Starfitter Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Alla är välkomna. Här sätter vi upp mål. Här vinner vi massa pengar. Här vaskar vi mål. Här gör vi lite vad vi vill men viktigast är att alla är välkomna och får sätta upp vilka mål de vill (Helst kortare perioder i PF-Lockdown trådens anda). Mindre avvikelser off topic är självklart oundvikliga men här är det pokerhänder, resultat, målsättning kring och i poker som är av intresse. Men man är ju ingen ämnesnit så fina veckomål med träning, skola, fyllor och övrigt är självklart ok inom ramarna för spelmålen Citera
Joeduck Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 [ ] ingen poker eller schack på hela veckan (start idag). /hade missat att det redan var måndag och körde dessutom ett dygn extra men resten fritt [ x ] bli klar med ett projekt. /fick dock mer hjälp än vad det var planerat. Summa: nöjd Citera
ViktorH Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Mål för april: gå BE på pokern. (kommer krävas mkt jobb) Citera
ViktorH Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Mitt mål är ingen poker eller schack på hela veckan. Jag har konto på FICS, ska vi ta några blitz? 5 0, 3 0 ? Citera
Vladi Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Kan bli kul! Mål för veckan: - 20h poker - nykter helg - ej ligga - skruva ihop ikeamöbel - ev bli sams med folk jag blivit ovänner med senaste tiden MVH Leverochpenisskada91 Citera
Joeduck Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Jag har konto på FICS, ska vi ta några blitz? 5 0, 3 0 ?ty men börjar idag var det tänkt (se edit). Spelat några timmar och ska ut innan solen går ner. Citera
ViktorH Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 ty men börjar idag var det tänkt (se edit). Spelat några timmar och ska ut innan solen går ner. aww... har du också konto där? Du vet kl 23:59 räknas tekniskt sett som idag, så vill du lira lite innan dess så är jag game Citera
FranskSinatra Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Mkt bra initiativ! Kul med fortsättning. Jag siktar på 30 effektiva timmar denna vecka. Det skulle isf innebära att jag passerar månadsmålet med 5 timmar. /kvalitet före kvantitet Citera
obvspeltorsk Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Vi siktar högt denna gång; vinna 3k€ Komma för hankie i racet löpa 2 mil. samt bli riktigt jävla packad ihelgen om jag lyckas uppnå detta Citera
mackie Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Veckans mål: - Nå ATH på SvS (10 inköp kvar, alternativt 5k turneringsvinster) - FT:a LillLördag, FredagsFighten eller SöndagSteken - Inte skotta - Inte massa "jag tror detta är en hjältesyn" riverförluster - Läsa minst 3 kapitel i "Super System" - Ta minst 2 körlektioner och läsa 1 timme teori mvh down&upswings.com Citera
SasaMatic Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Veckans mål: - Läsa minst 3 kapitel i "Super System" Citera
FriSoren Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Bli rik och sluta med pokern. Tror den dödar mig. Gärna så snabbt som möjligt. Citera
diazo Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Ta det lungt och inte göra något ansträngande innan valborg Citera
Vraket Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Bli rik och sluta med pokern. Tror den dödar mig. Gärna så snabbt som möjligt. hör dig Citera
NikLasVegas Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Spela så mycket poker jag kan i maj... Spela så lite poker jag kan i juni-aug... Köpa en båt... Fortsätta infria nyårslöften... Plugga i höst, helst utomlands... Citera
Starfitter Postad 24 April , 2012 Författare Rapport Postad 24 April , 2012 Ett självklart mål är ju att åka i NikLas båt men de får bli långsiktigt. Från idag till fredag ska jag: - Gå på ett seminarium - Gymma 2 ggr - Prestera så lite som möjlig men ändå få G på ett rättegångsspel - Läsa ut "Sakrättens grunder" - Springa minst 1 mil - Sitta 2h och tänka på poker - Boka bord för PFs kvalborg Citera
Lokenius Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 * Slutföra mitt mission om 40h övertid på jobbet nu i april, 32 and counting atm * Använda en del av ovanstående pengar till en attackrulle och klonka lite extra till semestern * INVADERA Borlänge på fredag Citera
Starfitter Postad 25 April , 2012 Författare Rapport Postad 25 April , 2012 - Gå på ett seminarium [X] - Gymma 2 ggr [/] - Prestera så lite som möjlig men ändå få G på ett rättegångsspel [/] - Läsa ut "Sakrättens grunder" 60/180 - Springa minst 1 mil [0] - Sitta 2h och tänka på poker [XXX] - Boka bord för PFs kvalborg [/] Citera
gamler91 Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 Löning, nu kör vi! Hoppas att jag får springa som en gud kommande dagar, så kan ja sedan ta en välförtjänt ledighet till helgen/valborg. Citera
Vladi Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 Mål för veckan: 20h poker - 0h nykter helg - glömde att det var valborg o skit ej ligga - so far so good skruva ihop ikeamöbel - CHECK ev bli sams med folk jag blivit ovänner med senaste tiden - njaaa 1,5/5 gogogogo Citera
Lokenius Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 skruva ihop ikeamöbel - CHECK Sjukt imponerad. Skruvade ihop en byrå samt ett skruvbord för ett tag sedan. Tog mig 6 dagar och en taklampa innan jag var färdig Citera
Jinti91 Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 Sjukt imponerad. Skruvade ihop en byrå samt ett skruvbord för ett tag sedan. Tog mig 6 dagar och en taklampa innan jag var färdig Tog mig 4 månader att skruva ihop en byrå som jag hade stående på rummet en gång. Citera
Lokenius Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 Tog mig 4 månader att skruva ihop en byrå som jag hade stående på rummet en gång. Jag ljög angående skrivbordet, det är fortfarande inte färdigt då jag inte skruvat fast alla lådorna ännu. Så är väl typ 3 månader and counting där.. hehe Sjukt demotiverande när man "kör fast". Tror ända sättet att få en ikea/jysk möbel färdig på typ "några timmar" är att fylla kylen med bira samt bjuda hem nån polare på "teknik-kväll" Citera
Starfitter Postad 25 April , 2012 Författare Rapport Postad 25 April , 2012 Aldrig fattat hur man kan ha svårt med skruva ihop ikea saker. Har väl hänt man slår sönder tunna playwoodskivor eller råkar sätta något på fel håll så man får skruva isär och göra om men aldrig att de tar mer än en sittning? Citera
Recommended Posts