Gå till innehåll

Nilsson livepokerdagbok+online grind


Nilzzon86

Recommended Posts

Åh, stackarn! Har uppfödarn alltså varit medveten om att det funnits en massa problem men mörkat?

 

Jag är redan anmäld till imorn så pallrar du dig dit syns vi då :)

 

Hon säger att hon inte vetat om nått, men enligt svenska kennelklubben:

" Enligt konsumentköplagen är alla fel som uppträder inom sex månader efter leverans att betrakta som dolda fel, det vill säga de är ett uppfödaransvar, såvida inte uppfödaren kan bevisa annat"

 

att köpa hund är som att köpa en grej i lagtext. är där fel på den ska man reklamera. men sen är det klabb när uppfödaren skiter totalt i oss.

 

Check får kanske ta mig i kragen o åka iväg o lira =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 322
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fina bilder! Vi har nästan samma köksbordsset här hemma andra mönster i ryggen på stolarna bara.. får jag fråga vad du gav för ditt?

 

Tackar!

Vi köpte bordet från jysk. Har för mig d kosta 1999;-. Sen stolarna vi köpte från jysk var skit så dessa 3 kommer från ikea. 399 per stol tror jag.

 

Nilzzon, jag vill ta en bira med dig nästa gång jag rör mig i dina trakter! :-)

 

Går fint bara tjoa när du är i skåneland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj skåning å allt! vi har 6st likadana stolar och ett liknande bord, gav 2499:- för det (liten repa i hörnet på bordet) men såg nu att ordinariepris skulle vara 8999:- vilket jag har svårt att tänka mig =)

 

Jepp bor utanför Ä-holm i en byhåla.

 

Var köpte ni erat?. tanten vill ha ett vitt till i andra rummet med:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar du nåt på klubbarna?

 

Lirar mest i åstorp för det är närmast mig. Lirat nån 1000ing turre i katslösa med men aldrig spelat dom billigare där. Spelar gärna freezeout men hellre med högre buyin då så d blir lite prispott. Lirar du där ofta? Har för mig du skrev att fu kände han som dealar där ivland efter vår hemska berlin resa för nått år sedan...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar mest i åstorp för det är närmast mig. Lirat nån 1000ing turre i katslösa med men aldrig spelat dom billigare där. Spelar gärna freezeout men hellre med högre buyin då så d blir lite prispott. Lirar du där ofta? Har för mig du skrev att fu kände han som dealar där ivland efter vår hemska berlin resa för nått år sedan...:-D

 

Jag spelar där ibland men blir lite mindre nu efter att jag fick barn. Är dock sjukt sugen, typ alltid, men som du säger så är de billigare turrarna rätt menlösa. Spelar hellre cashgame där som kan bli rätt saftigt med stackar om 5k-10k trots blinds bara är 5/5.

 

Yes, känner dealern och vi umgås en del. Har dock aldrig hakat på till Åstorp men det kanske man skulle..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar där ibland men blir lite mindre nu efter att jag fick barn. Är dock sjukt sugen, typ alltid.., men som du säger så är de bioligare turrarna rätt menlösa. Spelar hellre cashgame där som kan bli rätt saftigt med stackar om 5k-10k trots blinds bara är 5/5.

 

Yes, känner dealern och umgås en del. Har dock aldrig hakat på till Åstorp men det kanske man skulle..

 

standard open 30? brukar bli så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trademax fynd köpte vi vårt.. värt att kolla på!

Öppet varje torsdag 10-18 ute på väla södra...

Vart på jakt på sängbord nu fasiken vad dyrt det är... gott om fula sådana finns det med!

Jasså där:-D Var där en gång o kikade när vi skulle handla säng men då blev det sova istället. Får åka förbi o kika köksbord när det blir dags. Tack för tipset!

 

 

Blir det ngt lir Malmö CC imorgon/idag? 1k satellit till Malmö open?

Vi åker nog ned ett gäng från Halmstad iaf :) kul om några andra rävar ska dit

 

Hinner tyvärr inte idag. Har egentligen semester men fick hoppa in o jobba några dagar.

Tror ja spelar den 500rebuy satteliten den 26. Hade varit kul att spela malmö open men den e lite för dyr för att köpa in direkt för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hinner tyvärr inte idag. Har egentligen semester men fick hoppa in o jobba några dagar.

Tror ja spelar den 500rebuy satteliten den 26. Hade varit kul att spela malmö open men den e lite för dyr för att köpa in direkt för mig iaf.

 

Aha jag förstår! Jo den är verkligen i dyraste laget.. Därför vi tänkte det vore skoj att satellita sig in för en billig penning ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det ngt lir Malmö CC imorgon/idag? 1k satellit till Malmö open?

Vi åker nog ned ett gäng från Halmstad iaf :) kul om några andra rävar ska dit

 

Skippar satelliten eftersom jag ändå inte har tid under Malmö Open även om jag skulle tura, men mot kvällen kommer jag nog lira 25/25 texas. Blå/vit-randig långärmad tröja kommer jag ha, heja gärna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippar satelliten eftersom jag ändå inte har tid under Malmö Open även om jag skulle tura, men mot kvällen kommer jag nog lira 25/25 texas. Blå/vit-randig långärmad tröja kommer jag ha, heja gärna! :)

 

Detta missade man ju tyvärr :(

Var du där? Lirade 25/25 och var riktigt bra ös :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tänker bara på kopps filmen "ja kommer ha mustasch på mig"...:-D

 

Haha, muppar! :D

 

Detta missade man ju tyvärr :(

Var du där? Lirade 25/25 och var riktigt bra ös :)

 

Alltså jag var på väg, skulle bara ta en öl och käka en burgare med en polare först. Men så kommer en hög brudar och tycker vi ska dricka GT med dem så, sista jag minns är att jag är på nån efterfest i en lägenhet nånstans i Lund och sen är allt svart. Vaknar upp i min säng och har ingen aning om hur jag kom hem.

 

Men jag hade säkert skitkul så... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...