PokerStars_Karl Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hej, PokerStars EU Mobil finns nu i en app store nära dig (ios & andriod). Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Kul, det ska prövas! Dvs, om det nu fungerar från Norge - den sista kommuniststaten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hittar den inte i Google Play. Kan man få ett ja/nej på huruvida jag har möjlighet att köra mobilklienten från Norge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 21 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hej, Ja, det skall vara tillgängligt på Google Play och i Norge men .com versionen. Men vi kollar upp och har den inte kommit upp där än så kommer den inom kort. Har någon liknande problem får ni gärna felrapportera eller hör av er så kollar vi upp. Mvh, Karl PokerStars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Finns inte på play.google.com för mig heller. Kanske inte indexerats ordentligt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Funkar kanon på iPhone 3gs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Funkade fint att hitta o tanka både till iphone o ipad här. Fråga: planerar ni att lansera Zoom till mobil närmaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mith00 Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hej, PokerStars EU Mobil finns nu i en app store nära dig (ios & andriod). Mvh, Karl PokerStars Support Precis kört en provrunda på min ipad, funkar utmärkt! Mycket nöjd! fick det dock inte till att funka på min androidlur. Fick felmedelande om att det inte inte funkar i det land där jag befinner mig, vilket är märkligt då jag befinner mig i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Precis kört en provrunda på min ipad, funkar utmärkt! Mycket nöjd! fick det dock inte till att funka på min androidlur. Fick felmedelande om att det inte inte funkar i det land där jag befinner mig, vilket är märkligt då jag befinner mig i Sverige Du måste ha ett .eu-konto på PS för att det ska fungera när du lastar ner .eu-klienten. Dvs, hade du ett .com-konto som du inte uppgraderat till .eu så fungerar det inte. En möjlig orsak iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 21 April , 2012 Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hittar den inte via google play för android.. eller vad ska man söka på`? testat med bara pokerstars och pokerstars EU men hittar bara massa annat skit.. när kommer Zoom till mobil appen:D skulle vara optimalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 21 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2012 Hej, Återkommer med svar under morgondagen. Vi kollar på det där med Google play atm. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mith00 Postad 22 April , 2012 Rapport Share Postad 22 April , 2012 Du måste ha ett .eu-konto på PS för att det ska fungera när du lastar ner .eu-klienten. Dvs, hade du ett .com-konto som du inte uppgraderat till .eu så fungerar det inte. En möjlig orsak iaf. Jag hade lyckats tanka hem en .com variant först. Fick rätt på det sen. Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snaskov Postad 22 April , 2012 Rapport Share Postad 22 April , 2012 Jag hittar den inte heller på google play, men den finns här: http://www.pokerstars.eu/mobile/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 April , 2012 Rapport Share Postad 22 April , 2012 Nice, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 22 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2012 Hej, Precis, det är alltså viktigt att man får hem rätt variant för det konto man har. För alla baserade i Sverige är det alltså EU versionen som gäller. Precis #2 - Vi är medvetna om problemet med google play men som någon pekade på här så kan man ta hem den via länken som postades ovan: http://www.pokerstars.eu/mobile/ Zoom - skall framföra det. Vi får se längre fram, det är inte otänkbart. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggy Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 Har laddat ner klienten på min Androidtelefon.. Men den klagar på att "du kan inte spela från ditt land"... har ett .eu konto... vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hossy Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 Instämmer. Zoom zoom vroom:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 25 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2012 Hej, bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig. Android mobil: http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk?source=11371671 Om man går in på denna länk i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Fick bekräftat i dag att Zoom är på väg inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggy Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Hej, bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig. Android mobil: http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk Om man går in på denna län i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten. Mvh, Karl PokerStars Support Tack, det fungerade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Fick bekräftat i dag att Zoom är på väg inom en snar framtid. Kul! Formatet passar perfekt för denna app. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Jag hade lyckats tanka hem en .com variant först. Fick rätt på det sen. Men tack ändå Hej, bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig. Android mobil: http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk Om man går in på denna län i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten. Mvh, Karl PokerStars Support Har upgraderat och kör på .eu enligt länken ovan men får likväl felmeddelande om att det inte går att spela från landet jag befinner mig i . Hur göra? Testat i Macau och Filippinerna med samma resultat. Laptop-klienten funkar dock felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 26 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2012 Hej, Man kan tyvärr inte ansluta till en klient utanför licensområdet. Till .eu klienten kan man bara ansluta om man befinner sig i något av de länder som är .eu länder. Det gäller fö alla de olika klienterna som finns tillgängliga. Om du befinner dig på tillfällig vistelse i Macau kan du mao tyvärr inte spela på mobilklienten. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 Hej, Man kan tyvärr inte ansluta till en klient utanför licensområdet. Till .eu klienten kan man bara ansluta om man befinner sig i något av de länder som är .eu länder. Det gäller fö alla de olika klienterna som finns tillgängliga. Om du befinner dig på tillfällig vistelse i Macau kan du mao tyvärr inte spela på mobilklienten. Mvh, Karl PokerStars Support Har ni planer på att göra den mobila klienten lite mera mobil i framtiden, dvs användbar för mobila utlandsresenärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts