berghet Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller? Citera
D Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller? Nej, inga matcher. Flest poäng vinner. Citera
Shahin86 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller? hehe du verkar espn-fantasyskadad (= Som D sa, totalpoängen bara. Har folk fått mailet för hur man joinar ligan? Bara en som joinat o jag skrev alla mail samtidigt så tänkte att det inte buggat o bara den översta fått invajten eller nåt? Citera
devalanteriel Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Jag har fått det men tänkte ta tag i det i morgon. Citera
berghet Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 hehe du verkar espn-fantasyskadad (= Som D sa, totalpoängen bara. Har folk fått mailet för hur man joinar ligan? Bara en som joinat o jag skrev alla mail samtidigt så tänkte att det inte buggat o bara den översta fått invajten eller nåt? Haha du anar inte! Sitter och vara väntar på nästa säsong Men vad menar de med detta då? Each Matchday you will play a match against another team in the league, with a match result based on game scores. 3 points will be awarded for a win and 1 point for a draw. In the event of a tie, the team with the most game points will be positioned higher. Citera
schoolbook Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Det där gäller bara head to headleague men vår är classic. Citera
berghet Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Det där gäller bara head to headleague men vår är classic. Då är jag med på noterna! mest poäng vinner, inte så svårt! Citera
Peruken Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Jag är gärna med om det finns plats. Citera
Shahin86 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Postad 25 Maj , 2012 Jag är gärna med om det finns plats. Finns mer eller mindre oändligt med platser. Mail skickat. Citera
el_kryddo Postad 27 Maj , 2012 Rapport Postad 27 Maj , 2012 Kom hem från resa inatt men är givetvis med på denna liga också så länge det finns platser osv. Har inte spanat in spelet men jag antar att det är typ likadant som det för Champions League eftersom det är UEFA som kör, vilket är ganska snarlikt PL:s. Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Dags att lägga alldeles för mycket tid på att sätta ihop ett lag... Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Assistent manager verkar välkodad. Jag får två tips: 1. I think Čech is your player playing in the next set of matches who will score the most points. You should make him captain and use substitutions if he fails to perform. 2. Akinfeev is on your bench but I think he'll score more points than Čech. You should swap them. Citera
Mecklenburgare Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Assistent manager verkar välkodad. Jag får två tips: 1. I think Čech is your player playing in the next set of matches who will score the most points. You should make him captain and use substitutions if he fails to perform. 2. Akinfeev is on your bench but I think he'll score more points than Čech. You should swap them. Nu vet jag inte om du är ironisk eller ej men ser inget direkt fel. Eller du vill att den ska säga: 1. Av dina spelare i startelvan tror jag att Cech kommer göra flest poäng. Jag tror dock att Akinfeev som du har på bänken är ett bättre val som kommer göra fler poäng och bör därför byta dessa. Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Var jag som hade missförstått reglerna. Trodde även subs gav poäng. Dags att ändra lite... tack. Citera
Shahin86 Postad 3 Juni , 2012 Rapport Postad 3 Juni , 2012 Hemma från resa, 10 personer som betalat ser jag, det ser ju bra ut. Finns fortfarande platser för intresserade. Spikar priserna i dagarna. Citera
Shahin86 Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Då var vi 11 pers. Borde det inte komma ut nån EM-bibel eller nåt av aftonbladet? Så svårt o veta allas elvor. Citera
D Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Då var vi 11 pers. Borde det inte komma ut nån EM-bibel eller nåt av aftonbladet? Så svårt o veta allas elvor. Kom förra veckan Citera
Shahin86 Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Kom förra veckan Tackar, hade missat de. Skickar tjejen på de! (= Citera
devalanteriel Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Jag råkade ta Expressens bilaga i stället, så jag fick köpa Aftonbladet två gånger. Känner mig smutsig. Citera
Shahin86 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Blev inte alldeles för mkt klokare med tidningen. 12 betalda iaf. Vore nice med en till så kan man ha 8500-3500-1000 som priser. Citera
berghet Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Blev inte alldeles för mkt klokare med tidningen. 12 betalda iaf. Vore nice med en till så kan man ha 8500-3500-1000 som priser. 8k-3k-1k funkar ju annars också tycker jag iaf.. Citera
el_kryddo Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 8k-3k-1k funkar ju annars också tycker jag iaf.. Tycker också nåt sånt låter vettigt, jag behöver ju inte få alla pengar Känns väldigt ovisst och svårspelat, jämfört med att spela en lång liga. Man vet ju hur det brukar se ut i mästerskap, 0-0 i inledningsmatcherna och sen stänker Oleg Salenko in fem baljor i en match som blir grymt utslagsgivande. Extra knepigt att bara kunna ha två från samma lag också. Citera
bobsled Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Jag är med. Om det finns plats dvs. 1-3k, eller hur mkt ni vill donera. TY^^ Citera
berghet Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 fan va jobbigt det skulle vara att få ihop en elva då!! Citera
Recommended Posts