Gå till innehåll

Varning till folk som spelar eller tänkt spela på Microgaming


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är inte omöjligt att det är en konspiration. Tror det är mycket skumraskaffärer inblandat i allt det här. Det känns som att det gick bra för 5050 fram tills att de blev avstängda. De stora sajterna luckade för att alla rejkande regs reggade på småsidorna, och istället för att göra det vettiga och höja sin egen rejkback dödar de regsidan. Hur kan de möjligtivis tro att något reg någonsin kommer att återvända till mg igen utan 50+ rejkback. Idioter. Rejkbacken var väl enda anledingen till att någn spelade där eller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte omöjligt att det är en konspiration. Tror det är mycket skumraskaffärer inblandat i allt det här. Det känns som att det gick bra för 5050 fram tills att de blev avstängda. De stora sajterna luckade för att alla rejkande regs reggade på småsidorna, och istället för att göra det vettiga och höja sin egen rejkback dödar de regsidan. Hur kan de möjligtivis tro att något reg någonsin kommer att återvända till mg igen utan 50+ rejkback. Idioter. Rejkbacken var väl enda anledingen till att någn spelade där eller.

 

Där finns så extremt mycket fel i det du skriver..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fel? Spelade du där för du gillade grafiken eller?

 

"Grafiken e det enda viktiga när man spelar poker. Jag skule glatt dubbla min rejk om jag bara fick en riktigt schysst avatar att lägga ögonen på." - Mr_jimbo

 

Klart det är grafiken. Hur tror du nånsin Mr_jimbo skulle kunna visa upp denna graf annars??

 

Eftersom jag hatar sc postar jag istället en årsgraf

 

Extremt nöjd med året eller snarare hur jag genomfört det. Har varit even över 450k händer, backat/vunnit över 100k$ på en dag, tripplat rekordplus för en enskild månad, mosat in en jävla massa händer.

 

gggsg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som kan bekräfta att länken är legit?

 

+1. Gör man verkligen på detta sätter 2012? Har säkerheten inte kommit längre? Gråzon vad som är standard i dag. I bankvärlden skulle detta sätt att ta in information vara helt oacceptabel. I pokervärlden vet man fortfarande inte vad som är säkert, legilt osv. Iaf jag vill veta mer om hur uppgifterna kommer hanteras innan jag skickar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1. Gör man verkligen på detta sätter 2012? Har säkerheten inte kommit längre? Gråzon vad som är standard i dag. I bankvärlden skulle detta sätt att ta in information vara helt oacceptabel. I pokervärlden vet man fortfarande inte vad som är säkert, legilt osv. Iaf jag vill veta mer om hur uppgifterna kommer hanteras innan jag skickar in.

 

Hur ska dom annars göra då tycker du? Ringa tusentals spelare, be dom åka till Malta upp till deras kontor för en underskrift? Skypekonferenser? Klart detta inte sker på ett proffsigt sätt, men det är en desperat och rätt stressig situation om du frågar mig. Känns som man måste "cut corners" nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan LGA veta att uppgifterna angående kontobalans som du mailar in verkligen stämmer?

Vad de borde göra är ta del av 5050's kontodatabas och kolla hur mkt varje person har innestående och sen kontakta alla som har en balans över säg €100 via mail.

Deras tillvägagångssätt känns minst sagt underligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska dom annars göra då tycker du? Ringa tusentals spelare, be dom åka till Malta upp till deras kontor för en underskrift? Skypekonferenser? Klart detta inte sker på ett proffsigt sätt, men det är en desperat och rätt stressig situation om du frågar mig. Känns som man måste "cut corners" nånstans.

 

Du har rätt, kommer inte på nåt snabbare och bättre sätt men ändå vill jag tänka efter en gång innan jag skickar in uppgifter, speciellt då vi pratar personuppgifter, bild på pass, prtScrn på kontot, osv..

 

Har blivit lurad förr och lärt mig läxan och vara en smula mer ifrågasättande och mindre naiv i dessa typer av ärenden.

 

Hur vet vi att complaints@lga.org.mt är en legit adress exempelvis?

 

Jag har några enkla frågor jag vill ha svar på och troligtvis har jag dom svaren redan ikväll efter lite research. Ser allt ok ut så kommer jag givetvis skicka in mina uppgifter så snart som möjligt, för det är, som du är inne på, nog en fördel att vara långt fram i kön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite länkar för oss offer:

 

http://www.igaming411.com/2012/06/25/the-inside-story-at-microgaming-and-5050poker/

 

http://pokerfuse.com/news/law-and-regulation/lga-suspends-5050-poker-license/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pokerfuse+%28Pokerfuse+Latest+News+Articles%29

 

http://forumserver.twoplustwo.com/56/medium-stakes-pl-nl/official-2012-microgaming-regulars-thread-1147514/index78.html

 

---

 

nån med skillz som kan verifiera om LGA-länken/mailadressen verkar ok? (complaints@lga.org.mt) känns lite 50/50 (hö hö) om man vill bli våldtagen på passbild osv, eller om man kanske hamnar sist i nån jävla utbetalningskö annars.

 

5050-supporten skrev i början av denna soppa att dom skulle kontakta alla med funds. jag har inte hört ett ord från dom. nån som har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...