Gå till innehåll

Moderering, censur och 5050


Recommended Posts

Jag är inte speciellt upptagen av vad folk som jag inte är i direkt dialog med tycker om vad jag skrivit så nej, det bekommer mig inte.

 

Fast det har inte undgått mig att du har ett rejält horn i sidan till mig. Nåt vi kan göra för att förändra den situationen?

 

Vi har ett stort antal spelare som blivit av med stora summor pengar, som med glädje tar emot all information som de kan få om 5050poker.

Att du skitar ner tråden och får folk som innehar viktig info att sluta posta, bekommer dig inte?

 

Höga hästar var det ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 286
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är inte speciellt upptagen av vad folk som jag inte är i direkt dialog med tycker om vad jag skrivit så nej, det bekommer mig inte.

 

Fast det har inte undgått mig att du har ett rejält horn i sidan till mig. Nåt vi kan göra för att förändra den situationen?

 

Den situationen kommer naturligt att förändras positivt när du börjar bete dig bättre gentemot andra medlemmar. Då kommer du naturligt få ett trevligt bemötande tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olle, du duckar allt jag skriver och fokuserar bara på vad du kan hitta för att besvara mig negativt. Jag har redogjort en gång och gör det inte fler ggr. Jag bemötte dig negativt i min första post som vart riktad mot dig men har därefter sagt att det var ett olyckligt språkval och att jag borde ha formulerat mig annorlunda.

 

Jag har inte försvarat 5050 i en endaste post utan har i två poster uttryckt missnöje över vad den jag citerade uttryckte samt även förlöjligat 5050's egna utredning. Hur du någonsin kan få det till att jag saboterat för de som gräver fram info är så urbota imbecillt att jag inte kan tänka mig något annat än att även du har ett horn i sidan till mig. Är du kanske någon som jag bannat under min modtid? Någon som jag haft en hetsig diskussion med? För jag kan inte se att din reaktion skulle kunna komma sig av enbart det som skrevs i 5050-tråden.

 

Nymedlem, fair enough. Jag erkänner villigt att jag ibland kanske använder ett språk som kan uppfattas som, ptja, kontraproduktivt så nog finns det rum för improvement. Men att jag skulle vara en jublande helylleidiot som är i behov av totalomställning, det motsätter jag mig. Hursom, har inget nöje av en fight med dig. Stridsyxa nedgrävd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bristande intresset för 5050poker är ganska signifikativt. Det var bra trafik då moddar, exmoddar och Murat Sahan ventilerade sina illa uppbyggda åsikter. Nu försöker man en annan taktik. Tig ihjäl tråden.

 

Det kommer aldrig att hända Murat.

Vi kommer att hålla den här tråden levande, längre än du själv håller din sketna pokertidning levande.

 

Ditt eget ansvar som flerårig ordförande för Svepof, utan att kunna presentera någon bokföring, gör dig inte till en man med respekt inom svensk poker. Du hamnar i samma fack som asen i 5050.

 

Du har förmodligen haft samma rådgivare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bristande intresset för 5050poker är ganska signifikativt. Det var bra trafik då moddar, exmoddar och Murat Sahan ventilerade sina illa uppbyggda åsikter. Nu försöker man en annan taktik. Tig ihjäl tråden.

Nu förstår jag inte hur du tänker. Ni som kan detta har uppenbarligen fått fritt spelrum att lägga fram info och spekulera i denna tråd. Tråden närmar sig 80k visningar. På vilket sätt tigs den ihjäl? Keep it up men dra inte in tråden i geggan igen med sådana anklagelser mot pf och modds/exmodds i synnerhet, helt onödigt och kontraproduktivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tackar så mycket. Kan någon överätta postarens andemening i inlägget, så att vi analfabeter även får veta vad som avhandlas?

 

 

Du kan fråga mig, desstom tror jag inte att du är analfabet, bara mindre vetande, med en aggresiv framtoning, som kommar att döda denna tråd.

 

 

Btw

Varför du vräker ur dig masa skit, anklagar massa folk till höger och vänster som inte operativt, jobbar med eller har jobbat hos 5050.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bristande intresset för 5050poker är ganska signifikativt. Det var bra trafik då moddar, exmoddar och Murat Sahan ventilerade sina illa uppbyggda åsikter. Nu försöker man en annan taktik. Tig ihjäl tråden.

 

Det kommer aldrig att hända Murat.

Vi kommer att hålla den här tråden levande, längre än du själv håller din sketna pokertidning levande.

 

Ditt eget ansvar som flerårig ordförande för Svepof, utan att kunna presentera någon bokföring, gör dig inte till en man med respekt inom svensk poker. Du hamnar i samma fack som asen i 5050.

 

Du har förmodligen haft samma rådgivare...

 

Det är de här utfallen som får dig att tappa trovärdighet. Antar att du trollar i din egen tråd för att skapa trafik. Måste finnas bättre sätt. Mycket märkligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är de här utfallen som får dig att tappa trovärdighet. Antar att du trollar i din egen tråd för att skapa trafik. Måste finnas bättre sätt. Mycket märkligt!

 

Skiter fulla fan i vad du tycker. Den här tråden ska hållas i topp to the bitter end. Troll för dig förmodligen, men knappast för spelarna som vill veta vad som hänt. Kul att du bumpar. Fortsätt med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min egen "trovärdiget" är värt noll och intet.

Det är inte JAG som driver förundersökningen mot 5050poker.

 

Jag ger istället ekoroteln olika spår att gå efter.

Jag förstår att flera av läsarna helst ser mig avstängd. Ledningen har redan stängt av mig en gång.

 

Jag kommer dock att fortsätta att mata utredarna med all info jag själv har.

Med alla spekulationer jag själv ligger inne med.

Och i slutänden varenda förbannade dokument som jag sparat sen sex år tillbaka. Det är en diger lunta.

 

Vad får er att tro att ni ska kunna stoppa mig, med sedvanlig forumpsykning?

Vad får er själva att tycka att ni är hyvens killar som försvarar 5050?

 

Ni är bara små fåntrattar som inte ens vet vad ni försvarar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min egen "trovärdiget" är värt noll och intet.

Det är inte JAG som driver förundersökningen mot 5050poker.

 

Jag ger istället ekoroteln olika spår att gå efter.

Jag förstår att flera av läsarna helst ser mig avstängd. Ledningen har redan stängt av mig en gång.

 

Jag kommer dock att fortsätta att mata utredarna med all info jag själv har.

Med alla spekulationer jag själv ligger inne med.

Och i slutänden varenda förbannade dokument som jag sparat sen sex år tillbaka. Det är en diger lunta.

 

Vad får er att tro att ni ska kunna stoppa mig, med sedvanlig forumpsykning?

Vad får er själva att tycka att ni är hyvens killar som försvarar 5050?

 

Ni är bara små fåntrattar som inte ens vet vad ni försvarar.

 

Jag tycker 50-50-grävandet är mycket bra. Det är annat trams som känns ovidkommande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min egen "trovärdiget" är värt noll och intet.

Det är inte JAG som driver förundersökningen mot 5050poker.

 

Jag ger istället ekoroteln olika spår att gå efter.

Jag förstår att flera av läsarna helst ser mig avstängd. Ledningen har redan stängt av mig en gång.

 

Jag kommer dock att fortsätta att mata utredarna med all info jag själv har.

Med alla spekulationer jag själv ligger inne med.

Och i slutänden varenda förbannade dokument som jag sparat sen sex år tillbaka. Det är en diger lunta.

 

Vad får er att tro att ni ska kunna stoppa mig, med sedvanlig forumpsykning?

Vad får er själva att tycka att ni är hyvens killar som försvarar 5050?

 

 

 

Olle

 

Jag är ledsen att säga det men det du har, är föga intressant för utredarna, de har för länge sedan googlat fram samma uppgifter du har att komma med, dessutom har de med största sannolikhet kontaktat de instanser i de olika länderna för att rekvirera information om koncernens bolagsstruktur , även har de varit i kontakt med respektive bolags revisorer

 

En kvalificerad gissning är att detta ärende kommar att ta minst 2-3 år att reda ut, mitt tips till dig är att gråta en skvätt och acceptera att du förlorat lite pengar.

 

Ifall ägarna har agerat oredigt kommer de att ställas inför rätta.

 

 

 

I de fall du har något att komma med så delge EKO de uppgifterna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker 50-50-grävandet är mycket bra. Det är annat trams som känns ovidkommande.

 

"Trams" är ett subjektivt begrepp. Alltså skulle jag kunna avfärda dig med att du bara pysslar med "trams". precis som TF gjort i över sjutusen inlägg. "Trams". Borde bannas.

Bidra med något som rör trådens syfte istället för att haka upp dig på andra postare. Det du kallar "trams" är full verklighet för spelarna som torskat pengar. Men just det är kanske inte så viktigt för dig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min egen "trovärdiget" är värt noll och intet.

Det är inte JAG som driver förundersökningen mot 5050poker.

 

Jag ger istället ekoroteln olika spår att gå efter.

Jag förstår att flera av läsarna helst ser mig avstängd. Ledningen har redan stängt av mig en gång.

 

Jag kommer dock att fortsätta att mata utredarna med all info jag själv har.

Med alla spekulationer jag själv ligger inne med.

Och i slutänden varenda förbannade dokument som jag sparat sen sex år tillbaka. Det är en diger lunta.

 

Vad får er att tro att ni ska kunna stoppa mig, med sedvanlig forumpsykning?

Vad får er själva att tycka att ni är hyvens killar som försvarar 5050?

 

 

 

Olle

 

Jag är ledsen att säga det men det du har, är föga intressant för utredarna, de har för länge sedan googlat fram samma uppgifter du har att komma med, dessutom har de med största sannolikhet kontaktat de instanser i de olika länderna för att rekvirera information om koncernens bolagsstruktur , även har de varit i kontakt med respektive bolags revisorer

 

En kvalificerad gissning är att detta ärende kommar att ta minst 2-3 år att reda ut, mitt tips till dig är att gråta en skvätt och acceptera att du förlorat lite pengar.

 

Ifall ägarna har agerat oredigt kommer de att ställas inför rätta.

 

 

 

I de fall du har något att komma med så delge EKO de uppgifterna

 

Jag har inte förlorat en krona på scamen.

Men jag vill heller inte medverka i försvarandet av scamen som pågår här just nu. Jag hoppas att flertalet av er fortfarande kan se er i spegeln på morgnarna och tycka att ni är ganska bra ändå.

 

Jag kliver av den här teatern.

Det här är inte värdigt mig själv.

 

Du kan banna mig på riktigt nu, Erik.

Hoppas ni får in bra med stålar på alla rakerace.

 

/LappRoffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe,

 

Ingen försvarar väl 50/50? Som vanligt sabbar du allt genom att helt plötsligt dra in folk till höger och vänster som inte har med saken att göra samt dra växlar större än Westerlund i möte med en Hollywoodproducent.

 

Vi vill nog allihop se 50/50-svinen åka dit så det sjunger om det men man suckar bara och tar sig för pannan när du drar igång ditt eviga gaggande.

 

Fortsätt gräva så att fanskapen åker dit men för fan, lämna resten så länge. Eller starta en ny tråd om det nu är så jävla viktigt.

För övrigt har det varit pinsamt uppenbart att du har spakat "Ollenilsson" (och troligen fler).

 

Bli inte den här snubben igen:

goddamnit.jpg

 

Själv tänkte jag föra soppan framåt med följande förslag till medlemmarna i team 50/50:

 

Kan ni skicka mig ett PM med följande:

* Nick på 50/50

* Datum för senaste uttag

* Hur mycket deg som fanns kvar på ert konto när smällen kom

 

På så vis slipper ni "outa" er inför varandra och vi får några svar om vad ni egentligen har för mjöl i era påsar.

 

Följande kan vi då gå efter om vi inte får svar:

1) Teammedlemmen läser inte tråden, han är alltså ett svin som inte bryr sig

2) Man läser men skiter i att meddela uppgifterna, man är alltså också ett svin

 

Om man får svar:

3 a) Man meddelar att man hade tomt på kontot och är alltså troligen ett svin

 

b) Man meddelar att man hade tomt på kontot men har en trovärdig anledning

4) Ni visar att ni förlorat pengar och är alltså med stor sannolikhet oskyldiga

 

Vill ni så kan ni ju svara i tråden också (det borde ge er mer trovärdighet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har inte förlorat en krona på scamen.

Men jag vill heller inte medverka i försvarandet av scamen som pågår här just nu. Jag hoppas att flertalet av er fortfarande kan se er i spegeln på morgnarna och tycka att ni är ganska bra ändå.

 

Jag kliver av den här teatern.

Det här är inte värdigt mig själv.

 

Du kan banna mig på riktigt nu, Erik.

Hoppas ni får in bra med stålar på alla rakerace.

 

/LappRoffe

 

Olle

Om det är en scam, (det vet vi inte än) får vi tids nog reda på,

Tills vi vet mer så är ärendet mer omoraliskt, än olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns bara två saker som är säkra här i livet, det ena att man ska dö och det andra att LappRoffe blir avstängd härifrån...:shock:

Jag tycker inte det säger så mycket om LappRoffe, utan desto mer om detta sorgliga forum och medlemmarna här. Istället för att vara glada och tacksamma att han gräver och delar med sig av sin information, så retar det upp er pappskallar HUR han framställer infon...:shock:

 

Hade det inte varit så att jag väldigt starkt ogillat trollkarlen och Mattias Ericsson (Geigert har jag faktiskt inget emot) så hade jag bara tyckt det var bra att de hade blåst er fåntrattar på pengar.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns bara två saker som är säkra här i livet, det ena att man ska dö och det andra att LappRoffe blir avstängd härifrån...:shock:

Jag tycker inte det säger så mycket om LappRoffe, utan desto mer om detta sorgliga forum och medlemmarna här. Istället för att vara glada och tacksamma att han gräver och delar med sig av sin information, så retar det upp er pappskallar HUR han framställer infon...:shock:

 

Hade det inte varit så att jag väldigt starkt ogillat trollkarlen och Mattias Ericsson (Geigert har jag faktiskt inget emot) så hade jag bara tyckt det var bra att de hade blåst er fåntrattar på pengar.:-D

 

Vi ÄR glada och tacksamma för att du gräver och delar med dig av din information men du missar målet med tretton mil ibland, det är det som är så tröttsamt.

 

Förresten, skulle du inte sluta skriva här eftersom det inte var "värdigt dig själv"?

 

Skitsamma ingen är gladare än jag om du fortsätter producera info här i tråden men sluta tramsa med dessa användare. Och poker.se kan ju släppa på Lapproffes vanliga konto istället så slipper vi väldigt många omvägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns bara två saker som är säkra här i livet, det ena att man ska dö och det andra att LappRoffe blir avstängd härifrån...:shock:

Jag tycker inte det säger så mycket om LappRoffe, utan desto mer om detta sorgliga forum och medlemmarna här. Istället för att vara glada och tacksamma att han gräver och delar med sig av sin information, så retar det upp er pappskallar HUR han framställer infon...:shock:

 

Hade det inte varit så att jag väldigt starkt ogillat trollkarlen och Mattias Ericsson (Geigert har jag faktiskt inget emot) så hade jag bara tyckt det var bra att de hade blåst er fåntrattar på pengar.:-D

 

 

Olle

Många konton verkar du ha här, kanske det är dax för dig att släppa 5050, och invänta den rättsliga utredningen. Du skulle förmodligen sova bättre då, jaja jag vet du sover sjukt bra mellan dina mardrömmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...