Gå till innehåll

- Pf Lockdown -


FranskSinatra

Recommended Posts

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick in drygt 4.5h lir igår, smått back tyvärr, nya tag idag!

 

Lägger till 3 löprundor och 3h+ pokervids i veckoschemat.

 

Rekar programmet Christer på p3 för alla som tänkt grinda 14-16, riktigt soft att spela till imo. Lycka till idag!

 

Sjukt. Jag tänkte precis samma sak igår. Inte lyssnat på P3 till grinden på år annars. Måste ju betyda nått. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Jag tänkte precis samma sak igår. Inte lyssnat på P3 till grinden på år annars. Måste ju betyda nått. ;-)

 

Haha random, hoppas det betyder eftermiddagsrush! Spindelspecial idag, intressant då spindlar är det absolut värsta jag vet. :-o

 

Avverkat ett 13 minuters pass och backat 3 inköp varpå jag genast gav mig ut på löprunda. Inledde alldeles för hårt där ute och fick lunka hem i lugnt tempo, konstant spottandes för att inte frukosten skulle fly från magen. Svettades ut lite tilt iallafall och [x] 1/3 löpningsrundor.

 

Nu: nytt kaffe och ~90 min pass.

 

 

+ Nån som har några tips & trix för att bli av med denna känsla då man är många händer ifrån ATH?

 

i-have-no-idea-what-im-doing-dog.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christer i P3 är riktigt, riktigt bra!

För min del är det dock helt opassande att lyssna på något annat än musik när jag grindar. Nog med info att ta in på borden. Blir jag uttråkad utökar jag antal bord istället. Har faktiskt aldrig förståt det bra i att grinda serier/radio eller annat som tar fokuset från liret. Hur utvecklas man då? Missar man inte en massa massa info som skulle vara en fördel att ta in?

 

Men återigen, P3 överlag är riktigt bra och blir nog att lyssna på dagens Christer i sr-play sen under middagen. :)

 

Beräknar starta igång dagens grind vid 17-tiden. Idag ska jag börja med en uppvärmning för att förhindra att man det ska ta timmar innan man hittar A-game..

 

Gl alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Variansen dödar alla dina förmodade slutsatser.

 

Jo, det är förstås inget sample att gå efter, särskilt då jag jag redan spelat mycket med de flesta som satt. Nästa pass blir det lir med en lite mer blygsam HUD, knappt en tredjedel så maffig som min vanliga.

 

Tanken är att jag ska sluta ta så mycket beslut baserat på allas siffror och istället fokusera mer på brädan och alla gator i sin helhet. Sätta lite fart på mitt tröga hue.

 

(inb4 jag rushar upp till /10 på nolltid och det visar sig att det bara varit HUDen som satt käppar i hjulet) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är förstås inget sample att gå efter, särskilt då jag jag redan spelat mycket med de flesta som satt. Nästa pass blir det en lir med en lite mer blygsam HUD, knappt en tredjedel så maffig som min vanliga.

 

Tanken är att jag ska sluta ta så mycket beslut baserat på allas siffror och istället fokusera mer på brädan och alla gator i sin helhet. Sätta lite fart på mitt tröga hue.

 

(inb4 jag rushar upp till /10 på nolltid och det visar sig att det bara varit HUDen som satt käppar i hjulet) ;-)

 

 

Låter som du hade halva världen i din HUD,

Hur mkt grejer var det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är massor av god proviant inköpt, såsom cola, energidryck, chips och glass. Allt detta för att orka med dagens till tänkta monster grind.

 

Hey ho, Let´s go! :-D

 

7/40 speltimmar

350/10 000kr

0/13 avsnitt av säsong 1 Alcatraz

1/5h tentaplugg

0/1 dunderfylla

 

OBS: Höjjer speltimmarna till 55h!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är massor av god proviant inköpt, såsom cola, energidryck, chips och glass. Allt detta för att orka med dagens till tänkta monster grind.

 

Hey ho, Let´s go! :-D

 

7/40 speltimmar

350/10 000kr

0/13 avsnitt av säsong 1 Alcatraz

1/5h tentaplugg

0/1 dunderfylla

 

OBS: Höjjer speltimmarna till 55h!

 

Låter optimalt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...