Gubben_Ralf Postad 8 Maj , 2012 Rapport Postad 8 Maj , 2012 Är de inga som reagerar på att detta företag går ut med pressreleaser och annonser där de förklarar att man kan "Spela skattefritt på Pokerstars.eu", när detta i själva verket bara är hur de uppfattar situationen och inte alls att det är ett faktum som de framställer det? Är inte detta olagligt, speciellt om det visar sig vara ett felaktigt påstående? Citera
Longple Postad 8 Maj , 2012 Rapport Postad 8 Maj , 2012 finns massa trådar om detta här så vitt jag vet redan Citera
Gubben_Ralf Postad 8 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2012 finns massa trådar om detta här så vitt jag vet redan Jag kan inte hitta någon tråd som tar upp det faktum att Pokerstars marknadsfört Pokerstars.eu som en sida där du spelar skattefritt och den eventuell brottsligheten med detta. Citera
Nirwanda Postad 8 Maj , 2012 Rapport Postad 8 Maj , 2012 Jag grindade sönder EU när det släpptes, drog in FLERA HUNDRA TUSEN dollarz, sen kom skattmasen och knackade på dörren. Jag flydde till Thai. Är skyldig 17.4 miljoner SEK enligt skatteverket. Citera
Gubben_Ralf Postad 9 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2012 http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/66812-pokerstars-eu.html?highlight=Pokerstars http://pokerforum.nu/forum/redaktionellt-p-poker-se/66883-intervju-med-michael-holmberg-eu-ansvarig-p-pokerstars.html?highlight=Pokerstars Sorry, stämmer att ämnet behandlades delvis där. Citera
Gubben_Ralf Postad 9 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2012 Jag grindade sönder EU när det släpptes, drog in FLERA HUNDRA TUSEN dollarz, sen kom skattmasen och knackade på dörren. Jag flydde till Thai. Är skyldig 17.4 miljoner SEK enligt skatteverket. Härligt. Berätta mer. Du verkar vara en riktigt rolig spelevink med fantastisk humor. Har du funderat på att uppträda någon annanstans än på pokerforum.nu? Citera
Recommended Posts