Mecklenburgare Postad 1 Augusti , 2012 Rapport Postad 1 Augusti , 2012 Fick ångest över formen efter halva månaden och började träna istället.. Besviken Citera
emilio_15 Postad 1 Augusti , 2012 Rapport Postad 1 Augusti , 2012 fylla vegas, lära mig hitta i skåneland, sluta rasa i vikt och styrka och vara en bra pojkvän. Citera
ViktorH Postad 1 Augusti , 2012 Rapport Postad 1 Augusti , 2012 fylla vegas, lära mig hitta i skåneland, sluta rasa i vikt och styrka och vara en bra pojkvän. kom gärna upp å hälsa på harmyntan snart! edit: insåg precis att du kanske menade fylla laglig ålder för att vara i vegas. Citera
Starfitter Postad 1 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2012 Ska snart slänga upp målen. För trött nu dock. Upp 95kr för månaden. Citera
corgi Postad 1 Augusti , 2012 Rapport Postad 1 Augusti , 2012 10k kr och gå ner till 84.5 från 87kg Citera
Starfitter Postad 2 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2012 Poker [] Spela 20k händer [] Vinna så jag inte är gul [] Spela väldigt häftigt Träning [] 10 gympass till 27e [] 2.1 mil löpning till 27e [] Under 85 kg till den 27e [] 12 chins [] Böja 150 Ska dra till egypten 27e nämligen. Vill gärna va smal för efter kommer jag va rund om en boll då det är allt inkluderat (några få kanske kommer ihåg Rhodosmagens goda dagar). Övrigt [] Avslut jobbet på god fot (ska jobba lite där i höst med). [] Läsa ut kursboken jag har. [] Kika lite på ny lya. [] Besöka mor och far en sväng. [] Göra något åt mitt djävla hår. Citera
diazo Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Mål för Juli [ ] Ordna upp ekonomin MEGAFAIL [ / ] Få klart allt i nya lägenheten Saknas lite småsaker men överlag helt ok [ 0 ] Veva in minst 500 händer /50 sek vid värde Fail [ X ] Grilla minst 15 ggr Inga konstigheter [ / ] Bli bättre på mario kart Knappt spelat men lärt mig lite Mål för veckan: [ ] Gå 3mil [ ] 40h poker [ ] Max 1 utgång, bonus om ingen [ ] Städa dagligen i lägenheten [ ] Vara utomhus vid bra väder Citera
madie Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Slänger upp målen för månaden: [ ] Minst 4 träningspass/vecka [ ] 100k händer [ ] Kliva upp till /4-/5 på heltid [/] Ordna upp ekonomin [ ] Ta tag rejält i plugget när det drar igång Lägger förmodligen till några fler mål under månadens gång. gogoog Citera
JackVegas Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Månadsmål [ ] HCP <20.0 [ ] Minst två rena rangesessioner i veckan (golf ) [ ] 15 gympass [ ] Inte gula på OS [ ] Minst 4 coachingsessioner [ ] Minst två helggrinds [ ] Spela bra, kvalitet över kvantitet [ ] Köpa bil Citera
diazo Postad 8 Augusti , 2012 Rapport Postad 8 Augusti , 2012 Mål för veckan: [ ] Gå 3mil [ ] 40h poker [ ] Max 1 utgång, bonus om ingen [ ] Städa dagligen i lägenheten [ ] Vara utomhus vid bra väder Bumpar upp gången till 5 mil, blir för lätt annars. Citera
Starfitter Postad 9 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2012 Poker [8k] Spela 20k händer [-] Vinna så jag inte är gul [-] Spela väldigt häftigt Träning [6] 10 gympass till 27e [5] 2.1 mil löpning till 27e [] Under 85 kg till den 27e [] 12 chins [] Böja 150 Ska dra till egypten 27e nämligen. Vill gärna va smal för efter kommer jag va rund om en boll då det är allt inkluderat (några få kanske kommer ihåg Rhodosmagens goda dagar). Övrigt [] Avslut jobbet på god fot (ska jobba lite där i höst med). [] Läsa ut kursboken jag har. [/] Kika lite på ny lya. [] Besöka mor och far en sväng. [] Göra något åt mitt djävla hår. Citera
Starfitter Postad 13 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2012 Satan vad jag får lägga på ett kol nu Citera
Level Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Postad 13 Augusti , 2012 Satan vad jag får lägga på ett kol nu Bara protte nu! Ut och gå! Kämpa! Citera
Metaddict Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Postad 13 Augusti , 2012 [ ] Orka engagera mig nog för att sätta ett nytt mål Citera
heroxz Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Postad 13 Augusti , 2012 Till septembers slut: [ ] Fortsätta på deffen (103kg i april nere på 85 atm. gärna nere på <80. [ ] <20 hcp (22,0 atm) [ ] Fixa löneförhöjning på jobbet. [ ] Inte försova mig till jobbet. [ ] Träna minst 2 fotboll & 3 bandypass i veckan. [ ] Vinna minst 10k på poker. [ ] Laga mat >4 ggr/vecka [ ] Köpa in det sista till lägenheten som inte blivit av sen 1juni (lampor,gardiner,tavlor) Citera
diazo Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Postad 13 Augusti , 2012 Mål för veckan: [4mil ] Gå 3mil - Har varit riktigt trevligt att vara ute och vandra så de blir de mer av, hade gått för 5 mil om jag inte varit sängliggandes i 2 dagar [ 18 ] 40h poker - Vart sjuk tors-sönd och ville inte spela bara för att. [ 1 ] Max 1 utgång, bonus om ingen - Förnollning med klassen och de nya som ska börja så kändes vettigt. [ 4/7 ] Städa dagligen i lägenheten - nöjd mtp att jag var riktigt jävla sjuk i lördags samt att jag drog en storstädning idag á 3-4 timmar [ 3/4 ] Vara utomhus vid bra väder - Varit ute och gått när de varit bra väder, missade några soltimmar när jag grindade så får en 3/4 där lägger lite nytt senare. Citera
Starfitter Postad 18 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2012 Poker [15k] Spela 20k händer [-] Vinna så jag inte är gul [/] Spela väldigt häftigt Träning [13] 10 gympass till 27e [5 km] 2.1 mil löpning till 27e [86.3 kg] Under 85 kg till den 27e [x] 12 chins [140] Böja 150 Ska dra till egypten 27e nämligen. Vill gärna va smal för efter kommer jag va rund om en boll då det är allt inkluderat (några få kanske kommer ihåg Rhodosmagens goda dagar). Övrigt [x] Avslut jobbet på god fot (ska jobba lite där i höst med). [] Läsa ut kursboken jag har. [x] Kika lite på ny lya. [] Besöka mor och far en sväng. [] Göra något åt mitt djävla hår. Inte mycket skoj men kan blir bra. Jobba sista nu! Citera
Helsingborg Postad 18 Augusti , 2012 Rapport Postad 18 Augusti , 2012 Bli bättre än alla här inne. Långsiktigt mål. edit: och så lite obligatoriskt för att få skriva i tråden. gå en promenad. äta en macka. äter just nu. rofl Citera
Starfitter Postad 30 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2012 Poker [x] Spela 20k händer [/] Vinna så jag inte är gul [/] Spela väldigt häftigt Träning [15] 10 gympass till 27e [15 km] 2.1 mil löpning till 27e [88 kg] Under 85 kg till den 27e [x] 12 chins [140] Böja 150 Ska dra till egypten 27e nämligen. Vill gärna va smal för efter kommer jag va rund om en boll då det är allt inkluderat (några få kanske kommer ihåg Rhodosmagens goda dagar). Övrigt [x] Avslut jobbet på god fot (ska jobba lite där i höst med). [-] Läsa ut kursboken jag har. [x] Kika lite på ny lya. Blir en magisk lya i centrala Malmö på Hansas tak med terass [X] Besöka mor och far en sväng. [/] Göra något åt mitt djävla hår. Nya mål och sånt där när jag kommer hem från min bulkresa Citera
heroxz Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Till septembers slut: [ 83 atm] Fortsätta på deffen (103kg i april nere på 85 atm. gärna nere på <80. [ 21,6 dåligt med spel senaste] <20 hcp (22,0 atm) [X] Fixa löneförhöjning på jobbet. [ fail 1 gång till hittills] Inte försova mig till jobbet. [Xgår bra ] Träna minst 2 fotboll & 3 bandypass i veckan. [22k aug ] Vinna minst 10k på poker. [fail 0 ggr ] Laga mat >4 ggr/vecka [ köpte men ficklämna tillbaka för inget passade...] Köpa in det sista till lägenheten som inte blivit av sen 1juni (lampor,gardiner,tavlor) Citera
JackVegas Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Månadsmål [X] HCP <20.0 [/] Minst två rena rangesessioner i veckan (golf ) [/] 15 gympass [X] Inte gula på OS [X] Minst 4 coachingsessioner [X] Minst två helggrinds [X] Spela bra, kvalitet över kvantitet [X] Köpa bil . Citera
DickNiaz Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Okej.. Hösten är här och kroppen ser ut som den brukar efter en ölrik sommar.. Dags att sätta upp lite mål för att ta tag i livet. Kropp&Träning [ ] 18 gympass [ ] Minst 30 min på motionscykeln varje dag (från imorgon ) [ ] Gå ner ca 5kg [ ] Få väck sockersuget Poker [ ] 100 timmars spel online [ ] 15 timmars spel live [ ] Fixa omahamanager [ ] Inte spela över /5 [ ] Placera mig top 3 i en turre Nu kör vi! Citera
Metaddict Postad 5 September , 2012 Rapport Postad 5 September , 2012 September [] vinna 100k sek Ryggar detta... Citera
hankie123 Postad 5 September , 2012 Rapport Postad 5 September , 2012 [] Inte förlora 100k sek Citera
Recommended Posts