oscarbzone Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Hej, jag spelar just nu på nordicbet med 30% rakeback, gillar sajten osv. Funderar dock på om jag missar mycket pengar på att inte spela på en annan prima sajt med insättningsbonus, vilket då kan bli 50% tillsammans med rakeback. Har redan spelat på unibet, ladbrokes och diamondbet. Min fråga till er är därmed vilka andra primasajter man kan förlita sig på och göra en insättning? Jag tycker en del av dem ser lite billiga och lömska ut! Citera
XXLaphroaig1 Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Spelar inte själv där men vill du att dina pengar är i säkra händer, så bör det vara lugnt att spela på Stan James och Betvictor. Citera
Madwett Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Spelar inte själv där men vill du att dina pengar är i säkra händer, så bör det vara lugnt att spela på Stan James och Betvictor. Säkert för att? Purple kändes säkert imo, men det gick som det gick. Citera
oscarbzone Postad 24 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2012 Spelar inte själv där men vill du att dina pengar är i säkra händer, så bör det vara lugnt att spela på Stan James och Betvictor. Betvictor är på entraction ? Säkert för att? Purple kändes säkert imo, men det gick som det gick. Ja precis med tanke på purple jag tänker efter lite extra och rådfrågar pf Citera
Alfredo__ Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Alla prima-sajter går tillslut i KK Citera
XXLaphroaig1 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Säkert för att? Purple kändes säkert imo, men det gick som det gick. Efter Black Friday är det såklart svårt att garantera något men: Victor Chandler ( BetVictor ) startade deras verksamhet 1946. Stan James haft haft sportsbetting sedan 1973. Båda två är stora Bookmakers och klarar sig säkert även om pokerintäkterna skulle sjunka. PL har säkert också bettingverksamhet men kan inte jämföras med VC o SJ Citera
XXLaphroaig1 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Betvictor är på entraction ? Som sagt så spelar jag inte där men enligt http://www.pokerscout.com/SiteDetail.aspx?site=Microgaming&ab=76674600 så verkar de även på Microgaming. Skjut inte budbäraren om Pokerscout har fel uppgifter... Citera
Recommended Posts