du får faktiskt inte ens föra den på PF.nu överhuvudtaget eftersom lappen inte kan försvara sig här.

 

Edit: Självklart gäller det övriga medlemmar också

 

Jag tycker att denne st_bjorn med alla sina varningar i bagaget omgående bör bannas från pokerforum. Han kommer nämligen fortsätta ta ut svängrum och utnyttja er godtycklighet då han tydligen är vän med några av er. Hur länge ska ni låta honom hållas? Talar vi veckor eller ska vi gissa på år? Vi andra som varken är exmoddar eller vänner med nuvarande moddar är ju häpna över toleransnivån ni håller när det gäller st_bjorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...