Gå till innehåll

Sommar och sol, internationell spelskandal?

Recommended Posts

Postad

Bestämde mig en tråkig dag i Maj att inte spela poker när solen lyser och brudarna visar upp sig!! Men man måste jhu på nått sätt förvalta sin rulle och jag kör nu sport betting under jun,jul,aug och ja jag vet att sattsa pengar på nått man inte kan påverka fysiskt är kanske vansinne men sittta inne och se ut som en snögubbe i skinnet lockar inte heller.

Och till min lycka så ser det ut som det går att hålla upp rullen på detta, har haft vansinnig tur under juni och satt 87% aV spelen och med det har jag ett bättre resultat och ganska skönt när jag nu kan borra ner tårna i sanden och glo på alla läckra brudar.

Till er som vill slappa i morrn kan jag rekomendera ett lir på Haka - Allianssi .........Fin. Veikkausliiga .......1 1.70 X 3.40 2 4.80 En klart spebar 1:a till 1.70....

Någon fler som lagt ner pokerliret för en skön sommar???

Trevlig sommar önskar

// Laxfiskarn

(Lite rubrikpill ;] - Kubo)

Postad
Någon fler som lagt ner pokerliret för en skön sommar???

Nej. Målet är att tjäna en hacka under semestern, som börjar den 18 juli. ;)

Jag har så dåligt med tid under arbetsveckorna, så under semestern ska jag se om jag kan dra in lite riktiga stålar. Framför allt ska jag satsa rejält på SnG, då det har gått ganska bra det senaste.

Postad

Till er som vill slappa i morrn kan jag rekomendera ett lir på Haka - Allianssi .........Fin. Veikkausliiga .......1 1.70 X 3.40 2 4.80 En klart spebar 1:a till 1.70....

// Laxfiskarn

Inget fel med det tipset!! 8-0 till Haka

Postad

Själv sitter jag instängd på Vodafone Karlskrona och slavar mellan 08.00 - 16:30 med den inte allt för bra ersättningen på 69.40 :- /timmen. Så var glad åt din lediga sommar du.

Det som gör min motivation så hög till detta jobbet är att jag har en bit över dubbla den timlönen på pokern enligt PO, detta utan bonusar.

Fast man måste ju ha nått att skriva i sitt CV så vad gör man inte?

EDIT: Vilken sida kör du dina bets på?

Postad

Hehe: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,672515,00.html

Ligamatchen mellan Valkeankosken Haka och FC Allianssi förra torsdagen slutade - mot alla odds - 8-0 till hemmalaget. Nu anklagas Allianssi för att medvetet ha lagt sig.
  • 2 months later...
Postad

Då var sommaren slut och jag kan samanfatta mitt Sportsbettande med ett stort + och med det så kan jag gå över till vinterslaskandet runt pokerborden.

Till er som har en spänn eller två över i nått bettkonto kan jag ge er ett klart spelbart alternativ i eftermiddag.

Alta - Mandalskameratene Nor. Division 1 2.90 4.15 1.95 En klart spelbar tvåa till 1.95

//Laxfiskarn

Postad
Då var sommaren slut och jag kan samanfatta mitt Sportsbettande med ett stort + och med det så kan jag gå över till vinterslaskandet runt pokerborden.

Till er som har en spänn eller två över i nått bettkonto kan jag ge er ett klart spelbart alternativ i eftermiddag.

Alta - Mandalskameratene Nor. Division 1 2.90 4.15 1.95 En klart spelbar tvåa till 1.95

//Laxfiskarn

En tvåa betalar tom 2.00 på Eurobet. Gör ett försök och ser om du har rätt denna gång också :D