Leooo Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2012 Säg till om du vill spela HIGH så deppar jag på svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punx_punx Postad 18 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2014 Sjukt länge sedan man posta här:-D Spelat en hel del i slutet på året allt från 10-20 euro till 200-400 med blandade resultat .. huserat mest på fulltillt och microgaming ! kan se detta som ett mellan år , ha doc alldrig plussat så mycket som i år doc ha ja droppa svenska spel som ha gjort fickorna tomma år på år! ha slipa mitt omaha high game och detta med mycket goda resultat . Ha kunna hävda mig och slå dom högsta gamsen på gamla prima iaf! kommer posta en del händer hära vid tillfälle!! ha det fint alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 19 Januari , 2014 Rapport Share Postad 19 Januari , 2014 följer för handhistoriken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheKid- Postad 19 Mars , 2014 Rapport Share Postad 19 Mars , 2014 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 19 Mars , 2014 Rapport Share Postad 19 Mars , 2014 Mer Kezo på PF tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 Mars , 2014 Rapport Share Postad 19 Mars , 2014 Mer Kezo på PF tack! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts