Jinti91 Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 [] Börja träna regelbundet Lol [] Äta bättre Vart på festival och inte haft mkt tid hemma, så bommade väll där med [/] Gå upp nått kilo tror jag är evensteven där [X] Spela 5k+ händer 12k händer spelade, väldigt nöjd . Citera
Starfitter Postad 3 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2012 Blir riktigt svår med vikten tror jag. Poker har börjat ner en sväng med. Sen är jag så jävla trött som människa, något bara amfetamin och en runda till Köpenhamn kan råda bot på! Citera
nicklaslid Postad 4 Juli , 2012 Rapport Postad 4 Juli , 2012 Bra initiativ. Poker: [0] Plussa 25inköp [1] Spela 10 koncentrerade sessions utan att titta på tv, serier, film eller slösurfa samtidigt, Träning: [3] 13 gympass [70] 1125 minuter cardio [] inga ätardagar (icke värt ångesten) [] minska 5cm i midjan [] 25 dips [] 10 chins med 15kg viktbälte Citera
schumme Postad 4 Juli , 2012 Rapport Postad 4 Juli , 2012 Juli månads mål... [3] 15 träningspass [fail] Ingen läsk [fail] Inget godis [-] Tappa 6 kg, nuvarande 133 stabila kilos [-3k] Plussa 5k på livespelet Citera
nicklaslid Postad 5 Juli , 2012 Rapport Postad 5 Juli , 2012 Poker: [12] Plussa 25inköp [3] Spela 10 koncentrerade sessions utan att titta på tv, serier, film eller slösurfa samtidigt, Träning: [6] 13 gympass [145] 1125 minuter cardio [] inga ätardagar (icke värt ångesten) [] minska 5cm i midjan [] 25 dips [] 10 chins med 15kg viktbälte Verkar som att många kämpar med vikten här på forumet, om ni behöver motivation kan ni kolla in min instagram där jag har lagt upp bilder från mina 98pannor startvikt till mina 80 som jag är på idag. Shapemybody heter jag där. Citera
ViktorH Postad 5 Juli , 2012 Rapport Postad 5 Juli , 2012 Uppdaterar målen samtidigt [-3%] grinda ihop till Bergenresa runt den 7e juli (ev. 9e) [/] bli fri från förkylningen [/] heala mitt knä utan sjukgymnastik [/] ha sex på den stora gungan nere vid klätterställningen vid Gröningen [/] med en 93a [X] inte röka efter 29e juni . Citera
upandcoming Postad 5 Juli , 2012 Rapport Postad 5 Juli , 2012 [ ] Sluta leva enligt devisen "Nothing is wrong if it feels good" [ ] Börja skriva artiklar [ ] Bli publicerad Citera
Staash Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Verkar som att många kämpar med vikten här på forumet, om ni behöver motivation kan ni kolla in min instagram där jag har lagt upp bilder från mina 98pannor startvikt till mina 80 som jag är på idag. Shapemeup heter jag där. Det är ju en brud vid namn Linda Svensson? Inte kan väl det vara du? Ser inte direkt som att bruden som har kontot skulle väga 80 kg iaf Citera
Opteron Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 [ ] Betala av lägenheten [ ] Sluta spela poker Citera
Vladi Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Efter de tre senaste dagarna av riktigt jävla uselt spel från min sida så är det dags att ta tag i det. På allvar. Tre mål. - Tänk långsiktigt - Kolla inte resultat förrens sista grinddagen för månaden, vilket blir den 26e - 80h poker, 69h kvar. Sista gången jag gör ett försök med pokern. Klarar jag inte ta tag i det den här gången så är det lika bra att sluta och ta tag i livet på riktigt och sluta glida runt. Citera
ViktorH Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Fett! Vad ska du göra i Bergen? Ska på Bergen Gathering å träffa alla mina vänner som är där från hela världen. Blir tricking, shower, fest, supa, norska flickor i pluralkvantiteter över ett smalt men väldefinierat åldersspann. (har inte riktigt listat ut hur jag ska lösa mitt inte ligga-löfte men det löser sig nog). Vårt tricking crew/gäng/grupp/w/e brukar alltid krydda vår show på nåt speciellt sätt, och vi måste alltid överträffa det föregående året. Här ett klipp från hur det såg ut 2008, och ja ni kan ju tänka er vart vi är på väg nu.. Måste dock grinda som fan och på det även plussa. Ser lite mörkt ut för tillfället så jag spånar redan på reservplaner. Tennisveckan i båstad ( = inte ligga med tighta stockholmsskor) och falsterbo horse show ( = inte ligga med tighta 16+åringar) är väl det som ligger närmast hjärtat. Citera
Starfitter Postad 6 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2012 Alkohol i helgen..... Ska försöka hålla nere lite på onödig fyllemat osv. Pokermässigt så på pluss nu men de är väldigt knappt Citera
nicklaslid Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Det är ju en brud vid namn Linda Svensson? Inte kan väl det vara du? Ser inte direkt som att bruden som har kontot skulle väga 80 kg iaf hahah, skrev fel nick. Postar en motivationsbild till alla deffare istället. Runt 5månaders halvseriös deff. Citera
Mecklenburgare Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 [] Minst 12 fyllor hejjar på dig! Citera
Staash Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 hahah, skrev fel nick. Postar en motivationsbild till alla deffare istället. Runt 5månaders halvseriös deff. Bra jobbat! Befinner mig själv i något liknande sits, ligger på runt 90 kg för tillfället men vill tona ner mig till 84 kg nånstans. Jag tränar helt okej, men käkar åt helvete. Några direkta bastips du kan ge som ger bra avkastning? Så för att hålla diskussionen OT osv så kör jag också en cool box med mitt mål: [] 87 kg till min födelsedag 4 aug Citera
nicklaslid Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Finns massor av vägar man kan gå, har testat dom flesta då detta är min 3e stora diet. Men om man inte jobbar ihjäl sig under dagarna så funkar att dra ner kolhydraterna väldigt bra. Proppa i dig cirkus 50g till frukost och försök ligga lågt efter det, byta ut potatisen mot en sallad osv. Sen behöver man ett bra mellanmål också, jag brukar köra 200g kvarg, 300ml vatten och funlight i en shaker. Blir en helt okej protienshake med bara 8g kolhydrater och 24g protein. glgl Citera
dalton Postad 8 Juli , 2012 Rapport Postad 8 Juli , 2012 [] Minst 12 fyllor Kommer tro på detta först på tisdag igen.. 3/12.. /Mindre % kanske Citera
ViktorH Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 Uppdaterar målen igen! Sista dagen idag, fram till midnatt om ~17h. [81.15%] grinda ihop till Bergenresa runt den 7e juli (ev. 9e) [Näästan] bli fri från förkylningen [Känns bättre] heala mitt knä utan sjukgymnastik [/] ha sex på den stora gungan nere vid klätterställningen vid Gröningen [/] med en 93a [X] inte röka efter 29e juni . Utöver att målen börjar närmas så har jag fått in drygt 57h poker och 25700 händer (var BE efter 40h och 16900 händer) på SvS på 8 dagar och är rätt nöjd med volymen. Har efter coachingen med Plipen spelat på drygt 21 bb/100 så det känns även det bra. Nu ska jag bara fixa så jag inte spelar så jävla snortight hela tiden. Citera
Metaddict Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 [ ] Tre gympass innan fredag [ ] Tre pokersessioner innan fredag [ ] Max en påse godis innan fredag... Citera
ViktorH Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 [ ] Tre gympass innan fredag [ ] Tre pokersessioner innan fredag [ ] Max en påse godis innan fredag... [97.45%] grinda ihop till Bergenresa runt den 7e juli (ev. 9e) Resa bokad! drar imorrn kväll och stannar till söndag kväll-ish edit: [112%] grinda ihop till Bergenresa runt den 7e juli (ev. 9e) Citera
Metaddict Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 [X] Tre gympass innan fredag [X] Tre pokersessioner innan fredag [X] Max en påse godis innan fredag... Redan klar med två av målen med en dag till godo Grind imorrn med ett litet plus hade inte varit fel heller så man slapp vara back edit: Klarade även det tredje målet. Vände idag ett markant back till BE/lillplus efter RB och spelade rätt bra IMO. Citera
Starfitter Postad 13 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2012 Pokervolymen och vikten kommer tyvärr bli svår att fixa till. Men båda går kanske om jag kämpar och slipper trötthet Mvh Pillerfrukost! Citera
Metaddict Postad 13 Juli , 2012 Rapport Postad 13 Juli , 2012 Pokervolymen och vikten kommer tyvärr bli svår att fixa till. Men båda går kanske om jag kämpar och slipper trötthet Mvh Pillerfrukost! Stjärnfittan goes DNP go go go! Citera
Recommended Posts