MrStuddGBG Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Jag behöver också en Biljett, Fredrik kan du assistera (Elitepkr) Late reg en timme till va ? ( 90 min ) Citera
PokerStars_Karl Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Hej, Har man inte den här "biljetten" så mailar man till support@pokerstars.eu eller postar så fixar vi. MrStuddGBG - fixat. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
svint0 Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Spelas turneringen klart ikväll eller bryts den vid någon tid? Citera
Bawghert Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Skulle behöva en moderator till turnering : 638134348. Det står 5 seats garantee men prispoolen är på tok för liten! Citera
PokerStars_Karl Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Hej, Bawghert - Vi justerar och betalar ut enligt vad som är garanterat. svint0 - Det är en två dagars event. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Anref Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Spelas turneringen klart ikväll eller bryts den vid någon tid? lässvårigheter eller? Citera
svint0 Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 lässvårigheter eller? Varför så dryg? Enda stället jag har läst är i lobbyn för turneringen och där står det ingenting om att det är två-dagars, därav min fråga. Btw, är det bestämt en tid som den bryts? Citera
PokerStars_Karl Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Hej, 01:30 - är den tiden. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Crappy Postad 4 November , 2012 Rapport Postad 4 November , 2012 Stortilt. Varje gång jag slår enter samtidigt som det är min tur blir det en miniraise Vad är det för inställning som jag missat? Jag har bockat "Don't steal focus from chat windows" Men inte hjälpte det inte Citera
PokerStars_Fredrik Postad 5 November , 2012 Författare Rapport Postad 5 November , 2012 Options/Bet slider options är din vän. Citera
Bombapott Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 fiskigt och fartblind eller coler? åkte igår med drygt 200 kvar,, mot karamelungen ( han ligger 21a nu lycka till i kväll ) blinds 700 1400 kungen har 72856 jag 71747 kungen öppnar utg pl 4 2800 jag har QQ och gör 5600 tot resten foldar kungen synar,,,,,,,flopp Q 10 6 regnbåge,,,,bingo kungen check....jag 9800 kungen synar,,,,turn K,,,,,,,,,check K lite jobbig men jag bettar 22400 han ställer sista tot 57281,,,,, hittar inte fold och synar,,,,,,,,,,riwer A han har J9s och jag är ute.... spelade jag dåligt eller coler?? kungen ganska lös immage,,,jag ganska tight A.pree B.floppen C.turn ( här tror jag ) va tycker ni=? Citera
Soni Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Jäklar vad rörigt du skriver. 3 händer slår dig på turn, men sållar egentligen bort J9 från utg raise-syn3bet, kanske även AJ, du ska vara glad att du fick in det så bra! Citera
MJ Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Hur många är kvar i Main ? Tyckte det var riktigt tråkigt spel. Strukturen sådär. Citera
Bombapott Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Jäklar vad rörigt du skriver. 3 händer slår dig på turn, men sållar egentligen bort J9 från utg raise-syn3bet, kanske även AJ, du ska vara glad att du fick in det så bra! sorry utg pluss 4 skulle de va,,,,tänkte inte på J9,,,bara AJ,,,vart nog lite "settblind" och hadde ingen tidsbank,,,,, Citera
mahmud Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 ahapp detta va inte mkt till beslut, vi får nästan odds syna av fast han har en stege 90%+ av ggr. Om du vill kunna sova ännu bättre så skriv inte vad han hade om du vill ha ett objektivt svar Då är det noll risk att kunna argumentera fram en fold med dessa oddsen. Citera
Bombapott Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 ahapp detta va inte mkt till beslut, vi får nästan odds syna av fast han har en stege 90%+ av ggr. Om du vill kunna sova ännu bättre så skriv inte vad han hade om du vill ha ett objektivt svar Då är det noll risk att kunna argumentera fram en fold med dessa oddsen. tack........nu kan jag sova:-D Citera
Bombapott Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 tack........nu kan jag sova:-D hadde typ 15 sek att bestämma mig ...jobbig pott i varje fall Citera
PokerElin77 Postad 6 November , 2012 Rapport Postad 6 November , 2012 När presenteras vinnarna av PokerSM? Vilka de är bakom nicken? Har för mig att man var tvungen att godkänna att visa sitt namn för att få vara med.. Citera
PokerElin77 Postad 6 November , 2012 Rapport Postad 6 November , 2012 OK, då vill de kanske vara anonyma:) Citera
Recommended Posts